The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

hoekie

binnenunit met kap + plankje weer terug op zijn plek...

hoekie

Binnenunit...

hoekie

Buitenunit verzegeld..

hoekie

Papieren in orde maken...

hoekie

1 plank met beeld heeft dus plaats moeten maken voor de airco...
ipv gandalf + legolas plaats ik van de week nog een PF van Uruk Hai Berserker...

hoekie

#1305
Als laatste het totaalplaatje van het nisje...

R


Fabian92

Netjes afgewerkt hoor :thumbs-up:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

GTDesign

#1308
 :clapping:

Hebben ze de binnen en buiten unit niet verkeerd omgedraaid ???

De airco was toch voor je vrouw als ze ging zonnen op het dakterras ?  :P

hoekie

Citaat van: GTDesign op september  7, 2009, 23:08:18
:clapping:

Hebben ze de binnen en buiten unit niet verkeerd omgedraaid ???

De airco was toch voor je vrouw als ze ging zonnen op het dakterras ?  :P

Hahahaha... zeker net op vakantie geweest he ? Wanneer kom je naar richting de polder ?

reza

Ziet er netjes uit. Mag ik vragen wat zoiets kost?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hoekie

Citaat van: reza op september  7, 2009, 23:16:19
Ziet er netjes uit. Mag ik vragen wat zoiets kost?

Dat mag, via PM ok.

denoontje

keurig, alleen die buitenunit is natuurlijk niet HT gekleurd ;-), maar vooruit

HTip

Mooie oplossing. Ik hoop voor je dat alle problemen nu zijn opgelost en dat je ook in de winter kan genieten van je prachtige HT!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Citaat van: HTip op september  8, 2009, 20:42:14
Mooie oplossing. Ik hoop voor je dat alle problemen nu zijn opgelost en dat je ook in de winter kan genieten van je prachtige HT!

thx
dat hoop ik ook!

Volgend projectje is de achterspeakers ophangen.

Sonic Circle

Ziet er strak uit Alex.

Jean Sibelius

Ziet er netjes uit 8) Veel plezier ermee!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sicco

heel netjes zo in dezelfde kleur!!  O0
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

hoekie

Dank u allen! Ziet er ook netjes uit.
Vanavond film kijken... ben benieuwd hoe dat gaat zijn met de airco aan.


hoekie

Nou dat was lekker kijken gisteravond.
De vrouw kwam de ruimte binnen -> "wat is het koud hier" :-)

Ik had plaats gemaakt voor de collega's zodat zij op de bank konden zitten en ik zat vlakbij de airco. (op de grond, moet wat voor je gasten over hebben he ;) )
Op een gegeven moment kreeg ik het ook koud en toen heb ik even de airco uitgezet.
Binnen 10 minuten 1,5 graad warmer (richting 23)... heb m toen maar weer aangezet :-)
En het werd weer lekker leefbaar in de ruimte.

Doet dus goed zijn werk, hopelijk ook in de winter!

Oh ja... de collega's... Martijn en Lody (zullen dit ook wel binnenkort lezen) waren al de zoveelste collega's die "the garage" in het echt wilden aanschouwen... ook hun reactie was; ongelooflijk op foto is het al mooi maar in het echt........ man man man ... wat een ruimte  ;D :)
Martijn en Lody leuk dat jullie er waren en tot de volgende film!

Groet,
Hoekie

hoekie

Deze hebben plaats moeten maken.... (en zijn te koop)

hoekie

Vooooooooooooooooooooorrrrrrrr ....  :clapping: :worship:

hoekie

En nog een plaatje....

hoekie

#1323
En dan het totaalplaatje.... (excuus voor de slechte foto.. zie ik nu)

Jeriko

#1324
Wow wat een vette ruimte heb jij: o: o: o, ik hoop ook eens mijn ruimte aan te passen maar daar moet ik nog even geduld mee hebben (nog geen geld). Maar de beeldjes die jij daar hebt staan zullen wel prijzig zijn of niet (collector items?).

M. vr. gr. Jeroen
Denon AVC-X4800H, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2/ Audioqiuest Dragonfly red en een Audio-Technica ATH-A7 hoofdtelefoon.