The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: hoekie op september 21, 2010, 08:55:26
Ok, dus een hdx zou een optie kunnen zijn...

Er zijn te veel optie's tegenwoordig. Een Med8er zijn ook goed te zijn. Ok, een Dune is wel de beste die je kunt krijgen tegenwoordig, maar daar moet je ook het geld aan uit willen geven.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

jaco

Hoekie, je mag wel even (paar dagen) een dune 1.0 lenen met een e-sata dock en een hdd met blu ray rips als je wilt..
Kun je even testen of het wat voor je is.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

Citaat van: Madhouse op september 21, 2010, 08:59:00
Er zijn te veel optie's tegenwoordig. Een Med8er zijn ook goed te zijn. Ok, een Dune is wel de beste die je kunt krijgen tegenwoordig, maar daar moet je ook het geld aan uit willen geven.

Ja precies, ik heb geen zin om honderden euro's uit te gaan geven.
Zoek een speler die hd audio en beeld van een externe hdd (en eventueel een interne) afspeelt op mijn beamer (via mijn arcam avr600)

hoekie

Citaat van: jaco op september 21, 2010, 09:06:42
Hoekie, je mag wel even (paar dagen) een dune 1.0 lenen met een e-sata dock en een hdd met blu ray rips als je wilt..
Kun je even testen of het wat voor je is.


ok, dat zou top zijn! Jij niet nodig dan ?

jaco

Citaat van: hoekie op september 21, 2010, 09:08:24
ok, dat zou top zijn! Jij niet nodig dan ?
Ik heb ook een 3.0 die ik gebruik..
En een losse sata dock en een dubbele die ik zelf gemaakt heb.

Dus je mag wel even kijken of zo'n ding wat voor je is als je wilt. (de 1.0 en de dubbele dock)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

Citaat van: jaco op september 21, 2010, 10:01:48
Ik heb ook een 3.0 die ik gebruik..
En een losse sata dock en een dubbele die ik zelf gemaakt heb.

Dus je mag wel even kijken of zo'n ding wat voor je is als je wilt. (de 1.0 en de dubbele dock)

Dat is goed!
Volgende week dinsdag komt Bjorn mijn nieuwe sub plaatsen ( ;D) en dan zouden we deze ook even kunnen aansluiten.
(reciever is toch uit de kast dan...)

Is dat mogelijk ?

hoekie

Mijn oude sub (b&w asw cdm) is onderweg naar België.......
Dinsdag komt de nieuwe!

HTip

Citaat van: hoekie op september 26, 2010, 20:32:21
Mijn oude sub (b&w asw cdm) is onderweg naar België.......
Dinsdag komt de nieuwe!
Deze week is het Velodyne installatieweek :D
Bjorn komt vrijdag mijn DD installeren :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 10:36:14
Deze week is het Velodyne installatieweek :D
Bjorn komt vrijdag mijn DD installeren :wub:

Daar lijkt het bijna wel op.... woensdag ook nog een 18 ;)

HTip

Citaat van: bmateijsen op september 27, 2010, 11:00:06
Daar lijkt het bijna wel op.... woensdag ook nog een 18 ;)
:D Dinsdag DD15, Woensdag DD18 en Vrijdag DD18... Dan heb je goed kunnen oefenen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Jaja en ik lees net dat de oude sub België veilig heeft bereikt, goed nieuws
Morgen de dag!

Morgen ook de dune van Jaco aansluiten met externe esata schijven

Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat werken en klinken.

bmateijsen

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 16:31:36
:D Dinsdag DD15, Woensdag DD18 en Vrijdag DD18... Dan heb je goed kunnen oefenen :D

woensdag zelfs 2 x DD-18 ;)

HTip

Citaat van: bmateijsen op september 27, 2010, 20:38:54
woensdag zelfs 2 x DD-18 ;)
:D Dan is het bij deze officieel Velodyne Digital Drive Series installatieweek :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 21:19:38
:D Dan is het bij deze officieel Velodyne Digital Drive Series installatieweek :D

Afgekort VDDSI week  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen


hoekie

En de dd-15 is geplaatst!

Wat een bakbeest, letterlijk en figuurlijk!

Super upgrade kan niet anders zeggen. Klinkt geweldig!

1- is het pianolak. Ik ben een mierenneuker wat betreft mijn spullen en krassen en ben dan blij dat ie in een donkere ruimte staat. Wel onder een spot dus ook al is het licht wat gedimd het is al zichtbaar.

Ik zei al tegen Björn: het is dat het in de ht is. Zoiets zou ik nooit in de woonkamer plaatsen.

Björn bedankt weer voor deze upgrade en het afstellen van de sub!


HTip

Prachtige upgrade 8) Nu ik nog... :D

Heb je foto's?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Tuurlijk ;)
Straks en anders morgen

Nu ff mijn cluppie kijken :-)

hoekie

Hier even een foto voor het binnen brengen van de sub.
Doos is behoorlijk groot, dus even de bank door 2'en gehaald... ;)
(zondag al gedaan zodat we ook de oude sub makkelijk de ruimte uit konden krijgen)


hoekie

doos naar binnen gebracht, gedeelte van de bank weer terug geplaatst zodat we ruimte hadden de doos uit te pakken....
Zie daar, de sub staat :-)

hoekie

Ik zal vanavond even een nieuw totaal overzicht maken ... wanneer alles weer is opgeruimd.
Versterker staat nog uit de kast en ik moet nog extra stroom regelen voor de Dune die ik van Jaco heb mogen lenen.
De Dune wil ik vanavond ff aansluiten om te testen....

jaco

Staat hij daar een klein beetje voor je scherm ? Of is dat optisch bedrog vanuit het standpunt van de foto ?

Veel plezier met de dune testen.

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hoekie

:-)
Nee staat niet voor het scherm, dat lijkt zo door hoe ik de foto heb genomen.
Bovenkant sub zit 1 a 2 cm onder zwarte rand van scherm.. top dus.

Madhouse

Blijft toch echt een mooi apparaat! Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst Alex  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub