Post hier je overige foto's

Gestart door BernHardN, juni 25, 2008, 12:48:34

Vorige topic - Volgende topic

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Bant

Citaat van: Vampire op mei 23, 2009, 13:44:42
Niet zelf gemaakt, wel lijdend onderwerp:

Vond het toch wel een erg mooie foto, dus wilde ik hem jullie niet onthouden..
Krijg hem binnenkort in high-res, dan zal ik hem ook even posten.

Ik ben de boeg (degene vooraan in de boot, het verst van de stuurman af). Foto is genomen tijdens de Proteus-Eretes in 't Lang, een wedstrijd van 4,5 Km die meetelt voor de eerstejaars studenten roei-competitie, waar we nu 18e staan, van de totaal 100 ploegen ongeveer.

Zo'n wedstrijd levert sowieso wel wat mooie plaatjes op. Zeker op die dag, toen het weer echt typisch Hollands was.. kon zo op een schilderij!

Allez Lagaai! Toevallig ook foto's van de ringvaart gemaakt? Daar ben ik nog naar op zoek.

Vampire

Citaat van: Gaetan op mei 23, 2009, 17:20:12
ik vond hem een beetje donker. heb m een beetje gephotoshopped. als je 't niet leuk vind doe ik hem wel weer weg hoor

Citaat van: celerontje op mei 25, 2009, 11:29:41
Beetje te fleurig/gesatureerd?
Dit zou wel een ideale promotieversie zijn, maar het origneel geeft de ''hardheid'' beter weer. ;)

Ik ben het met je eens, Celerontje. Het was sowieso een erg bewolkte dag, en ik vond de foto juist geslaagd omdat hij op de een of andere manier vrij hard is. Precies zoals de wedstrijd overigens.. 4,5 km (= voor ons 19 minuten rond) beunen...

Citaat van: Bent op mei 26, 2009, 14:06:47
Allez Lagaai! Toevallig ook foto's van de ringvaart gemaakt? Daar ben ik nog naar op zoek.

Hah, nog een roeier? Njord?
Ben je een van de helden die de ringvaart geroeid hebben?
Ik heb iig meegeholpen opbouwen, tappen en afbreken etc.
Ook nog wel een het feestje meegevierd, maar niet meegeroeid. Volgens jaar, denk ik!

Foto's van de ringvaart staan op http://www.nlroei.nl/Fotoboek-album-577.html

Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

R

JeKa

WOW!

GTDesign

Een oudje...

Bant

Citaat van: Vampire op mei 26, 2009, 16:19:21

Hah, nog een roeier? Njord?
Ben je een van de helden die de ringvaart geroeid hebben?
Ik heb iig meegeholpen opbouwen, tappen en afbreken etc.
Ook nog wel een het feestje meegevierd, maar niet meegeroeid. Volgens jaar, denk ik!

Foto's van de ringvaart staan op http://www.nlroei.nl/Fotoboek-album-577.html

Nee nee, een mede Lagaaier hier. Inderdaad voor de 2e keer meegedaan dit jaar (gestuurde gladde dubbel 4). Maar ik kan, waarschijnlijk vanwegen het slechte weer, bijna nergens fotos vinden. Maarja, mischien duikt er nog ergens wat op. Ik zou als ik jou was zeker volgend jaar meedoen, echt een leuke ervaring! (Jij woond ook in delft? Nog ergens lid?)

Joep

Umberto.

Citaat van: Joep op mei 27, 2009, 00:46:51
Wisten jullie dat de bliksemschicht vanuit de aarde omhoog gaat? :)

http://www.zowerkt.nl/natuur/weer/bliksem_ontlading.htm
http://www.dailymotion.com/video/x6ycdm_blitz-slowmotion-bliksem-traag_tech

goed lezen  ;)

de voorontlading gaat van aarde naar hemel, de daadwerkelijke flits van hemel naar aarde  :)
Disturbing the peace sinds 1975

Vampire

Citaat van: Bent op mei 27, 2009, 00:43:48
Nee nee, een mede Lagaaier hier. Inderdaad voor de 2e keer meegedaan dit jaar (gestuurde gladde dubbel 4). Maar ik kan, waarschijnlijk vanwegen het slechte weer, bijna nergens fotos vinden. Maarja, mischien duikt er nog ergens wat op. Ik zou als ik jou was zeker volgend jaar meedoen, echt een leuke ervaring! (Jij woond ook in delft? Nog ergens lid?)

Allez Lagaai!  :)

Ik vond de ringvaart ook supermooi om te zien. Dit is mijn eerste jaar op Laga, dus nwist ook niet precies wat het inhield.
Dit jaar was het wel echt beunen met het weer idd!

Ik ben geen lid, en woon nog in Wateringen.. Kamer vinden in Delft is nog behoorlijk lastig. Maar mij hoor je niet klagen, is heb het prima naar mijn zin hier, en dat half uurtje fietsen is ook weer goed voor de prestaties in de boot... Zullen we maar zeggen  ;)
Eigenlijk zou ik wel nog graag naar Delft verhuizen, maar ben niet echt meer actief op zoek.
Jij woont wel in Delft? En roei je nog actief? Ben je wel eens op de borrelavonden? Lid?
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

GTDesign

WickedGame

Citaat van: GTDesign op mei 27, 2009, 10:33:43

Foto is geweldig, maar dat model is ook wel jammiiieeee  ;D

Davey

Citaat van: WickedGame op mei 27, 2009, 10:49:10
dat model is ook wel jammiiieeee  ;D

jammiiieeee is een understatement  :o

FrankB

GT, je stijl van portretfotografie bevalt me erg. Je maakt prachtige foto's en weet goed houding en emoties vast te leggen. Echt te gek! Hopelijk bereik ik dat punt ook nog eens.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

RonG

Maandag naar de ardennen geweest,

La roche en ardenne

jslaman

Citaat van: RonG op mei 27, 2009, 13:43:21

La roche en ardenne

Mooi!

Madhouse

Citaat van: RonG op mei 27, 2009, 13:43:21

La roche en ardenne

Heel erg mooi, al denk ik wel dat deze op een groter formaat veel beter tot zijn recht komt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

GTDesign

Citaat van: FrankB op mei 27, 2009, 13:36:30
GT, je stijl van portretfotografie bevalt me erg. Je maakt prachtige foto's en weet goed houding en emoties vast te leggen. Echt te gek! Hopelijk bereik ik dat punt ook nog eens.

Hoi Frank,

Dank je.

Misschien komt die andere Frank nog wel eens een workshop bij me volgen... :tounge2:

Heb niet alles geplaatst, maar hier is de rest uit de serie te zien: www.photoshooting.nl/alysse

Madhouse

Nog wat van Zeeland van afgelopen weekend:

1)

2)

3)

4)

Joep

Citaat van: Umberto. op mei 27, 2009, 09:14:50
goed lezen  ;)
de voorontlading gaat van aarde naar hemel, de daadwerkelijke flits van hemel naar aarde  :)

Haha, speak for yourself! Dit staat er in de theorie: "De voorontlading loopt van de wolk naar de aarde"
En vwb de daadwerkelijke flits, bekijk het filmpje nog eens.. ;D

RonG

Citaat van: Madhouse op mei 27, 2009, 14:10:06
Heel erg mooi, al denk ik wel dat deze op een groter formaat veel beter tot zijn recht komt.

thnx,

Hij staat er nu ietsjes groter  :)

Madhouse

Citaat van: RonG op mei 27, 2009, 17:27:33
thnx,

Hij staat er nu ietsjes groter  :)

Veel beter!  :biggrin:

sj0er-D

my first (overdreven) HDR :)

veel ruis, overdreven, ik moet nog oefenen...

Spacebass

HDR krijgt in dit topic een hele andere invulling lijkt wel ;D

Jimmy Conway

Citaat van: Spacebass op mei 27, 2009, 21:22:00
HDR krijgt in dit topic een hele andere invulling lijkt wel ;D

Het is toch Heavy Distortion Rendering ????

;D