Infinity Theatre > gone with the wind, but now with a livingroom HT

Gestart door Sonic Circle, juli 25, 2008, 13:48:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Sonic Circle op juni 18, 2011, 20:50:43
Volgende week is het al de 26e. Even een rondje of iedereen nog kan en wie er evt nog bij aan wil schuiven.

Philip, Roy, Etienne, nogsteeds in de gelegenheid?
Iemand anders zin om een daagje erbij te komen zitten? Er is nog wel voor 1 persoon ruimte. Corné of Durk misschien?
Zeker! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Mooi! Dan is er nog plek voor 1 persoon extra.
Wie wil?

De trap wordt deze week nog gelakt, daar zijn ze vrijdag mee begonnen. Normaal gesproken is die zondag droog. In het ergste geval moet er een flinke ladder in de hal komen en moeten we de koelkastjes vooraf vullen met eten en genoeg drinken :).

HTip

Citaat van: Sonic Circle op juni 19, 2011, 12:20:56
De trap wordt deze week nog gelakt, daar zijn ze vrijdag mee begonnen. Normaal gesproken is die zondag droog. In het ergste geval moet er een flinke ladder in de hal komen en moeten we de koelkastjes vooraf vullen met eten en genoeg drinken :).
:clapping:

Spannend! Ik zal mijn bergschoenen meenemen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Oh dat wordt lachen! Ik heb er zin in!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Ik heb er ook zin in! Beetje klimmen is niet erg hoor  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sonic Circle

Komt wel goed :).
Vanavond voor de 6e keer Inception gezien. Het blijft briljant dit soort films te kunnen kijken in een dedicated setup en ruimte.

denoontje

He toevallig dit weekend ook weer gezien...
verhaal werd me duidelijker (eerste keer wat te veel wijn op gehad ;-0)

Sonic Circle

De 6e keer gaat het prima met een fles wijn erbij :D.

Niemand heeft zich meer aangemeld voor de laatste plaats voor de M&G van aanstaande zondag.
Prima, meer ruimte voor ons 4-en. Heb er zin in, zal morgen wat inkopen gaan doen!

Ter voorbereiding op zondag zometeen Skyline kijken denk ik.

fastlex

Zal vast erg gezellig worden.
Hopelijk is de film ok, wel goede sound denk ik.
Ik kan helaas niet hoe graag ik ook zou komen.
Ik blijf het topic volgen!
Leuke groep as zondag!
Veel plezier!
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Etiennevh

Wordt gezellig! Skyline is ook wel een goede film. Zelf vind ik hem wat voorspelbaar, maar verder erg lekkere sound en dergelijke! :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Sonic Circle

De film an sich was erg matig. Het beeld ok en het geluid overdonderend, met goede surroundbubble.
Prima voor de vrijdagavond dus.

Bedankt fastlex! Kom jij gewoon een andere keer.

Sonic Circle

En Roy, het is spijtig maar de lichtslang in de onderste 2 plafondlagen werkt niet goed. Hij knippert enkel af en toe als ik hem aanzet.
Zal Gé even op de hoogte moeten brengen.

De sterrenhemel en spotjes werken wel goed :).

Madhouse

Citaat van: Sonic Circle op juni 25, 2011, 13:46:51
En Roy, het is spijtig maar de lichtslang in de onderste 2 plafondlagen werkt niet goed. Hij knippert enkel af en toe als ik hem aanzet.
Zal Gé even op de hoogte moeten brengen.

De sterrenhemel en spotjes werken wel goed :).

Hmmmm das minder, nu kom ik niet!  :D

Jammer, maar is niet anders, al had ik het plafond graag in zijn volle glorie willen zien.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Hi allemaal!

Ik ben inmiddels weer een tijdje thuis maar kon het niet laten om Marius en alle andere gasten even te bedanken voor de enorm geslaagde dag en gastvrijheid!

Hartelijk dank en de M&G verslagen komen nog!

Groeten,
Etienne
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Sonic Circle

Jullie bedankt voor de bonnen. We gaan er wat moois voor uitzoeken!
Heb vandaag meer dan genoeg mooie muziek gehoord, dus dat komt ongetwijfeld goed.

Was een gezellige dag.

HTip

Het was zeker een gezellige dag, die (zoals gewoonlijk) veel te snel voorbij is, maar wel ook een hele goede indruk heeft gegeven van je nieuwe geluid. Rest volgt uiteraard in het verslag...

Zometeen weer werken en dat met ca. 30 graden vandaag... :-( Nee, dan liever in jullie heerlijk gekoelde HT :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Ik vond het ook super gezellig! Bedankt voor de gastvrijheid en de ervaring van jullie mooie HT!

p.s. aan elkaar geplakte eierdozen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sonic Circle

Eierdozen ja inderdaad, ik kijk uit naar jullie verslag 8).

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Sonic Circle

Mede naar aanleiding van de Meet & Greet ben ik overtuigd geraakt van het nut van een Nespa in mijn set.

Philip, nog bedankt dat je van mij een 'believer' hebt gemaakt door je Nespa mee te nemen voor een aantal vergelijkingen. Vooral het verschil met de onbehandelde en behandelde SACD van Dire Straits was enorm. Die klonk onbehandeld al erg goed en behandeld gewoon fenomenaal. Met mijn behandelde DVD van Trijntje Oosterhuis ben ik ook erg blij.

Heb een bod gedaan op een Nespa #1, deze zou als het meezit volgende week al moeten arriveren!

Maximus_Aurelius

Citaat van: Sonic Circle op juli  1, 2011, 16:52:30
Mede naar aanleiding van de Meet & Greet ben ik overtuigd geraakt van het nut van een Nespa in mijn set.

Philip, nog bedankt dat je van mij een 'believer' hebt gemaakt door je Nespa mee te nemen voor een aantal vergelijkingen. Vooral het verschil met de onbehandelde en behandelde SACD van Dire Straits was enorm. Die klonk onbehandeld al erg goed en behandeld gewoon fenomenaal. Met mijn behandelde DVD van Trijntje Oosterhuis ben ik ook erg blij.

Heb een bod gedaan op een Nespa #1, deze zou als het meezit volgende week al moeten arriveren!

Zo'n Nespa is inderdaad fijn apparaatje, bij de M&G bij Philip ben ik er ook mee in aanraking gekomen en moet zeggen dat het geen voodoo is. Dag erna gelijk de cd die in de Nespa is geweest op mijn stereo set gedraaid en resultaat was en is nog steeds verbluffend  :clapping:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: Sonic Circle op juli  1, 2011, 16:52:30
Mede naar aanleiding van de Meet & Greet ben ik overtuigd geraakt van het nut van een Nespa in mijn set.

Philip, nog bedankt dat je van mij een 'believer' hebt gemaakt door je Nespa mee te nemen voor een aantal vergelijkingen. Vooral het verschil met de onbehandelde en behandelde SACD van Dire Straits was enorm. Die klonk onbehandeld al erg goed en behandeld gewoon fenomenaal. Met mijn behandelde DVD van Trijntje Oosterhuis ben ik ook erg blij.

Heb een bod gedaan op een Nespa #1, deze zou als het meezit volgende week al moeten arriveren!
Graag gedaan Marius!

Gefeliciteerd met je Nespa. Is een hele goede investering. En sorry nog dat ik je weer op kosten jaag :D

P.S. Ik heb de DVD van Trijntje besteld bij het blauwe mannetje. Is al onderweg :pompom: Verslag komt nog, maar ik ben een beetje druk geweest met het redden van een torenvalk uit onze schoorsteen. Morgen zelf een M&G en dan heb ik weer tijd ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Sommige investeringen doe ik graag. Voor de Nespa is dat zeker zo.
Trijntje heb ik v.d. week nog een paar keer van genoten. Klinkt fantastisch voor een DD track en na Nespa behandeling duidelijk nog beter.

Je verslag zie ik graag een keer verschijnen. Het redden van een torenvalk is een heldhaftige daad die altijd voorrang zou moeten hebben 8). Goed gedaan!

Veel plezier morgen.

LittleNinja

Ik vroeg me al af of jullie nog iets zouden gaan schrijven...

Mag een BD ook door die nespa?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Staaled

Citaat van: LittleNinja op juli  2, 2011, 18:13:48
Ik vroeg me al af of jullie nog iets zouden gaan schrijven...

Mag een BD ook door die nespa?
ja.
en werkt evenzeer
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)