Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub


LittleNinja

Oppo....

Maar de Marantz past beter er bij ( puur uiterlijk ).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

Woensdag avond komt Wim langs met zijn Oppo BDP-83SE om deze in mijn set te proberen. Ik ben zeer benieuwd!  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

ajbeefde

Citaat van: Madhouse op januari 10, 2011, 11:29:55
Woensdag avond komt Wim langs met zijn Oppo BDP-83SE om deze in mijn set te proberen. Ik ben zeer benieuwd!  ;D

Mooi, hou er alleen even rekening mee dat deze beter kan klinken dan de 93  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Madhouse

Citaat van: ajbeefde op januari 10, 2011, 11:49:19
Mooi, hou er alleen even rekening mee dat deze beter kan klinken dan de 93  ;)

Know that! Maybe toch maar een 2e hands 83SE dan  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WimB

Citaat van: ajbeefde op januari 10, 2011, 11:49:19
Mooi, hou er alleen even rekening mee dat deze beter kan klinken dan de 93  ;)
Of minder dan die Marantz. Ik heb namelijk geen idee hoe die bijvoorbeeld weer klinkt.
Denk dat het ook allemaal heel persoonlijk is, dus misschien bevalt en misschien valt het wel tegen.
Woensdag weet je het.

Jason B.

Veel plezier woensdag en geniet van het mooie geluid (gokje...... beter dan de Panasonic  :D )

Bestaat er trouwens niet een TUC-versie van de Marantz UD5005 ?
Of zijn er (forumsponsor) zaken die ook Marantzen upgraden ????

Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Zefanja

Jammer dat ik dit nu pas lees, want als je interesse hebt mag je ook altijd mijn UD5005 beluisteren.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Jason B. op januari 10, 2011, 14:35:33
Bestaat er trouwens niet een TUC-versie van de Marantz UD5005 ?
Die bestaat ;) zie deze link: Marantz UD5005TUC

Wat de modificaties zijn staat niet aangegeven...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: Zefanja op januari 10, 2011, 17:30:33
Jammer dat ik dit nu pas lees, want als je interesse hebt mag je ook altijd mijn UD5005 beluisteren.

Ik weet niet waar je woont, maar een optie is het zeker!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 10, 2011, 17:34:03
Die bestaat ;) zie deze link: Marantz UD5005TUC

Wat de modificaties zijn staat niet aangegeven...

Hmmmm das ook wel cool!  8)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Daar staan ook de TUC-versies van de Oppo 93 en 95 aangekondigd. Niet te verwarren met de Nuforce+TUC-versie. Die zullen aanzienlijk duurder worden, maar dat is voor jou sowieso geen optie denk ik zo... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 10, 2011, 17:46:40
Daar staan ook de TUC-versies van de Oppo 93 en 95 aangekondigd. Niet te verwarren met de Nuforce+TUC-versie. Die zullen aanzienlijk duurder worden, maar dat is voor jou sowieso geen optie denk ik zo... ;)

Nee dat zijn voor mij geen opties. Enkel de UD5005, BDP-93 of de BDP83SE (2e hands)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Dat dacht ik al ;) En daar heb je een prima speler voor.
Ik denk overigens dat je met de 83SE de meeste waar voor je geld hebt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 10, 2011, 19:34:49
Dat dacht ik al ;) En daar heb je een prima speler voor.
Ik denk overigens dat je met de 83SE de meeste waar voor je geld hebt.

Denk ook zeker dat ik met een 83SE het meeste waar voor mijn geld heb. Enkel heb ik een verhaal gehoord over refurbished versies die niet zo lekker zijn, daar ben ik een beetje huiverig door geworden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Hangt er vanaf hoe snel je wil overstappen naar 3D...

Wat voor spookverhalen heb je gehoord dan?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

tiptop

Die UD5005TUC is niet regiovrij zo lijkt het. Onderaan de pagina staat alleen Regio A en 1. That's not us!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: LittleNinja op januari 10, 2011, 19:46:44
Hangt er vanaf hoe snel je wil overstappen naar 3D...

Wat voor spookverhalen heb je gehoord dan?

Geen idee of ik over wil stappen op 3D, maar het word wel een blijvertje dus als de mogelijkheden er zijn is het natuurlijk wel lekker.

Spookverhalen: dat ze defect gaan omdat het soundboard al niet helemaal lekker is. Garantie word zo ook een lastig verhaal. Maar misschien ben ik huiverig hoor.

Citaat van: tiptop op januari 10, 2011, 20:14:59
Die UD5005TUC is niet regiovrij zo lijkt het. Onderaan de pagina staat alleen Regio A en 1. That's not us!

Zou voor mij toch geen optie zijn, hij is veels te duur.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WimB

De SE versie is gewoon een door Oppo zelf geleverd en ondersteunt apparaat (staat zelfs op hun eigen Amerikaanse site), dus garantie moet geen probleem zijn.

ajbeefde

Citaat van: WimB op januari 10, 2011, 22:14:08
De SE versie is gewoon een door Oppo zelf geleverd en ondersteunt apparaat (staat zelfs op hun eigen Amerikaanse site), dus garantie moet geen probleem zijn.

Garantie gaat toch via de NL leverancier, dus moet uberhaupt geen probleem zijn.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Madhouse

Citaat van: WimB op januari 10, 2011, 22:14:08
De SE versie is gewoon een door Oppo zelf geleverd en ondersteunt apparaat (staat zelfs op hun eigen Amerikaanse site), dus garantie moet geen probleem zijn.

Dat denk ik ook niet hoor, maar ben altijd huiverig voor dat soort dingen. Moet ik ook niet doen.

En misschien ben ik woensdag wel overtuigd  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: Madhouse op januari 10, 2011, 17:34:30
Ik weet niet waar je woont, maar een optie is het zeker!

Ik woon op het moment in Velp. Dat is volgens mij redelijk bij jou in de buurt.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

LittleNinja

Dat soort problemen heb je ook met de grote jongens..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"