The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

hoekie

Lijkt mij ook... Niet te hard drukken natuurlijk anders druk je dat schuim zo in....

hoekie

Wil je het echt super strak hebben zou je ze 2 keer moeten schilderen.
Op de eerste foto van gisteren zie je ook nog wat vlekken en wat witte stippen.. (schuimgaatjes)
Maar op een gegeven moment zie je het gewoon niet meer wat je wel en niet geraakt hebt.

Heb ze allemaal nagelopen en zo zie je op de foto toch nog plekken die een kwast nodig hebben.

Maar goed, heb er gisteren 1 mee naar beneden genomen en even tegen de wand gezet en het gaat er wel mooi uit zien denk ik.
En zoals het licht gisteren overdag (eerste foto) is het natuurlijk niet in de bios....

Vind het prima zo! Op naar het plakken....

hoekie

Even een update wat betreft de stoelen: servicemonteur is geweest en kon het niet maken... goh wat verrassend ;)

Oplossingen zijn:

- Set nieuwe maar ze zijn bang voor het zelfde resultaat (mede omdat ze niet tevreden zijn over de leverancier ....)
- Andere set met ander leer, maar dan op letten dat ze niet bij dezelfde stoffeerder vandaan komen...!! (outdoor is niet overal te leveren)
- Andere stoel met ander leersoort van een heel andere leverancier.....


Joris1971

Lijkt me beter dat je je geld terugkrijgt en elders stoelen gaat halen.

hoekie

Citaat van: Joris1971 op januari 11, 2011, 10:21:39
Lijkt me beter dat je je geld terugkrijgt en elders stoelen gaat halen.

Kan ook... maar dan heb ik niets om op te zitten want dan zal ik deze direct in moeten leveren.

Dat is ook een optie (laatste, al kon de monteur deze niet toezeggen maar dat moet ik met aftersales doornemen) want als we niets kunnen vinden houd het op natuurlijk...

hoekie

Nou ... de eerste 4 hangen... (en 1 op de lange zijde...)

Madhouse

Ziet er netjes uit Alex, vallen mooi weg zo in de zelfde kleur!  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Denon Focal

Erg netjes zo, moet zeggen dat ik het zo nog best leuk vind om te zien. :clapping:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

hoekie

En de eerste op de lange zijde zit verkeerd.......  :devil: :devil: :devil:
Ik ben rechtsonder begonnen.... En heb die geplakt zoals rechtsboven moest...

Krijg je ervan.... Nog 2 voor het eten.... En dan eten is klaar..... En dan fout en daar kom je 2 uur later achter

Heb BVD een overzicht gemaak en dan doe je het nog fout.

Wat nu?

BuSpu

Tsja, komen er nu in dezelfde positie en stand onder elkaar? Is de opzet op papier bedacht of berekend? Kijk uiteindelijk gaat het om diffusie, dus verstrooing, dus misschien is een beetje chaos juist goed  :thumbs-up:

hoekie

Nou het is een vlak van 6 diffusers.
En ik heb diegene die zoals rechtsboven zat rechtonder geplakt en rechtsonder had een andere positie....

Had alles op papier gezet en maak ik gvd nog die fout...

hoekie

Het zijn 2 rijen van 3 stuks
Ik kan de rijen omdraaien maar ik weet niet of dat invloed heeft op het geluid....

hoekie

Heb Björn pm gestuurd hij was nog online maar ik denk dat mijn pm en zijn afmelde elkaar net gepasseerd hebben...

Ik hoop dat ik de rijen kan omdraaien en dat dat geen invloed heeft.

Hoop het morgen te vernemen dan kan ik het afmaken en als het wel van invloed heeft moet ik iets anders verzinnen...

hoekie

Niemand anders die hier wat over kan roepen?

HTip

Er zijn nogal wat forumleden (Joris1971, Sonic Circle, Speedskater, etc.) die deze panelen hebben, maar of ze weten of een andere volgorde, richting, e.d. invloed heeft op de werking betwijfel ik. Dat weten alleen de experts.

Kan je de panelen nog verwijderen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Nou nee diegene die ik geplakt heb niet... Ja kan wel maak je de boel kapot en 1 paneel kun je niet los kopen dacht ik...

Volgens mij is het een beetje creatief plaatsen maar wel een bepaalde volgorde met staand en liggend van de panelen.

Ikden k dat ik de 2 rijen van 3 wel kan omwisselen maar wacht dan maar ff op goedkeuring ;)

Madhouse

Je zou ze ook los kunnen snijden met een touwtje mocht dat nodig zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hoekie

Gelukkig is het er 1 ;)

Touwtje... Hmm nee denk dat je dan meer kapot maakt..

Heb ff in topic gekeken van sonic en volgens mij gaat het erom dat je ze om en om plaatst, dus staand, liggend 1e rij, en dan liggend, staand 2e rij...


HTip

Kan je een foto maken van de "probleemwand"?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Probleemwand, zal m zo maken maar er zit pas 1 paneel op van de 6...

Omdat ik die verkeerd geplakt heb ben ik gestopt...

hoekie

Hier een overzicht zoals het opgehangen is door de heren van BB&G.
(de dikke rechthoeken met pen is de smalle hoge baan van het paneel)

hoekie

Foto hieronder is het paneel wat rechtsonderin hangt, als je goed kijkt zie je de smalle hoge baan links zitten.
Als je dan op de foto kijkt zie je dat dit het paneel voor rechtsBOVENin is....

HTip

Lijkt me dat de volgorde en richting niet willekeurig is. Sowieso is het van belang dat ze om-en-om hangen, maar of je boven en onder kan omwisselen kan ik helaas niet bepalen. Even op Bjorn wachten. Die zit nu te genieten in hun nieuwe ruimte ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Ik kijk net even in het topic van Sonic Circle "infinity" naar de panelen op de zijwanden en daar begint aan de ene kant het onderste 1e paneel vanaf het scherm gezien ook liggend en aan de andere kant staand.... volgens mij maakt dat dus niet uit zolang ze maar om en om hangen....

HTip

#1974
Ik zou daar niet zomaar vanuit gaan, want zijn akoestische situatie en het afstraalgedrag van de Toys hebben hier misschien invloed op gehad.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive