Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op mei 29, 2011, 21:01:18
Veel plezier Roy! Lekker foto's maken ook, is ook een hobby van je toch?

Die hobby heb ik een beetje aan de kant geschoven omdat ik er te weinig tijd voor had. We gaan lekker met de compact rond lopen daar  ;D

Citaat van: Etiennevh op mei 29, 2011, 21:01:18
Waar wij altijd van genieten is een tour met de bus door Londen, daarmee kun je zooo veel zien! En lekker naar de Apple Store @ Covent Garden, die is GROOOOOT! En daarna eten op Covent Garden Manhattan Restaurant, heerlijk kun je daar zitten.. Maargoed, dat zijn mijn favorieten misschien heb je zelf hele andere interesses :P

We gaan sowieso dinsdag (mijn verjaardag) avond naar de musical The Wizard of Os (kaartjes hebben we van mijn ouders en zusje en zwager gekregen) en verder zien we wel even. Ik wil sowieso even naar de Apple Store en naar Harrods en voor de rest kijken we wel even.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op mei 29, 2011, 21:24:53
Die hobby heb ik een beetje aan de kant geschoven omdat ik er te weinig tijd voor had. We gaan lekker met de compact rond lopen daar  ;D

We gaan sowieso dinsdag (mijn verjaardag) avond naar de musical The Wizard of Os (kaartjes hebben we van mijn ouders en zusje en zwager gekregen) en verder zien we wel even. Ik wil sowieso even naar de Apple Store en naar Harrods en voor de rest kijken we wel even.
Er zijn 2 Apple stores in Londen, maar die op Covent Garden is het grootst.. :) Dan weet je dat :) Tevens een Apple Experience Center :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op mei 29, 2011, 21:38:56
Er zijn 2 Apple stores in Londen, maar die op Covent Garden is het grootst.. :) Dan weet je dat :) Tevens een Apple Experience Center :)

Ik las het al ja! Ga daar zeker even kijken  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Mooie foto Roy! En veel plezier in Londen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo


SV..S

En van mij ook van harte gefeliciteerd :pompom:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Jean Sibelius

Hey Roy. Nog van harte gefeliciteerd! :pompom: :pompom: :pompom:. Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

-chiel-

Ow, je bent was nog jarig ook!  Gefeliciteerd Roy :pompom: :pompom:

Raafie

Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Madhouse

Bedankt allemaal voor de felicitaties! Inmiddels weer terug uit Londen, wat een geweldige stad is dat zeg! Een ieder die hier nog nooit geweest is, dikke aanrader!

Ik mag voor mijn verjaardag een LCD scherm voor op de slaapkamer uitzoeken. Ik wil een 24 of 26" scherm hebben (groot genoeg voor de slaapkamer). Dus maar eens rond gaan speuren op het internet.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

ajbeefde

Citaat van: Madhouse op juni  3, 2011, 14:56:14
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Inmiddels weer terug uit Londen, wat een geweldige stad is dat zeg! Een ieder die hier nog nooit geweest is, dikke aanrader!

Ik mag voor mijn verjaardag een LCD scherm voor op de slaapkamer uitzoeken. Ik wil een 24 of 26" scherm hebben (groot genoeg voor de slaapkamer). Dus maar eens rond gaan speuren op het internet.

Mooi, hoe groter hoe beter dus 26"  ;D  Of 32"  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Madhouse

Citaat van: ajbeefde op juni  3, 2011, 15:10:46
Mooi, hoe groter hoe beter dus 26"  ;D  Of 32"  ;D

32" word te groot voor op de slaapkamer. Als ik ruimte had gehad dan was er wel een 32" gekomen maar 26" is denk ik de max. en anders 24"

Ik zit nu te kijken naar Samsung en Sony (uiteraard Full HD), maar iemand nog suggesties voor andere merken??
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Ik dacht dat LG wel leuke tv's heeft met ingebouwde DVD speler.. :) Hoef je niet altijd tv te kijken maar kan je ook een film kijken. Of er BD combinaties bestaan weet ik niet..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op juni  3, 2011, 17:33:08
Ik dacht dat LG wel leuke tv's heeft met ingebouwde DVD speler.. :) Hoef je niet altijd tv te kijken maar kan je ook een film kijken. Of er BD combinaties bestaan weet ik niet..

Incl. DVD speler zou mooi zijn maar is geen pre. We kijken veel series op DVD op bed dus dan zou het wel makkelijk zijn. Maar we hebben ook een losse DVD speler. BD is niet echt nodig op de slaapkamer.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Kerel, goed te lezen dat jullie het leuk hebben gehad in Engeland!
@je laatste vraag; mijn eerste voorkeur zou ook direct uitgaan naar Samsung maar ik vind de ambilights van Philips ook wel erg mooi voor op de slaapkamer.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


fastlex

Ik ben zelf wel een fan van Panasonic maar zoals eerder aangegeven zijn de nieuwe samsung ook wel cool.
Vaak ook ondersteuning voor multimedia via wifi en mkv via usb stick.
Anders idd sony met ingebouwde dvd speler...

Ondersteuning voor divx en mkv zou mijn voorkeur hebben, samen met Ci++
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Madhouse

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Samsung B2430HD, gewoon een eenvoudig maar goed toestel die doet wat hij moet doen. Hij staat al aangesloten en geeft een mooi beeld! Muurbeugel is besteld, die krijg ik vandeweek binnen.

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Helemaal je verjaardag vergeten :-[ Bij deze nog gefeliciteerd :pompom:

Wat heb je toch een vrouw hè? Dat je een TV als kado krijgt. Of moet je weer een muur inleveren? :D

P.S. Leuk dat je zo'n leuke huwelijksreis hebt gehad. Groetjes aan Femke...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op juni 10, 2011, 17:13:23
Helemaal je verjaardag vergeten :-[ Bij deze nog gefeliciteerd :pompom:

Wat heb je toch een vrouw hè? Dat je een TV als kado krijgt. Of moet je weer een muur inleveren? :D

P.S. Leuk dat je zo'n leuke huwelijksreis hebt gehad. Groetjes aan Femke...

Kan gebeuren, voelde me toch niet echt jarig dit jaar doordat de bruiloft 4 dagen eerder was.

Maar de TV heb ik van mijn vrouw en de familie gehad, die hebben wat bij elkaar gelegd voor mij. De bruiloft was voor iedereen al duur zat, dus verwachte eigenlijk niets.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Blijft in ieder geval een leuk kado :pompom: Maar je hebt dan ook een leuke en aardige familie en een lieve vrouw natuurlijk, die dit wel eens weer geregeld kan hebben :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: Madhouse op juni  3, 2011, 14:56:14
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Inmiddels weer terug uit Londen, wat een geweldige stad is dat zeg! Een ieder die hier nog nooit geweest is, dikke aanrader!
Any tips? Ik ga volgende maand naar Londen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Etiennevh

The Original Bus Tour, zie je heel Londen in een dag, en kun je overal onbeperkt in en uit stappen. National History Museum vond ik erg indrukwekkend, en lekker op terras zitten en langs bij de grootste Apple Store van Londen op Covent Garden (echt mega)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Roy, hoe vond je de Apple Store trouwens? :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Zo, mijn topic maar even uit het stof getrokken.

Weinig nieuws te melden op HT gebied, maar toch een klein nieuwtje, ik heb van een forumgenoot een Philips RC9800i AB overgenomen, daar ik toch wel nieuwsgierig was om te kijken wat ik er allemaal mee zou kunnen. Dit is de voorloper van de Pronto en schijnt vrij eenvoudig te zijn in te stellen. Ik ben benieuwd, zal hem van het weekend wel binnen krijgen.

Er zullen de aankomende tijd geen upgrades (heb ze ook niet nodig  :D) meer komen omdat ik nu een andere baan heb (ben overgenomen door het bedrijf wat mij al een jaar inhuurde) en geen lease auto meer heb, hebben we een nieuwe Fiat Punto Evo Mylife gekocht, lekker belastingvrij diesel rijden tot eind 2013, dus alle centjes zijn daar even in gaan zitten. Op 3 oktober om 09.30u mag ik hem op gaan halen, dus als een klein kind zit ik nu de nachtjes af te tellen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub