Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op november  7, 2010, 20:37:38
Ik zal woensdag kijken.
Je bent nu ook al bijna klaar?

Wordt saai straks. We hebben dringend nieuwe leden nodig. Iedereen is zo goed als klaar of heeft geen geld meer :D :D

Wanneer komen er nou nieuwe speakers  :P

Citaat van: DVDGuy op november 10, 2010, 07:26:57
Nou Roy, vandaag is de dag   :pompom: :pompom: :pompom:

Voel je weer die kriebels, die je als kind ook voelde als Sinterklaas kwam  :D :D :D

Oehhhh een sub in aankomst, sinterklaas is vroeg dit jaar  :P


Madhouse

Citaat van: DVDGuy op november 10, 2010, 07:26:57
Nou Roy, vandaag is de dag   :pompom: :pompom: :pompom:

Voel je weer die kriebels, die je als kind ook voelde als Sinterklaas kwam  :D :D :D

Als het goed is is vandaag de dag. Hangt er een beetje vanaf of mijn vriendin thuis is om hem aan te nemen. Dus even afwachten  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Citaat van: Madhouse op november 10, 2010, 08:59:43
Als het goed is is vandaag de dag. Hangt er een beetje vanaf of mijn vriendin thuis is om hem aan te nemen. Dus even afwachten  ;)

spannend!!!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

DVDGuy

Citaat van: Madhouse op november 10, 2010, 08:59:43
Als het goed is is vandaag de dag. Hangt er een beetje vanaf of mijn vriendin thuis is om hem aan te nemen. Dus even afwachten  ;)

Bij ons worden de postpakketten meestal rond de klok van 12:00 uur gebracht en dan is er nooit iemand thuis.
We hebben toen advies gekregen van TNT om een machtiging te tekenen en er wordt nu een kennisgeving achtergelaten en ik kan het pakketje dan de zelfde dag, 's middags al ophalen  :clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dirc

Citaat van: DVDGuy op november 10, 2010, 09:14:41
Bij ons worden de postpakketten meestal rond de klok van 12:00 uur gebracht en dan is er nooit iemand thuis.
We hebben toen advies gekregen van TNT om een machtiging te tekenen en er wordt nu een kennisgeving achtergelaten en ik kan het pakketje dan de zelfde dag, 's middags al ophalen  :clapping:

Hey waar vul je die machtiging in. Bij mij hoeven ze ook niet aan de deur, ik rij zelf wel......

Madhouse

Citaat van: DVDGuy op november 10, 2010, 09:14:41
Bij ons worden de postpakketten meestal rond de klok van 12:00 uur gebracht en dan is er nooit iemand thuis.
We hebben toen advies gekregen van TNT om een machtiging te tekenen en er wordt nu een kennisgeving achtergelaten en ik kan het pakketje dan de zelfde dag, 's middags al ophalen  :clapping:

Dat is ook een mooie optie. Wij hebben meestal de zelfde pakket bezorger en meestal komt hij na 18u nog wel eens langs als er de eerste keer niemand thuis is. Maargoed, als we een andere bezorger hebben dan gaat dit verhaal niet op.

Maar waar waar teken je zo'n machtiging dan?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Zefanja

Niet bij de deur aan het camperen?
Dat heb ik wel gedaan  :baaa:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op november 10, 2010, 11:42:59
Niet bij de deur aan het camperen?
Dat heb ik wel gedaan  :baaa:

Ik moet egwoon werken tot 18.00uur  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Citaat van: Madhouse op november 10, 2010, 09:21:29
Dat is ook een mooie optie. Wij hebben meestal de zelfde pakket bezorger en meestal komt hij na 18u nog wel eens langs als er de eerste keer niemand thuis is. Maargoed, als we een andere bezorger hebben dan gaat dit verhaal niet op.

Maar waar waar teken je zo'n machtiging dan?

Citaat van: Dirc I op november 10, 2010, 09:17:06
Hey waar vul je die machtiging in. Bij mij hoeven ze ook niet aan de deur, ik rij zelf wel......

De TNT bezorger heeft voor ons een dergelijk formulier meegenomen van het distributiecentrum bij ons in de buurt (Goes).
Op het forumulier stond het adres waar je het naar toe kon sturen.

Vraag het de eerstvolgende keer even aan de TNT bezorger en anders bij het afhaalcentrum waar j jouw pakketje kunt gaan ophalen.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op november 10, 2010, 12:46:30
Dan kan een dag heel lang duren he  :-X

Idd  :(

Zat net op Track en trace te kijken maar de status is nog: Zending gesorteerd in sorteercentrum....  ???
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Citaat van: Madhouse op november 10, 2010, 12:49:17
Idd  :(

Zat net op Track en trace te kijken maar de status is nog: Zending gesorteerd in sorteercentrum....  ???

....... ik zei toch al "Sinterklaas gevoel"  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Citaat van: DVDGuy op november 10, 2010, 12:51:44
....... ik zei toch al "Sinterklaas gevoel"  8)

Ik heb liever de melding: Chauffeur is onderweg  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Alex Groningen

En anders gewoon geduld hebben tot morgen. ;D Al hoop ik dat niet voor je, anders gaat het weer zo'n lange dag worden.

Madhouse

Citaat van: Alex Groningen op november 10, 2010, 13:05:46
En anders gewoon geduld hebben tot morgen. ;D Al hoop ik dat niet voor je, anders gaat het weer zo'n lange dag worden.

Dat hoop ik ook niet, maar als het niet anders kan dan moet het maar  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: Madhouse op november 10, 2010, 12:49:17
Idd  :(

Zat net op Track en trace te kijken maar de status is nog: Zending gesorteerd in sorteercentrum....  ???

De meldingen zijn helaas niet altijd correct. Vaak word er niet gescand.
Ik had laatst wat bij Corné besteld en op track and trace stond er ook gesorteerd in sorteercentrum en ineens had ik het pakketje op mijn bureau liggen.
En op track and trace stond nog steeds zending gesorteerd in sorteercentrum.  :blink:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op november 10, 2010, 13:06:43
De meldingen zijn helaas niet altijd correct. Vaak word er niet gescand.
Ik had laatst wat bij Corné besteld en op track and trace stond er ook gesorteerd in sorteercentrum en ineens had ik het pakketje op mijn bureau liggen.
En op track and trace stond nog steeds zending gesorteerd in sorteercentrum.  :blink:


Dat maakt me weer hoopvol  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Heb je niet de mogelijkheid om spullen op je werk te laten bezorgen?

Alhoewel het met de xxls400 geen aanrader is om hem zelf naar huis te sjouwen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Zefanja op november 10, 2010, 13:10:50
Heb je niet de mogelijkheid om spullen op je werk te laten bezorgen?

Alhoewel het met de xxls400 geen aanrader is om hem zelf naar huis te sjouwen.

Kan wel hoor maar aangezien ik op 3 verschillende kantoren zit is dat ook weer lastig. Maar zoals eerder al gezegd als de normale bezorger komt en er is niemand thuis dan wil hij later nog wel eens terugkomen.  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Etiennevh

Is ie al BINNEEEEEEE, BINNEN in je huis BINNEN in je set, lekker knallen van BINNEN! :pompom: :headbanging: :baaa:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Nee, hij is niet binnen! >:(

Geen briefje in de bus dus ze zijn ook niet langs geweest. Lang leve de TNT >:(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Joris1971

Citaat van: Madhouse op november 10, 2010, 19:27:56
Track en Trace Status: Manco distributie  >:(

:( :(  TNT SUCKS BIG TIME  >:( >:(

Klote man... is je zending nu kwijt?