Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 21, 2011, 20:32:56
Kan wel maar dan moeten we het in mei gaan doen....

Kan daar alleen 8 mei niet van en 29 mei....
Zal eens kijken, want 23 april kan ik toch niet. Annet had een afspraak nog niet in de agenda geschreven ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 21, 2011, 20:37:34
Zal eens kijken, want 23 april kan ik toch niet. Annet had een afspraak nog niet in de agenda geschreven ;)

Mei moet het dan worden! 15 of 22 mei, anders word het nog verder weg....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 21, 2011, 20:39:24
Mei moet het dan worden! 15 of 22 mei, anders word het nog verder weg....
15 mei kan ik misschien en 22 mei kan ik zeker! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 21, 2011, 22:12:02
15 mei kan ik misschien en 22 mei kan ik zeker! :pompom:

Mooi, doen we het gewoon in mei. 22e moet ik nog wel ff overleggen, is een week voor de bruiloft maar zal niet zo'n probleem zijn.  ;)

Citaat van: Etiennevh op maart 21, 2011, 22:15:47
Voor mij dan 15 mei a.u.b.! :)

22e kan je helemaal niet? Wel even makkelijk om meerdere opties te hebben  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

22e kan ik wel, maar pas om 1 uur 's middags ofzo..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Wat mij betreft dan 15 of 22 mei, ik hoor het wel!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 23, 2011, 16:13:28
Hoe mini is een mini M&G?? :unsure:

3 + ik, meer doe ik niet omdat het anders niet optimaal is.

(je mag wel komen hoor)  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 23, 2011, 16:27:28
3 + ik, meer doe ik niet omdat het anders niet optimaal is.

(je mag wel komen hoor)  ;)
Maar bij Philip en Etienne is al een derde persoon toch?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 23, 2011, 16:33:28
Maar bij Philip en Etienne is al een derde persoon toch?

Zefanja komt in principe ook nog (heb ik nog niets van gehoord).

Maar 1 extra moet wel kunnen, zit je alleen wat krapper op de bank  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 23, 2011, 19:49:47
Zefanja komt in principe ook nog (heb ik nog niets van gehoord).

Maar 1 extra moet wel kunnen, zit je alleen wat krapper op de bank  ;)
als je me wilt hebben, dan wil ik er best bij komen, maar geef maar eerlijk aan of je 4 niet te veel vind. Het is voor mij ook nog niet 100% zeker of ik kan, maar ga er vooralsnog wel van uit
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 23, 2011, 20:32:28
als je me wilt hebben, dan wil ik er best bij komen, maar geef maar eerlijk aan of je 4 niet te veel vind. Het is voor mij ook nog niet 100% zeker of ik kan, maar ga er vooralsnog wel van uit

Ik vind het geen probleem hoor  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Lijkt wel een reunie :pompom:

Wordt het 15 of 22 mei? Op 14 mei heb ik hier een filmavondje met vrienden en dat kan laat worden. Maar ja, slapen is voor watjes en ik kan altijd nog op het werk gaan slapen. Bedden genoeg ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 23, 2011, 23:24:29
Lijkt wel een reunie :pompom:

Wordt het 15 of 22 mei? Op 14 mei heb ik hier een filmavondje met vrienden en dat kan laat worden. Maar ja, slapen is voor watjes en ik kan altijd nog op het werk gaan slapen. Bedden genoeg ;D

15 of 22 kan beiden dus kiezen jullie maar!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Schrijf mij ook maar bij een datum waar nog plaats is.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Citaat van: Marsh op maart 26, 2011, 06:45:31
Schrijf mij ook maar bij een datum waar nog plaats is.  ;D

Jij kan ook gewoon tussendoor komen hoor  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Toch weer een leuke upgrade te melden. Een upgrade waar ik al langer aan zat te denken en na het horen van de LS-602 op mijn eigen set wist ik dat dit ze niet gingen worden. Het is namelijk de Inakustik LS-1002 geworden voor de fronts en de center! De LS-602 klonken fantastisch maar na een hoop gelezen te hebben moeten de LS-1002 nog veel beter klinken!  8)

Ik ga ze af monteren met W&M locking banana's en nog wat mooie dingen, maar die zien jullie wel op de foto.  ;)

Nu alleen nog een Interlink van Inakustik, al twijfel ik over de NF-202 of toch de NF-1302.....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 29, 2011, 18:41:25
Toch weer een leuke upgrade te melden. Een upgrade waar ik al langer aan zat te denken en na het horen van de LS-602 op mijn eigen set wist ik dat dit ze niet gingen worden. Het is namelijk de Inakustik LS-1002 geworden voor de fronts en de center! De LS-602 klonken fantastisch maar na een hoop gelezen te hebben moeten de LS-1002 nog veel beter klinken!  8)

Ik ga ze af monteren met W&M locking banana's en nog wat mooie dingen, maar die zien jullie wel op de foto.  ;)

Nu alleen nog een Interlink van Inakustik, al twijfel ik over de NF-202 of toch de NF-1302.....
haha! het houdt maar niet op he! :clapping: Benieuwd naar je vergelijk met W&M :popcorn:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 29, 2011, 18:44:36
haha! het houdt maar niet op he! :clapping: Benieuwd naar je vergelijk met W&M :popcorn:

Weet niet of ik een vergelijk ga doen hoor maar wat ik hoorde met de LS-602 was een flinke verbetering en dan vooral qua openheid, lucht en dynamiek. De LS-1002 moet daar nog een stapje bovenop doen.

Ik wilde deze LS kabels al heel lang en bij de M&G bij Philip (de laatste keer) was ik helemaal overtuigd.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 29, 2011, 18:56:16
Weet niet of ik een vergelijk ga doen hoor maar wat ik hoorde met de LS-602 was een flinke verbetering en dan vooral qua openheid, lucht en dynamiek. De LS-1002 moet daar nog een stapje bovenop doen.

Ik wilde deze LS kabels al heel lang en bij de M&G bij Philip (de laatste keer) was ik helemaal overtuigd.
Ik neem aan dat je je eigen set door en door kent dus bij wisseling van de kabels zul je vast al wel verschil merken. wat bedoel je overigens met lucht??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Mooi hoor  :thumbs-up:

Ik meen me iets te herinneren over tevreden te zijn als de rears er stonden?  ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Ik dacht al, wanneer komen ze ;D Goede keuze Roy! :thumbs-up:

De 602 is wel een kabel met hoge dynamiek, maar het hoog en laag wat minder. De 1002 daarentegen is een mooie allrounder. Kijk maar eens in de volgende grafieken...





Meer lucht is moeilijk te beschrijven, maar is een soort gelaagdheid van het geluid, waarbij bijv. 2 verschillende akoestische gitaren toch goed te onderscheiden zijn. Muziek klinkt ruimtelijker.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive