Pioneer KRP-500A en KRP-600A Ultra Black Kuro

Gestart door Marcel_T., juli 24, 2008, 19:41:48

Vorige topic - Volgende topic

Marcel_T.

Levertijden en nieuwe modelvariant zijn ook bekend in Duitsland:
"Die Modelle KRP-500A und KRP-600A sollen voraussichtlich ab September (KRP-600A) bzw. Oktober (KRP-500A) in Größen von 50 und 60 Zoll zu Preisen von 3999 EUR bzw. 6899 EUR verkauft werden.

Ausserdem gibt es diese Plasmas auch noch in einer anderen Variante ganz ohne Media-Receiver. Die Typenbezeichnungen für diese Monitor-Serie lauten KRP-500M und KRP-600M. Der KRP-600M soll noch im August in den Handel kommen, das 50 Zoll-Modell KRP-500M ist für den Oktober geplant. Diese Plasmas sind vor allem für professionelle Anwendungen gedacht und lassen sich über ein Web-Interface auch über ein internes Netzwerk steuern."
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Flexaa

Wat ik uit het laatste bericht van Vincent haal zijn ze hier weer stukken duurder!!!

Vincent

Citaat van: Flexaa op augustus 20, 2008, 20:26:20
Wat ik uit het laatste bericht van Vincent haal zijn ze hier weer stukken duurder!!!

Uiteraard .. maar dat was natuurlijk ook wel te verwachten ..

Voorlopig ook nog geen prijsdaling voor de 5090 serie .. Denk dat we deze pas kunnen verwachten in het
begin van het nieuwe jaar..

Flexaa

Misschien worden jullie door Pioneer wel later geinformeerd over de prijsdaling dan de andere dealers, omdat jullie volgens Pioneer al goedkoop genoeg zijn  ;D

Vincent

Citaat van: Flexaa op augustus 20, 2008, 23:37:25
Misschien worden jullie door Pioneer wel later geinformeerd over de prijsdaling dan de andere dealers, omdat jullie volgens Pioneer al goedkoop genoeg zijn  ;D

Hehe, geloof me maar dat ik dicht op het vuur zit .. :)

Zal heus wel een prijsdaling komen .. maar op dit moment zijn de schermen niet aan te slepen dus is het niet echt noodzakelijk
om ze goedkoper aan te bieden..

Moet zeggen voor 500.- extra krijg je wel een bak extra's :

DVB-S2 tuner
DLNA aansluiting
Pro Menu's
3cm platter
Losse tuner

Vroeger was dat gewoon 1500 eur extra :)

De KRP500M wordt trouwens geleverd met :

2x HDMI
2x Component

Flexaa

Het prijsverschil is inderdaad niet zo groot meer als vroeger  ;)

Maar ik vind in verhouding met de 50 inch, de 60 inch modellen nog erg duur.

freddy6

Vincent heb jij trouwens ook al iets vernomen over een nieuwe witte pioneer die in okt/nov uit gaat komen?
PIONEER KRP-600M

Vincent

Citaat van: freddy6 op augustus 21, 2008, 22:28:13
Vincent heb jij trouwens ook al iets vernomen over een nieuwe witte pioneer die in okt/nov uit gaat komen?

Gelukkig heb je mazzel :) Beide 500/600 modellen komen ook in een witte uitvoering beschikbaar.. (zonder meerprijs)

Flexaa

Komen er ook andere kleuren of alleen wit en zwart?

Snutchz

welke kleur had jij gehoopt dan te zullen zien..?
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Flexaa

blauw, groen, bruin, rood, geel, etc

Ik kan me herinneren dat ik weleens foto's heb gezien van Kuro's in meerdere kleuren.
Overigens doen Bang & Olufsen en Loewe al jaren veel meer kleuren leveren.

Snutchz

zou je één specifieke kleur willen noemen die geheel bij jouw smaak past..?  :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Shorty

"KRP"!? Lijkt me niet echt een commerciëel handige naam voor de Engelssprekende markt.  :-X

VrGr,

Bart J.

Flexaa

Toch komt hij gewoon met de naam KRP op de engelse markt.
Ik vind het zelf niet zo slecht klinken hoor.

Shorty

Wél als je 't als 1 woord uitspreekt.....  :-[

VrGr,

Bart J.

freddy6

Ik heb van mijn pioneer dealer begrepen dat de KRP-schermen in 3 kleuren komen.
zwart, wit en champagne kleur.
PIONEER KRP-600M

Vincent

Citaat van: freddy6 op augustus 23, 2008, 14:11:50
Ik heb van mijn pioneer dealer begrepen dat de KRP-schermen in 3 kleuren komen.
zwart, wit en champagne kleur.

Ohw ja dat klopt .. Dat was ik nog vergeten .. er komt ook een soort van creme kleur..

V8Hemi

Citaat van: Vincent op augustus 20, 2008, 23:39:51

Moet zeggen voor 500.- extra krijg je wel een bak extra's :

DVB-S2 tuner

Waarom niet gelijk twee DVB-S2 tuners en een flinke harde schijf? Zoals bij Loewe, kun je tenminste HDTV TV programma's opnemen en tegelijk naar een ander kijken.

Zit er overigens ook een Common Interface in, voor de Canal+ smartkaart of andere pay tv aanbieders?

Flexaa

De KRP modellen hebben twee common-interface slots.

Flexaa

Ik zie daar nog geen foto van het crememodel.

maup1

Zijn de Pioneer KRP-600A en de KRP-600M al leverbaar? Het is reeds september...

Wat is het verschil tussen de KRP-600A en de LX6090H?

Rick-DTS

Model Nr.    schermgrootte (Diagonaal)   Resolutie     Digitale tuner    Beschikbaarheid
KRP-500A    127 cm (50 inch)    1920 x 1080p    SD/HD terrestrisch en satelliet    oktober
KRP-600A    152 cm (60 inch)    1920 x 1080p    SD/HD terrestrisch en satelliet    september
KRP-500M    127 cm (50 inch)    1920 x 1080p    n.v.t.    oktober
KRP-600M    152 cm (60 inch)    1920 x 1080p    n.v.t.    augustus

De KRP-600M is verkrijgbaar vanaf augustus, de KRP-600A volgt in september. De KRP-500A en KRP-500M liggen vanaf oktober in de rekken. Een stijlvolle, bijpassende optionele sokkel, een muursteun en elegante zijluidsprekers zullen ook verkrijgbaar zijn.

Bron Pioneer site

Marcel_T.

De 6090 is een one-body
Citaat van: maup1 op september  8, 2008, 17:07:50
Zijn de Pioneer KRP-600A en de KRP-600M al leverbaar? Het is reeds september...

Wat is het verschil tussen de KRP-600A en de LX6090H?

De 6090 is een one-body model en de KRP heeft een dunnere kast met seperate media tuner.

Heb je het artikel wel gelezen? Daar staat het gewoon in.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

maup1

Rick-DTS, bedankt voor je reactie, maar deze informatie had ik zelf ook al. Vandaar mijn toevoeging dat het reeds september is. Ik ben alleen benieuwd of de schermen al ergens te aanschouwen zijn.

Marcel_T., jij ook bedankt voor je reactie. Welk artikel bedoel je? Ik heb geen artikel gelezen waar de verschillen tussen de KRP-600A en de LX6090H worden uitgelegd.