The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 40 gasten bekijken dit topic.

hoekie

Yep, hdd via xtreamer geformatteerd.
Lijkt nu allemaal wel te werken al vind ik de ondertiteling snel gaan, moet ik nog ff mee spelen.

Vandaag dan eindelijk gestart met het verven van de panelen.
4 panelen eraf gehaald en daarvan heb ik de kopse kanten met een rollertje gedaan, maar hier gaat veel tijd in zitten. Morgen nog even nalopen en dan de andere stukken met een bokkepoot verven.


eriksk

Zit ook al tijden te kijken naar een mediaspeler. Begrijp ik nu goed dat de XStreamer ook hd-audio (incl. DTS-MA) uitspuugt?
Op de site van de Pro wordt dit nog steeds aangekondigd als een feature in een nieuwe firmware-versie.
Panasonic P42G10 | Pioneer VSX LX-52 | Focal Chorus 716W | Monitor Audio Radius 90HD10 | PS3 Slim | Dune HD Base 3.0

hoekie

Dat doet die al vanaf firmware 2.4.2, dus ja :-)

eriksk

Bedankt!

Nog een reden waarom je voor de Sidewinder hebt gekozen en niet voor de Pro. Ook nog naar de Mede8er gekeken?
Hoe bevalt de interface?

Heb je zelf ook al NZBGet support geïnstalleerd?
Nu ik het zo bekijk, heeft die alles wat ik ook wil...
Panasonic P42G10 | Pioneer VSX LX-52 | Focal Chorus 716W | Monitor Audio Radius 90HD10 | PS3 Slim | Dune HD Base 3.0

hoekie

zocht gewoon een mediaplayer en niet direct met een NAS oplossing.

heb nu een interne hdd met 500 gig en een externe van 500 gig.
genoeg ruimte dus... bewaar de "gewone" films toch niet.
gekeken is verwijderen....

(en de pro heeft wel een fan en die ik heb niet)

mede8er wel naar gekeken maar kon nog geen dts hd doorgeven (ondanks de nieuwe chip)

hoekie

#1880
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.....

komen ze nieuwe stoelen brengen...

bmateijsen

Ai.... dat wordt een gevalletje verzekering voor de leverancier....

hoekie

yep, mail is inmiddels onderweg....

en dan zijn de stoelen ook nog @#$@#$@#%@#%

echt je betaald bijna 350 euro voor een stoel... en als je ziet hoe ze afgewerkt zijn...

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ;)

HTip

Balen zeg! Slordig van de leverancier. Hoe reageerden ze?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Nou ze liepen nog stoelen naar binnen te brengen en toen zag ik al wat gruis op de grond liggen.

Toen ze weg gingen (lees ze zaten in de wagen om weg te rijden) zag ik het.
Ben direct naar buiten gerend.
Ze stonden er nog omdat ze de navigatie aan het instellen waren.

Tegen die bezorger gezegd dat die me muur heeft beschadigd.
Hij kwam uit de wagen om de schade te bekijken.

Tja dat is vervelend... als ik het gezien had kon ik direct iets met de prijs doen, nu niet meer omdat de betaling al afgerond is....
(alsof hij kan bepalen ter plekke wat de schade is.....)

Maar goed, al met al weer een leuke dag... 6 stoelen die niet ok zijn en vervolgens je muur ook nog ff beschadigd.
Ach ik kan er al niet eens meer kwaad om worden... want dit gebeurd mij bijna altijd wanneer wij iets nieuws gekocht hebben....

Alles moet in 10'en....

Joris1971

Die bezorgers kijken vaak nergens naar.

Bij ons kwamen ze een keer een fornuis brengen, pakt ie dat fornuis uit en duwt ie het zo op de natuurstenen vloer op z'n plek.. gevolg een grote kras op de vloer.

Stoelen worden gebracht, ik vroeg nog, moeten daar nog viltjes onder ivm krassen.
Nee meneer dat is niet nodig..kijk maar (en die man gaat met de stoel op en neer) en ja hoor ook daar een diepe kras in de houten vloer.

In het vorige huis de keuken, werd een eiken houten vloer ingelegd, maar die gasten hadden haast..krassen op de pas gestuckte muren van het niet voorzichtig zijn met planken, etc

ik accepteer dit soort dingen nooit en heb tot heden altijd een vergoeding gekregen...

hoekie

Zo dat is ook een aardige lijst...

Ik accepteer het ook niet uiteraard.
Heb al een mail gestuurd naar diegene binnen dit bedrijf die er over gaat.

Verwacht binnen een paar dagen een reactie en zullen we wel zien wat de vergoeding is...

hoekie

#1887
en dan de stoelen van outdoor leer... is dit dan een eigenschap van het leer (zegt de winkel) ?
(wij vinden dit wat TE overdreven veel ...)

graag jullie reactie...

hoekie

en zo zijn alle stoelen...

Joris1971

Ik vind dit er niet uitzien!

Wat een slechte smoes van die winkel zeg.

HTip

Is wel knap dat ze alleen maar koeien hebben gevonden die de hele dag tegen een prikkeldraad hebben lopen aanschurken :unsure: Een beschadiging van de huid is een teken van echtheid, maar wordt meestal onzichtbaar verwerkt. In ieder geval niet zo. Dit is prutswerk...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Nou dat vonden wij nou ook... een plekje ok, maar dit is echt ongelooflijk..
Gaan er uiteindelijk ook niet akkoord mee. Heb een klacht gemeld per mail met 11 foto's.

Morgen maar even terug langs de winkel en ook daar nog even melden.

hoekie

andere stoel...

hoekie

Ook niet zo netjes...

hoekie

en dan de onderkant...

hoekie

Nou nog 2 dan... en zo heb ik er nog 6 naar de klantenservice gestuurd...

Joris1971

Wat een waardeloze winkel en levering zeg.

Terug laten halen die bende..

hoekie

#1897
Nou zo denken wij nu ook.
Hadden vanmiddag al gezegd tegen de bezorger dat ze zo niet in de winkel eruit zagen.
Ook hij vond het wel erg veel allemaal maar na een telefoontje was dit het. Wij konden terug naar de winkel en mocht het daar niet zo zijn konden wij nieuwe uitzoeken in een ander leersoort.
Ze konden ook nieuwe outdoor leveren maar dan verwachten ze weer dit... (was hem waarschijnlijk telefonisch toegezegd)

In ieder geval rijden we morgen even naar Amsterdam.

Automaat

Het lijkt wel of je showroommodellen hebt gekregen (gekocht).
Reading the HTForum is learning every day!!

Valkyrie

Echt ongelofelijk dit :nopompom:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster