Furutech Webshop geopend!

Gestart door reMC, juli 2, 2008, 15:13:07

Vorige topic - Volgende topic

reMC

Furutech Webshop
www.furutechwebshop.nl

Update: De Furutech Webshop is nu geopend 8)

We zijn druk bezig de mooiste Furutech webshop van Nederland te ontwikkelen! Alvast drie van onze prioriteiten:

- Hoogste mate van gebruiksvriendelijkheid
- De meeste voorraad
- Snelste levering
Meer mooie eigenschappen laten we aan jullie om straks te ontdekken. 8)

Het streven is de Furutech Webshop in de zomervakantie te openen, tegen die tijd uiteraard meer info!

Nahpets

Een prima initiatief waar de consument/audio- en videofiel de vruchten van kan plukken (ga ik er even van uit dat de doelstellingen gehaald worden).

Ik vraag me alleen het volgende af:

Jullie hebben nu een behoorlijk dealer-netwerk. Deze dealers zullen een (substantieel) deel van hun Furutech omzet kwijtraken. Waarom substantieel? Ik ga er van uit dat een webshop met deze uitgangspunten een omzet van enige omvang zal genereren. Waarom zal het dealernetwerk een deel van de omzet kwijtraken? Deze webshopomzet zal eerder een vervangend karakter hebben (omzet via webshop in plaats van omzet via dealer network) dan een uitbreidend karakter (omzet ten koste van concurrentie).

Zal het opzetten van een webshop betekenen dat (een deel van) het dealernetwerk zal verdwijnen?

Ik kan me er overigens iets bij voorstellen dat mijn vraag iets te ver gaat om te beantwoorden op het HTForum, stuur me dan even een PM met het verzoek om de boel te verwijderen.

Mvg,

Enno
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

reMC

Logische vraag hoor!

Het antwoord is heel simpel: we (Audio-Life) zijn geen Furutech importeur, maar 'gewoon' dealer. :) Sterker nog: we zijn de 4de Furutech dealer met een webshop dus in die zin is het niets nieuws.

Ik begrijp de 'verwarring' wel, we zijn druk bezig om daar duidelijkheid in te scheppen. Audio-Cube was, is en blijft in ieder geval gewoon DE Furutech importeur, en Audio-Life 1 van de vele dealers (waar dus ook niets verandert). Dat wij op andere punten met nauw met Audio-Cube samen werken staat daar in principe buiten.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

solitaire

Citaat van: reMC op juli  2, 2008, 15:55:05
Logische vraag hoor!

Het antwoord is heel simpel: we (Audio-Life) zijn geen Furutech importeur, maar 'gewoon' dealer. :) Sterker nog: we zijn de 4de Furutech dealer met een webshop dus in die zin is het niets nieuws.

Ik begrijp de 'verwarring' wel, we zijn druk bezig om daar duidelijkheid in te scheppen. Audio-Cube was, is en blijft in ieder geval gewoon DE Furutech importeur, en Audio-Life 1 van de vele dealers (waar dus ook niets verandert). Dat wij op andere punten met nauw met Audio-Cube samen werken staat daar in principe buiten.

toch ben ik blij geen Furutech dealer, ergens in west/centraal Europa, te zijn ...  ;)

Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

reMC

Citaat van: solitaire op juli  2, 2008, 16:03:51
toch ben ik blij geen Furutech dealer, ergens in west/centraal Europa, te zijn ...  ;)

Wij verkopen niet buiten Nederland, daar zijn goede afspraken over met Furutech ;)

reMC

De Furutech Webshop is geopend!
www.furutechwebshop.nl

Geen tekst meer, een kijkje nemen werkt het beste :)

phmeijer

Gefeliciteerd, ziet er goed uit!

Succes en veel klanten toegewenst! ;)
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

reMC

reMC

DJ-Foxx

is de FP-SWS ook in dubbele uitvoering? dit in verband met volledige aanpassingen in het huis ;)

botsen

Citaat van: DJ-Foxx op augustus 31, 2008, 02:35:00
is de FP-SWS ook in dubbele uitvoering? dit in verband met volledige aanpassingen in het huis ;)

Zelfde vraag van mijn kant.

Ziet er goed uit de site trouwens.

reMC

Citaat van: DJ-Foxx op augustus 31, 2008, 02:35:00

Die vraag wordt vaker gesteld.. Furutech is hier mee bezig (heb zelf ook interesse ;))!

DJ-Foxx

Citaat van: reMC op augustus 31, 2008, 12:36:26
Die vraag wordt vaker gesteld.. Furutech is hier mee bezig (heb zelf ook interesse ;))!

heb nu het hele huis in edelstaal van jung maar ik wil upgraden ;) is er een uitsluitsel waneer ze hiermee op de markt mee komen ???

Lindeman

Mooie prijzen maar hier zeg je;

Citaat van: reMC op juli  2, 2008, 16:05:55
Wij verkopen niet buiten Nederland, daar zijn goede afspraken over met Furutech ;)

En op de site staat er bij leveringwijze "Pakketpost, verzekerd (BE/LUX)"
Kun je dit wat verduidelijken voor deze Belg?

Lindemann 820S + 855 | Kef Reference 205 | Chord Indigo XLR + Signature + Signature Jumpers + Power Chord

reMC

Citaat van: DJ-Foxx op augustus 31, 2008, 13:32:03
heb nu het hele huis in edelstaal van jung maar ik wil upgraden ;) is er een uitsluitsel waneer ze hiermee op de markt mee komen ???

Helaas niet...

Citaat van: Lindeman op augustus 31, 2008, 13:38:19
Mooie prijzen maar hier zeg je;

En op de site staat er bij leveringwijze "Pakketpost, verzekerd (BE/LUX)"
Kun je dit wat verduidelijken voor deze Belg?

Simpel: binnen de Benelux is geen probleem ;)

B.J.

Citaat van: reMC op juli  2, 2008, 16:05:55

Citaat van: reMC op augustus 31, 2008, 14:23:47
......

Simpel: binnen de Benelux is geen probleem ;)

Simpel  ??? ::)

reMC

Update ;)

VlisChris

Beetje tegenstrijdig, maar het antwoord, en vooral de uitleg zijn vrij helder ;)

Joep

Als je de data erbij neemt, is het niet zo gek. Op 2 juli hadden we bedacht niet buiten NL te verzenden. Op 30 augustus is besloten dat wel te doen. :)

Heeft er al iemand wat besteld? :)

beunky

Dat kun je volgens mij het beste zelf zien ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Joep

Citaat van: beunky op september  1, 2008, 12:57:21
Dat kun je volgens mij het beste zelf zien ;D

Ja, maar ik ben niet de persoon omdat aan de grote klok te hangen ;)

reMC

Hoi Jowi,

Ja, die zijn er! We komen net van de Munchen Show waar deze zijn gepresenteerd. Nog geen foto's en nog geen officiele lanceerdatum, maar ik denk dat het op heel korte termijn is. Ik informeer wel even voor je.

Er is ook een nieuw Furutech powercord met de '8' al eraan gemonteerd:

Zie ook: http://furutech.com/a2008/product2.asp?prodNo=289

Deze is ook al leverbaar.

ivo1986

reMC