The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

jaco

#2300
Hmm als het nog steeds niet opgelost is zuigt arcam nog harder dan unraid lijkt het :)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

high-q

Ik zou tegen Hoekie willen zeggen: Probeer de HDMI1.4 upgrade eens, met de afspraak "No cure no pay".
Worked on my machine ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

hoekie

Citaat van: skank1 op juli 10, 2013, 12:15:41
erg mooi statue, is deze nog te koop ergens?
Hoeveel heb je betaald?
Bestaat er een versie op een draak? :p

Welke bedoel je ?

hoekie

Het probleem wat betreft de hikjes in het beeld heb ik niet meer gezien nadat BBG het heeft opgelost.
Alleen soms wat sneeuw in het beeld maar dat is waarschijnlijk omdat de kabels geen 1.4 zijn.

Vanwege andere dingen heb ik geen kans gezien eerder te reageren .... excuus.

skank1

Citaat van: hoekie op juli 17, 2013, 22:37:48
Welke bedoel je ?

Neytiri
Doe jehaar niet weg? :p
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

hoekie

Misschien, maar dan contact ik je wel.

skank1

Citaat van: hoekie op juli 17, 2013, 22:55:00
Misschien, maar dan contact ik je wel.

Ohh dat klinkt lekker
Ok , anytime ;) ik heb toch nog tijd... :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jaco

Citaat van: hoekie op juli 17, 2013, 22:47:54
Het probleem wat betreft de hikjes in het beeld heb ik niet meer gezien nadat BBG het heeft opgelost.
Alleen soms wat sneeuw in het beeld maar dat is waarschijnlijk omdat de kabels geen 1.4 zijn.
Ehh een kabel kan helemaal geen hdmi 1.4 zijn..
Je hebt low speed en high speed kabels.
Een HDMI bron en ontvanger kunnen opties hebben (die vast liggen in de HDMI standard waar verschillende reviesies van zijn) die een high speed kabel nodig hebben..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

dan zal dat het zijn Jaco;)
wss ligt het aan de kabel richting de beamer ....

hoekie

Gisteren the hobbit gekeken nadat ik de dune D1 had geupgrade met een (beta) versie software. Dom dom dom ...

Film was nog maar ff bezig of daar zijn de schokjes in het beeld weer ... die ik toch echt niet meer gezien had ....

Direct een downgrade gedaan naar de versie ervoor en zelfs later nog 1 daarvoor omdat ik allemaal groene pixels heb in het startscherm van de Dune D1 speler.

Dit is dan een 60hz en dan krijg ik allemaal groene pixels, zal hier nog even een foto van plaatsen.
Wanneer het scherm naar 24 gaat is het beeld goed!

Helaas gaat "the garage" ook ophouden te bestaan ... of de nieuwe bewoners moeten de HT houden anders denk ik dat de beamer en scherm en eventueel de sub en speakers in de verkoop gaan ... :(


skank1

huh stop je met HT? En verhuis je?
Jammer man.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

larzie

#2311
Citaat van: hoekie op augustus 11, 2013, 21:46:00
Helaas gaat "the garage" ook ophouden te bestaan ... of de nieuwe bewoners moeten de HT houden anders denk ik dat de beamer en scherm en eventueel de sub en speakers in de verkoop gaan ... :(


Jammer dat je moet ophouden noodgedwongen met onze mooie hobby :(
Mochten de nieuwe bewoners de HT niet willen houden dan heb ik wellicht wel interesse in je subwoofer.

Ik heb je ook een pm gestuurd.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skank1

Je weet waarin ik interesse heb he ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

hoekie

Als er in "mijn" nieuwe huis een plek is voor een HT ga ik m zeker bouwen maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.


clockwork

Balen man, ik vond jouw HT erg mooi en heb ook veel inspriatie uit jouw topic opgedaan. Hopelijk is de aanleiding voor de verhuizing positief.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

hoekie

Hoi,
Dank voor je (positieve) bericht! Helaas ... de vehuizing is dat niet ...  :(
Gr.
Hoekie

RalphH

Erg vervelend om te lezen joh. Sterke.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: RalphH op augustus 12, 2013, 14:45:10
Erg vervelend om te lezen joh. Sterke.
Ook van mij. Hopelijk kun je in de toekomst weer een mooie HT bouwen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

Balen man!  :(
Sterkte ermee.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

hoekie

Dank voor jullie reacties!

Sonic Circle

Sterkte. Ik begrijp ongeveer wat je mee maakt.

hoekie

Thx
Had het gelezen, jij ook sterkte!

Zymotic

Erg jammer. Succes met het verhuizen en wie weet met de nieuwe ht!

Hoekstra

Ok, even een update.
Hopelijk gaat ons huis deze week verkocht worden ... (geode hoop) en dan kan ik verder.
Vandaag wel al bij een ander huis gekeken ivm de ontwikkelingen huidige huis.
En ik denk dat ik wel iets gevonden heb waar ik me thuis ga voelen. En zie daar een garage  ;D ;)

Daar is zeker een mogelijkheid voor het opnieuw bouwen van een HT.
Isolatie opzich is goed, echter een gewone garage deur, daarachter maar een muur plaatsen van gipsblokken of iets dergelijks.
Geen verwarming in de garage, maar misschien is het meenemen van mijn huidige airco een optie.
Zijn er mensen op het forum die mij hiermee zouden kunnen helpen ?

Heb Ge al een mail gestuurd. Scherm ga ik meenemen maar misschien kan ik ook de lampen, spots en akoustisch plafond (of alleen de platen) meenemen.
Scheelt toch allemaal weer in kosten. Eventuele nieuwe bewoners van huidige huis willen er echt weer een garage van maken, dus mag alles demonteren.

Ok, de arcam en de velodyne heb ik verkocht ... maar dat is niet anders.
Maar met de heren van beter beeld en geluid contact opnemen voor goede vervangers.

Tot zover! Fingers crossed ...

bmateijsen