Matrix Trilogie op BD

Gestart door sr7000, september 13, 2008, 17:19:53

Vorige topic - Volgende topic

sr7000

17/11/2008 is het eindelijk zo ver: Dan komt de Matrix Trilogie uit op Blu Ray O0

Bron: play.com
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/-/620/828/-/6033703/The-Matrix-Trilogy/Product.html?searchtype=genre

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik wil hem hebben zodra hij uit is  8)

(en nu maar hopen dat hij  niet uitgesteld wordt)

Ghosty J

die zou ik ook wel willen hebben!  powerbuy ? ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Dirc

CineSmurf

Die verzameling ondertitels is altijd weer een raadsel: waarom nu Portugees, Deens en Duits bij elkaar  ??? ???
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Ghosty J

nl vertalingen zijn niet altijd de mooiste vertalingen.
ik heb soms gewoon de engelse aanstaan ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

sr7000

Bij The Matrix heb ik ondertussen geen ondertiteling meer nodig: ik had het eerste deel eerst op vhs, ondertussen de trilogie op dvd en straks dus hopelijk ook op BD  O0. Deel een kan ik ondertussen bijna dromen, maar hij blijft leuk. Helaas is het geluid van de dvd versie niet echt super, vandaar dat ik behoorlijk uit kijk naar de Blu Ray variant.  O0

Nooff

Ik zal wel één van de weinige mensen zijn die alleen deel 1 mooi vond en de rest niks aan  ;D

sr7000

Citaat van: Nooff op september 13, 2008, 18:47:02
Ik zal wel één van de weinige mensen zijn die alleen deel 1 mooi vond en de rest niks aan  ;D

Ik denk dat je dan inderdaad de enige bent ;) al vind ik zelf het eerste deel ook leuker dan dan de laatste twee delen. Maar ik zou bijvoorbeeld de massale vechtscenes van het laatste deel graag eens in HD willen zien  O0

eddy135

Nou, niks aan is een groot woord, maar deel 1 vind ik toch met kop en schouders boven de rest uitsteken.  :P
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Erik

Nee hoor 2 en 3 konden me niet echt meer boeien. Ok 3 misschien nog maar 1 steekt voor mij boven de rest uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

squeek

deel één is wel veruit de beste van de reeks. maar ik vindt deel twee toch ook nog heel erg goed. deel drie is wat minder door het einde vindt ik.

maar ja, wie weet mogen we wel een deel vier verwachten?tenslotte hebben de warchowski's nog wat geld tegoed aan warner bros na de gigantische flop van speed racer  ;D ik durf bijna te denken na het openingsweekend van die film dat ze direct zijn beginnen pennen aan een script.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

sr7000

Ik weet niet of ik blij zou worden van een deel IV. Hoewel het wel een trend lijkt te zijn de laatste tijd, om na jaren een deel IV achter een trilogie te plakken. Met wisselend succes in mijn ogen. Bij hersenloze actie films als Rocky, Rambo en Die Hard was het nog geslaagd ook. Maar bij films MET verhaallijn vond ik het een behoorlijke afknapper. (denkend aan de laatste Indiana Jones)
Bij The Matrix kan ik me niet echt voorstellen dan een deel IV iets zou toevoegen. (hooguit als ze een prequel gaan doen, om aan te geven hoe alles begonnen is) Eigenlijk is alles al verteld: in deel drie eindigd de oorlog, en hoe alles begonnen is, is eigenlijk ook al verteld. Oftewel qua verhaal zou het weinig nieuws meer kunnen opleveren.

Roeland

Misschien wel een handige link iz alle releases

http://www.dvd-home.nl/release/content.htm

plak maar in je favorieten  ;)

CineSmurf

Grappige site inderdaad.

Ik dacht altijd dat Bee Movie de laatste HD-DVD was die is uitgebracht, maar kennelijk is het Atonement.  ;)
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Teejoo

Citaat van: sr7000 op september 13, 2008, 18:43:50
Helaas is het geluid van de dvd versie niet echt super, vandaar dat ik behoorlijk uit kijk naar de Blu Ray variant.  O0
Ik weet waarop je dit beluisterd hebt, maar het eerste deel vind ik nog steeds een van de beste surroundmixes.

sr7000

Citaat van: Roeland op september 15, 2008, 18:36:54
Misschien wel een handige link iz alle releases

http://www.dvd-home.nl/release/content.htm

plak maar in je favorieten  ;)

Handige link! En volgens hun komt hij 15-10 al uit  O0 Beter!

Ed-S

Citaat van: Erik op september 14, 2008, 11:45:21
Nee hoor 2 en 3 konden me niet echt meer boeien. Ok 3 misschien nog maar 1 steekt voor mij boven de rest uit.

Dan snap je gelijk waarom ze samen worden verkocht  ;D
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

sr7000

Citaat van: Teejoo op september 15, 2008, 19:23:06
Ik weet waarop je dit beluisterd hebt, maar het eerste deel vind ik nog steeds een van de beste surroundmixes.

Waarschijnlijk op een wat goedkopere set dan die van jou ;) Maar goed: de versie die ik heb heeft een relatief lage bitrate: iets van 384 kb/s zo uit mijn hoofd. En dat klinkt op mijn set toch wat minder als bv. u-571 met z'n 1536 kbs.

Teejoo

Citaat van: sr7000 op september 15, 2008, 19:35:20
Waarschijnlijk op een wat goedkopere set dan die van jou ;) Maar goed: de versie die ik heb heeft een relatief lage bitrate: iets van 384 kb/s zo uit mijn hoofd. En dat klinkt op mijn set toch wat minder als bv. u-571 met z'n 1536 kbs.
Zo bedoelde ik het niet hoor ;), maar ik vond het gewoon opvallend. U-571 is natuurlijk wat heftiger in het laag, dat wel.

sr7000

Citaat van: Teejoo op september 15, 2008, 20:26:49
Zo bedoelde ik het niet hoor ;), maar ik vond het gewoon opvallend. U-571 is natuurlijk wat heftiger in het laag, dat wel.

Geen probleem hoor: ik kan het hebben. Anyways: ik kijk dus wel uit naar deze release  O0

Jinsu

Hoi,

Deel I was gewoon iets heel nieuws, deel II en III bouwden hierop voort, tegenwoordig heeft elke film bullet cams :( .

Citaat van: sr7000 op september 13, 2008, 18:43:50
Bij The Matrix heb ik ondertussen geen ondertiteling meer nodig: ik had het eerste deel eerst op vhs, ondertussen de trilogie op dvd en straks dus hopelijk ook op BD  O0. Deel een kan ik ondertussen bijna dromen, maar hij blijft leuk. Helaas is het geluid van de dvd versie niet echt super, vandaar dat ik behoorlijk uit kijk naar de Blu Ray variant.  O0

De Pal-versie was inderdaad stukken minder dan de NTSC-versie kwa geluid, zijn genoeg topics over te vinden :) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Teejoo

Citaat van: Jinsu op september 17, 2008, 13:27:49
Hoi,

Deel I was gewoon iets heel nieuws, deel II en III bouwden hierop voort, tegenwoordig heeft elke film bullet cams :( .

De Pal-versie was inderdaad stukken minder dan de NTSC-versie kwa geluid, zijn genoeg topics over te vinden :) .

MvGr,

Jens
Ik heb inderdaad wel de NTSC versie, dus wellicht verklaard dit inderdaad het verschil.

Gaeje

ik denk het niet. ik denk dat er een hoop mensen zijn die alleen deel 1 willen op blu ray. ikzelf dus. Deel 2 steek ik er af en toe eens in om de freeway chase te zien, maar deel 3 heb ik 1 keer gezien en nooit weer. Ik hoop dus dat de eerste apart te kopen valt

sr7000

Volgens http://www.dvd-home.nl/release/content.htm komen de delen ook apart uit, maar bij de Trilogie heb je ook nog een bonus schijf met extra goodies O0

Oftewel voor elk wat wils: iedereen blij ;)

eddy135

Mooi, dan ga ik voor alleen deel 1, want heb al een 10 DVD box met ALLE extra's die er zijn. ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN