Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 09:31:22
Thnx heren! Ga ik zoeken naar een setje Soundcare spikes (het liefst 2e hands want ze zijn best prijzig).
Op de site van Soundcare staat dat de Kef Q-series idd M8 heeft. Er staat trouwens ook hoe jet het zelf kan bepalen met een bestaande spike.

http://www.soundcare.no/threads.htm
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op november 14, 2010, 12:21:01
Op de site van Soundcare staat dat de Kef Q-series idd M8 heeft. Er staat trouwens ook hoe jet het zelf kan bepalen met een bestaande spike.

http://www.soundcare.no/threads.htm

Mooi! Ik heb al een aanbieding gehad, dus even wachten tot eind van de maand en dan ga ik Soundcare's bestellen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Heeft iemand trouwens een voorbeeld van KEF's met Soundcare spikes? Ik zit al de hele morgen te zoeken maar kan geen voorbeelden vinden. Ben namelijk wel benieuwd hoe het staat.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 12:59:21
Heeft iemand trouwens een voorbeeld van KEF's met Soundcare spikes? Ik zit al de hele morgen te zoeken maar kan geen voorbeelden vinden. Ben namelijk wel benieuwd hoe het staat.

Even voor je ge :google: d en dit gevonden: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=27728.

Hier staat de IQ6 op Soundcare Superspikes...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op november 14, 2010, 13:04:34
Even voor je ge :google: d en dit gevonden: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=27728.

Hier staat de IQ6 op Soundcare Superspikes...

IQ7 bedoel je  ;)

Jij hebt betere  :google: capaciteiten dan ik zo te zien  ;D

(ben benieuwd of die spikes niet te groot zijn voor mijn IQ50's)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 13:07:29
IQ7 bedoel je  ;)
Klopt! typefoutje ;)

Citaat
Jij hebt betere  :google: capaciteiten dan ik zo te zien  ;D

(ben benieuwd of die spikes niet te groot zijn voor mijn IQ50's)
Mijn Scandinavisch is waarschijnlijk beter ;D

Dit was mijn zoek opdracht in Google Afbeeldingen: "kef soundcare superspikes" ;)

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=&q=kef+soundcare+superspikes&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1189&bih=776
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Thnx Philip!  ;)

Zullen deze spikes niet te lomp zijn voor onder mijn speakers?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 13:20:08
Thnx Philip!  ;)

Zullen deze spikes niet te lomp zijn voor onder mijn speakers?

zo ogen ze wel een beetje, omdat ze ook vrij hoog zijn.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

HTip

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 13:20:08
Thnx Philip!  ;)

Zullen deze spikes niet te lomp zijn voor onder mijn speakers?
Ze staan hierdoor wel wat hoog van de vloer, maar je kan ook de zelfklevende nemen, zonder schroefdraad.

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 16:20:24
CitaatQuote from: Madhouse on November 12, 2010, 16:18:00
Maar een DF versie zweeft er ook boven, dus zou een subdude ook niet optimaal werken?
Denk het wel. Het eerste wat Bjorn deed toen de DD uit de doos was, was de voeten verwijderen.

Deze snap ik even niet. Een DF heeft de woofer aan de onderkant, dus deze moet wel zweven toch?
Als de woofer helemaal op de subdude staat lijkt het mij dat deze dan niet meer goed werkt.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

De DD waar Philip het over heeft is Front Firing, dus die kan direct op de subdude staan. Met een DF zou ik het niet aanraden nee ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

yorkie13

Bij de DF subwoofers van BK zitten er de 4 cm hoge massief stalen poten
onder om de afstand van de woofer tot de ondergrond te waarborgen.

erik s.

Citaat van: HTip op november 14, 2010, 13:58:20
Ze staan hierdoor wel wat hoog van de vloer, maar je kan ook de zelfklevende nemen, zonder schroefdraad.



die heb ik ook, ogen een stuk subtieler.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Het gaat mij juist om het in hoogte kunnen verstellen van mijn speakers, dus heb ik aan de plak versie niets. Ik wil je juist makkelijk en goed waterpas kunnen zetten.

Maar wellicht ga ik eerst nog wel even een poging doen met mijn originele spikes.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 16:16:00
Het gaat mij juist om het in hoogte kunnen verstellen van mijn speakers, dus heb ik aan de plak versie niets. Ik wil je juist makkelijk en goed waterpas kunnen zetten.

Maar wellicht ga ik eerst nog wel even een poging doen met mijn originele spikes.
je kunt bv de Viablue schoteltjes vast zetten aan de spike met bv Blutac.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 16:16:00
Het gaat mij juist om het in hoogte kunnen verstellen van mijn speakers, dus heb ik aan de plak versie niets. Ik wil je juist makkelijk en goed waterpas kunnen zetten.

Maar wellicht ga ik eerst nog wel even een poging doen met mijn originele spikes.

Vanavond even een poging gedaan met de originele spikes, voor nu staan de speakers goed. Ga dit even aankijken en anders komen er misschien wel Soundcare's.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Wat zijn die iQ7 trouwens mooi en robuust om te zien in die kleur... maar dat even terzijde..

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Jason B.

Pffff, wat een aankooptempo houd jij er op na........  ;)

Lees ik eerst nog iets over hoogte van stands voor rearspeakers, heeft ie het opeens over een upgrade van zijn nieuwe subwoofer.... :pompom:
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Robbert54

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 21:24:42
Vanavond even een poging gedaan met de originele spikes, voor nu staan de speakers goed. Ga dit even aankijken en anders komen er misschien wel Soundcare's.
Je mag die van mij wel proberen. Zit je alleen even met de verzending.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: Jason B. op november 15, 2010, 17:47:47
Pffff, wat een aankooptempo houd jij er op na........  ;)

Lees ik eerst nog iets over hoogte van stands voor rearspeakers, heeft ie het opeens over een upgrade van zijn nieuwe subwoofer.... :pompom:

Tja het is ook erg, maar soms krijg je een kans die je niet kunt laten lopen en dit was er zo 1  ;)

Citaat van: The Vampire op november 15, 2010, 18:04:43
Je mag die van mij wel proberen. Zit je alleen even met de verzending.

Is niet nodig hoor, ik blijf het voorlopig even aankijken met mijn huidige spikes en anders kijk ik verder voor wat anders. Thnx!!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Misschien ligt er dit jaar onder de kerstboom nog wel een leuke upgrade  :angel:

Om het upgrade jaar maar mooi af te sluiten  :angel:

Jullie mogen raden maar ik verklap het pas met de kerst
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub