Post hier je overige foto's

Gestart door BernHardN, juni 25, 2008, 12:48:34

Vorige topic - Volgende topic

Gaeje

Citaat van: donaldk op mei 22, 2009, 01:53:21
Je wilde perse belicht fotopapier, dat lijkt me zeldzaam aan het worden. Als alles, zelfs juist niet massaprut, uit van die HP printers komt rollen.

is dat zo? ik ga ook met mijn foto's (digitaal) naar een labo en ik hoop toch ook dat ze die op lichtgevoelig papier belichten en niet uit zo'n printer schuiven. al weet ik het dus niet, wat ze ermee uitsteken

beunky

Citaat van: donaldk op mei 22, 2009, 01:53:21
Je wilde perse belicht fotopapier, dat lijkt me zeldzaam aan het worden. Als alles, zelfs juist niet massaprut, uit van die HP printers komt rollen.

Nee hoor, profotonet werkt gewoon op die manier, zie hier: http://www.profotonet.nl/content.asp?path=ovsvlz5c
Helaas maken ze (nog) geen albums. Dat zouden ze op korte termijn gaan doen, maar ze doen het nog niet.
Nu kan ik daar natuurlijk ook 20 x 20 prints bestellen die ik zelf met Photoshop heb voorbereid waarna ik ze gewoon laat binden bij een boekbinder, maar dat is niet helemaal mijn bedoeling en daarnaast is dat ook vrij prijzig.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

AllStar

Citaat van: beunky op mei 22, 2009, 12:19:57
Nee hoor, profotonet werkt gewoon op die manier, zie hier: http://www.profotonet.nl/content.asp?path=ovsvlz5c
Helaas maken ze (nog) geen albums. Dat zouden ze op korte termijn gaan doen, maar ze doen het nog niet.
Nu kan ik daar natuurlijk ook 20 x 20 prints bestellen die ik zelf met Photoshop heb voorbereid waarna ik ze gewoon laat binden bij een boekbinder, maar dat is niet helemaal mijn bedoeling en daarnaast is dat ook vrij prijzig.

Bij Profotonet kun je wél terecht hoor voor albums! Volgens mij gaat je dat wel minimaal 300 Euro kosten, maar ik heb al een paar albums van Profotonet gezien en dat ziet er goed uit! Je kunt ze mailen voor meer informatie en de link naar de software om die albums te maken . .

beunky

Nee, dat is het profotoboek. Dat is voor zover ik weet wat anders dan het profotoalbum.
Het boek bieden ze volgens mij al een tijdje aan.

donaldk

Derde week van mei is het al geweest;-).

beunky

Ja, en daarom heb ik ze al een mailtje gestuurd wanneer ze gaan starten met de productie ;D

beunky

Citaat van: Jimmy Conway op mei 21, 2009, 23:28:48
Dat was in 'the Genius of Photography' van de BBC.
Een waanzinnig gave documentaire over de ontwikkeling van fotografie in de afgelopen 100 jaar. O0

Heb de serie van zes delen inmiddels binnen en ben er aan begonnen. Prachtige serie!
Dank voor deze tip :)

Jimmy Conway

Citaat van: beunky op mei 23, 2009, 01:06:42
Heb de serie van zes delen inmiddels binnen en ben er aan begonnen. Prachtige serie!
Dank voor deze tip :)

You're welcome  :)

Vampire

Niet zelf gemaakt, wel lijdend onderwerp:

Vond het toch wel een erg mooie foto, dus wilde ik hem jullie niet onthouden..
Krijg hem binnenkort in high-res, dan zal ik hem ook even posten.

Ik ben de boeg (degene vooraan in de boot, het verst van de stuurman af). Foto is genomen tijdens de Proteus-Eretes in 't Lang, een wedstrijd van 4,5 Km die meetelt voor de eerstejaars studenten roei-competitie, waar we nu 18e staan, van de totaal 100 ploegen ongeveer.

Zo'n wedstrijd levert sowieso wel wat mooie plaatjes op. Zeker op die dag, toen het weer echt typisch Hollands was.. kon zo op een schilderij!

Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Gaeje

Citaat van: Vampire op mei 23, 2009, 13:44:42
Niet zelf gemaakt, wel lijdend onderwerp:

ik vond hem een beetje donker. heb m een beetje gephotoshopped. als je 't niet leuk vind doe ik hem wel weer weg hoor

Madhouse

Weer een beetje met HDR zitten spelen...

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sj0er-D

heel mooi! lekkere diepte in het hout ook!

ik ga morgen overdag nog wat HDR foto's proberen te maken.

GTDesign

donaldk

Mooi diepblauw. Hier valt rechts het detail een beetje weg in een voor die helft zeer donker blauwe jurk. Maar diep en fel blauw doet het bij mij altijd goed.

Davey

celerontje

Citaat van: Gaetan op mei 23, 2009, 17:20:12
ik vond hem een beetje donker. heb m een beetje gephotoshopped. als je 't niet leuk vind doe ik hem wel weer weg hoor
Beetje te fleurig/gesatureerd?
Dit zou wel een ideale promotieversie zijn, maar het origneel geeft de ''hardheid'' beter weer. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

beunky

Erg, erg gaaf gedaan, misschien met een tikje minder groen aan de rechterkant (vind het persoonlijk net een beetje té).

RonG

Mooie HDR, ook het perspectief is mooi,

Hier een macro shot (wordt tijd voor een echte macro lens, iemand een tip?)

Madhouse

Citaat van: beunky op mei 25, 2009, 22:21:09
Erg, erg gaaf gedaan, misschien met een tikje minder groen aan de rechterkant (vind het persoonlijk net een beetje té).

Dat tonemappen heb ik nog niet helemaal onder de knie. Ik ben ook nog niet zo lang bezig met HDR maar het gaat steeds beter.

Citaat van: RonG op mei 26, 2009, 01:03:26
Mooie HDR, ook het perspectief is mooi,

Hier een macro shot (wordt tijd voor een echte macro lens, iemand een tip?)

Thnx! vind het zelf ook een mooi perspectief.

Macro is ook mooi. Ik zou persoonlijk voor een Nikon 105 f2.8 Macro gaan ofzo. Kijk maar eens naar deze review: http://www.kenrockwell.com/nikon/105vr.htm. Ook schijnt Tamron een erg goede Macro te hebben.

GTDesign

beunky

Citaat van: RonG op mei 26, 2009, 01:03:26
(wordt tijd voor een echte macro lens, iemand een tip?)

Ja, afhankelijk van je budget:
- Tokina 100 mm
- Tamron 90 mm
- Sigma 150 mm
- Sigma 180 mm
- Tamron 180 mm
- Canon 180 mm (als je Canon hebt trouwens)

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Madhouse

Citaat van: LexiconLogan op mei 26, 2009, 11:01:06
ik wil onweer fotos!!

Ik wil 10.000 euro, gaat ook niet lukken  :biggrin:  :P

sj0er-D

Citaat van: LexiconLogan op mei 26, 2009, 11:01:06
ik wil onweer fotos!!
werd vannacht om 4 uur wakker. wel een filmpje van de uit en aan gaande lampen buiten hier.. niet eens aan gedacht foto's te maken :(