Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Kijk aan, mooi weer! Wil zelf ook die bananen op mijn LS kabels of de Inakustiek achtigen. Ziet er weer erg mooi uit zo Roy :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op april 23, 2011, 18:06:18
Kijk aan, mooi weer! Wil zelf ook die bananen op mijn LS kabels of de Inakustiek achtigen. Ziet er weer erg mooi uit zo Roy :worship:

Welke bedoel je? Die ViaBlue's of die W&M's? Wat me opviel is dat de ViaBlue's erg strak in de terminal zitten, je moet echt even duwen voordat ze er in zitten. Na een week zonder muziek te hebben gezeten heb ik gisteren alle kabels weer aangesloten! Heerlijk!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

En hoe is het om weer terug te stappen naar de W&M's na de Inakustik's?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: Madhouse op april 24, 2011, 12:46:51
Welke bedoel je? Die ViaBlue's of die W&M's? Wat me opviel is dat de ViaBlue's erg strak in de terminal zitten, je moet echt even duwen voordat ze er in zitten. Na een week zonder muziek te hebben gezeten heb ik gisteren alle kabels weer aangesloten! Heerlijk!
De ViaBlue's. Denk dat deze veel mooier aansluiten op mijn fronts. De Huidge snijden de kabel af :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op april 24, 2011, 12:54:01
En hoe is het om weer terug te stappen naar de W&M's na de Inakustik's?

Vanouds! Het klinkt zoals ik gewend was en eerlijk gezegd denk ik dat het lekker zo blijft!

Citaat van: The Vampire op april 24, 2011, 14:17:32
De ViaBlue's. Denk dat deze veel mooier aansluiten op mijn fronts. De Huidge snijden de kabel af :-X

Zijn erg fijne pluggen hoor! Staan ook erg mooi!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op april 24, 2011, 15:54:25
Vanouds! Het klinkt zoals ik gewend was en eerlijk gezegd denk ik dat het lekker zo blijft!

Zijn erg fijne pluggen hoor! Staan ook erg mooi!  ;)
zo zie je maar: Duurder is niet altijd beter, onze hobby blijft toch erg persoonlijk. Zo had ik laatst de Bladelius die eens zo duur was als de AA, maar sprak me totaal niet aan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Zefanja

Mooi dat het weer klinkt zoals vanouds.
Dat klonkt erg goed.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Soundbyte

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  7, 2011, 13:35:40
Daarom is het ook altijd een goede zaak om goede luidspreker stands erbij te nemen want dan heb je er geen last van.;) Heeft niet alleen met vullen te maken maar ook hoe de topplate eruit ziet en hoe de stand over het algemeen gebouwd is.

Mijn monitors ben ik niet bang voor dat ze omvallen en met stand al helemaal niet. Je duwt niet zomaar tussen de 35-40 kilo om ;). Een monitor luidspreker met een goede stand weegt soms zwaarder dan een vloerstaander.Ik kan je toch zeggen dat mijn Monitor luidsprekers plus stand echt stabiel en stevig staat.
Wanneer iemand geen goede kwalitatieve stand heeft dan is de kans inderdaad aanzienlijk dat ze sneller omvallen. Ik had mijn monitor LS ook even op een Atacama nexus 6 stand staan tot dat mijn Dynaudio stands binnen waren maar dat doe ik ook geen tweede keer meer  :o. Dat stond inderdaad erg gammel terwijl ze wel gevuld waren. Ik was nog bang toen ik muziek luisterde dat de Atacama nexus omvielen  ;), zelfs met mijn HT Luidsprekers voorheen de Kef Q1 stond de Atacama nexus 6 te gammele.

Oh ik wilde deze week nog een paar Atacama Nexus gaan bestellen (70cm hoog). Mijn eerste HiFi stands overigens. Maar die dingen wiebelen dus als een gek? De speakers die erop moesten komen te staan zijn elk 13 Kg zwaar.

stevefilmfreak54

Citaat van: Soundbyte op mei 19, 2011, 02:41:32
Oh ik wilde deze week nog een paar Atacama Nexus gaan bestellen (70cm hoog). Mijn eerste HiFi stands overigens. Maar die dingen wiebelen dus als een gek? De speakers die erop moesten komen te staan zijn elk 13 Kg zwaar.

Oh!! ik heb ook de Nexus 7 en ik merk helemaal niets van wiebelen ofzo, heb ze wel gevuld met atacama bytes en misschien is dat de reden waarom de mijne niet wiebelen
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Robbert54

Hoop dat jullie vandaag een onvergetelijke dag hebben Mr. en Mrs. Madhouse!! :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Etiennevh

Ik denk dat het Ja woord nu wel gegeven is, dus bij deze van harte gefeliciteerd!! Geniet van alles en maak er een mooi huwelijk van! :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

CoSo


Automaat

Reading the HTForum is learning every day!!

clockwork

Was dat gisteren? 

Van harte gefeliciteerd, hopelijk was het een dag om nooit te vergeten.  :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

DVDGuy

Citaat van: clockwork op mei 28, 2011, 08:32:22
Was dat gisteren? 

Van harte gefeliciteerd, hopelijk was het een dag om nooit te vergeten.  :pompom:

Bij jou dus niet gelukt  :D :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

blue-eyes

Gefeliciteerd Roy.
En een dag te laat of niet, je komt er toch niet aan toe om dit allemaal te lezen :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

clockwork

Citaat van: DVDGuy op mei 28, 2011, 08:36:11
Bij jou dus niet gelukt  :D :D :D

Lol! Ik heb al moeite genoeg om mijn eigen trouwdag te onthouden.  :-\
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

ajbeefde

Roy maak er iets moois van !!!!! Gefeliciteerd !!!!!  :pompom:
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Maximus_Aurelius

Beter laat dan nooit. Gefeliciteerd.

Geniet ervan.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Ook nog maar eens hier... ;)

Van harte gefeliciteerd :pompom: en heel veel geluk :-* samen, met veel films :popcorn: en muziek :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Wat een reacties! Geweldig! Thnx allemaal!

Wij hebben gisteren een super dag gehad en van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat genoten van ons feest. De weer voorspellingen waren niet best (90% kans op neerslag) maar wij hebben geen druppel regen gezien en alleen maar van het zonnetje genoten. Ze zeggen altijd dat je die dag geleefd word maar wij hebben hem toch echt wel behoorlijk beleefd!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op mei 28, 2011, 13:35:26
Wat een reacties! Geweldig! Thnx allemaal!

Wij hebben gisteren een super dag gehad en van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat genoten van ons feest. De weer voorspellingen waren niet best (90% kans op neerslag) maar wij hebben geen druppel regen gezien en alleen maar van het zonnetje genoten. Ze zeggen altijd dat je die dag geleefd word maar wij hebben hem toch echt wel behoorlijk beleefd!
:worship:

Is het nog laat geworden? Je bent er redelijk vroeg weer bij :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op mei 28, 2011, 13:37:24
:worship:

Is het nog laat geworden? Je bent er redelijk vroeg weer bij :D

Rond 02.00u waren we thuis met de hele slaapkamer gevuld met ballonnen, dus half 3 gingen we slapen.

Ben behoorlijk fit nu hoor!  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub