The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

hoekie

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 25, 2009, 16:16:26
Dan had ik een top deal denk ik... :D

Nou dat wilde ik net zeggen!
Ik ben een contactformulier nu aan het invullen bij het bedrijf waar jij de airco vandaan hebt.


celerontje

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 25, 2009, 16:16:26
Dan had ik een top deal denk ik... :D
Lening bij de DSB? :P :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

TheSpeedSkater

Toch jammer dat je geen - meer kunt uitdelen.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Alex, ik heb bij dat bedrijf waar Simon zijn airco vandaan heeft ook een aanvraag lopen. Zullen we hem combineren ;)? Het gaat bij ons om een multisplit systeem met 2 binnenunits type vloermodel.

Wie gaat er nog meer mee in een powerbuy :D.

Van zulke bedragen krab ik trouwens ook even achter mijn oren hoor. Of het nu is wat een goede airco kost (blijkbaar), of niet.

hoekie

Citaat van: Sonic Circle op juli 25, 2009, 20:50:26
Alex, ik heb bij dat bedrijf waar Simon zijn airco vandaan heeft ook een aanvraag lopen. Zullen we hem combineren ;)? Het gaat bij ons om een multisplit systeem met 2 binnenunits type vloermodel.

Wie gaat er nog meer mee in een powerbuy :D.

Van zulke bedragen krab ik trouwens ook even achter mijn oren hoor. Of het nu is wat een goede airco kost (blijkbaar), of niet.


hahaha ja laten we dat doen, powerbuy :-)

Ja... 4000 euro is echt veel te veel.

celerontje

En dat terwijl die Airco waarschijnlijk langer meegaat dan jouw JVC beamer die ca. evenveel kostte... :P ;) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: celerontje op juli 25, 2009, 22:48:02
En dat terwijl die Airco waarschijnlijk langer meegaat dan jouw JVC beamer die ca. evenveel kostte... :P ;) :D

A die kostte niet zoveel ;) en B als je weet dat het prijsverschil met iemand anders zijn airco +/- 1500 euro verschil is wacht je ook wel even en vraag je bij een ander ook een offerte op toch ? ;)

celerontje

Uiteraard! :)
Wel een erg groot prijsverschil! :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Dat bedoel ik!
Ben benieuwd waar ze mee komen.
4 Augustus as. komt er nog een bedrijf uit Dronten voor een offerte.
Dan heb ik er 3 en kunnen we eens goed vergelijken.

hoekie

En dan kreeg ik nog een eenmalig korting van 545 euro (excl btw)

Dus totaal was het eigenlijk; 3300 + 545 + 185 (in kleur spuiten) = 4030 euro EXCL btw

Sonic Circle

Ik wacht ook nog op wat offertes. Mocht er iets interessants uitkomen dan hoor je het.

hoekie

Citaat van: Sonic Circle op juli 27, 2009, 09:35:00
Ik wacht ook nog op wat offertes. Mocht er iets interessants uitkomen dan hoor je het.

Toppie!
Aanvraag ligt in ieder geval ook bij Coolconnect en volgende week dinsdag komt Airvisie uit Dronten.

hoekie

Ben net gebeld door Coolconnect en ze komen woensdag as. langs.
Heb al wel een indicatie gekregen, rond de 2500 euro excl. btw
Benieuwd waar we op uit gaan komen maar 2500 euro excl. btw is al een verschil van 800 euro tov de offerte die ik hier heb liggen.

De vloermodellen zijn in aanschaf wel iets hoger dan de hangmodellen omdat de vraag ook minder is...

Sonic Circle

#1264
Net een lokale airco leverancier gebeld, die gaf aan zo'n 30% korting op de bruto adviesprijs van 2 Daikin systemen te hanteren. Inverter, split-unit.
Krijg nog een gespecificeerde offerte. Misschien is die voor jou ook interessant..

Vloermodellen zijn inderdaad wel dure krengen. Andere optie is met langere slangen werken en de unit zelf matzwart (laten) spuiten. Dan kan hij bij ons ook hoger hangen en zal hij denkik niet irriteren door reflecties. Ben wel benieuwd wat het prijsverschil dan is.

celerontje

Doe je voordeel op met die zogenaamde ''kredietcrisis''
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: Sonic Circle op juli 27, 2009, 17:10:08
Net een lokale airco leverancier gebeld, die gaf aan zo'n 30% korting op de bruto adviesprijs van 2 Daikin systemen te hanteren. Inverter, split-unit.
Krijg nog een gespecificeerde offerte. Misschien is die voor jou ook interessant..

Vloermodellen zijn inderdaad wel dure krengen. Andere optie is met langere slangen werken en de unit zelf matzwart (laten) spuiten. Dan kan hij bij ons ook hoger hangen en zal hij denkik niet irriteren door reflecties. Ben wel benieuwd wat het prijsverschil dan is.

Info altijd welkom!
ken dit merk niet, kwalitatief net zo goed als Mitsu ?

ik kan een wandmodel nemen maar dan moet ik met de bovenste beelden/planken gaan schuiven en ik denk niet dat het er dan mooier op wordt....

Sonic Circle

Nee zou ik in jou geval zeker ook niet doen.

Bij ons wil ik het alleen als de kap mooi matzwart gespoten kan worden.
Ander leidt het veel teveel af.

hoekie

Citaat van: Sonic Circle op juli 27, 2009, 23:02:08
Nee zou ik in jou geval zeker ook niet doen.

Bij ons wil ik het alleen als de kap mooi matzwart gespoten kan worden.
Ander leidt het veel teveel af.

Bij ons is de kogel door de garage  :)
Het gaat een mitsu worden (wand/vloer model).

Deze gaat geleverd en geplaatst worden door coolconnect (uit Heerenveen, mede dankzij onze speedskater, waarvoor dank!)
Gisteren is dhr. van Amersfoort geweest van dit bedrijf en vanmorgen heeft hij mij gebeld en zijn we het eens geworden over de kosten.

De binnenunit gaat antraciet (ral 7016) gespoten worden.

Wordt vervolgd dus...


TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Fabian92

Mooizo, zit je er lekker koel bij  :D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

hoekie

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 30, 2009, 19:42:19
Top! :D

Zeker! Zal eerdaags wel de papieren krijgen maar hij heeft de unit al besteld :-)

hoekie

Nog een nieuwe aanwinst. B&W CDM SNT als "back" speakers.
Heb ze vandaag geruild voor de B&W CDM 1NT met orginele paaltjes die ik als "back" in gebruik had.

Gé ze zijn binnen!  ;)  Kan je ff tijd maken  ;D

hoekie

dit moet m zijn dan.....  ;D
(binnen bij leverancier)

Sonic Circle

Netjes! Welke ral kleur heb je hem laten spuiten?
Die van ons word vrijdag gemonteerd trouwens.