The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 39 gasten bekijken dit topic.

hoekie

#1225
ff weer een kleine update;

ben nog steeds niet aan toegekomen de nieuwe rears op te halen.
wel gisteren een verzoek ingediend voor een installateur met mij contact op te laten nemen voor een airco in de ruimte.

ik denk dat ik voor een mitsubishi electric ga maar dan een vloermodel die je ook net boven de grond kan ophangen.
kan de airco in het nisje precies onder de beelden naast of voor het ventilatierooster...

uiteraard benieuwd naar de kosten...  :-\

SpeedyAndré

Neem er een die ook kan verwarmen, dat lijkt me geen overbodige luxe  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

hoekie

:-)

het wordt er 1 die inderdaad en kan verwarmen en kan koelen ;)

hoekie

morgen trouwens een nieuwe tv aanschaffen... loewe is zaterdag opgehaald..
maar ja wat ?

ben er nog niet uit, pana 42G10, Samsung Led 7020, sony 40W5500 of de Philips 9604....

Fabian92

Is wel handig zo'n airco/verwarmer , zal je veel plezier aan beleven  :smile:

En succes met het uitzoeken van een nieuwe tv  ;)
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

MLCinema

42G10, vind dit zelf op dit moment de mooiste tv voor een betaalbare prijs. Prachtige vloeiende weergave, mooi contrast en prachtige kleuren. Dan kan LCD niet aan tippen. LED van Samsung al helemaal niet. Vind ik niet mooi, veel te veel blackcrush...
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

hoekie

Citaat van: Kamidioblitz op juli  5, 2009, 22:58:04
42G10, vind dit zelf op dit moment de mooiste tv voor een betaalbare prijs. Prachtige vloeiende weergave, mooi contrast en prachtige kleuren. Dan kan LCD niet aan tippen. LED van Samsung al helemaal niet. Vind ik niet mooi, veel te veel blackcrush...

Het is deze inderdaad geworden! Mooi rustig beeld...
De lcd 40W5500 van sony (bijna 200 euro goedkoper) vind ik een mooier design hebben en klinkt qua geluid beter maar het beeld van de pana is gewoon heel rustig en natuurlijk dus dat heeft de koop uiteindelijk bepaald.

Mocht wel het scherm plat vervoeren (?). In mijn reactie dat mag toch niet, kreeg ik als antwoord, ze komen ook zo binnen..... (?)
Maar goed; als ik mijn garantie behoud ondanks plat vervoeren dan vind ik het prima was mijn reactie. Geen probleem zeiden ze... dus toen inderdaad plat vervoerd. (anders ging die ook niet met doos en al de auto in, skoda oactavia station)

Heb m in de woonkamer gezet (nog ingepakt), maar helaas moet ik nu werken. Morgen gaat ik m dus plaatsen....

celerontje

Heeft met oppervlaktespanning te maken.
Bij Plasma's moet je het ECHT NIET doen, vanwege het glas.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Zoals je leest heeft hij hem al zo vervoerd. Hopen dat het goed is gegaan.
Mooie aankoop trouwens!

celerontje

Weet ik, maar ik zeg het even in het algemeen. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: celerontje op juli  6, 2009, 15:08:14
Heeft met oppervlaktespanning te maken.
Bij Plasma's moet je het ECHT NIET doen, vanwege het glas.

Dat heb ik ook gehoord... en dat zei ik ook maar hij zei; ze komen hier ook als broodjes op elkaar binnen... en als ze gebroken zijn tja dan kom je toch terug als het scherm gebroken is.... -> garantie

Als het scherm heel is overgekomen heeft het dan toch schade opgelopen of het is gebroken of goed ?

hoekie

Citaat van: Sonic Circle op juli  6, 2009, 15:09:36
Zoals je leest heeft hij hem al zo vervoerd. Hopen dat het goed is gegaan.
Mooie aankoop trouwens!

Thx, ik hoop ook dat die heel is overgekomen....

Fabian92

Zou wel balen zijn als die kapot is, moet je weer terug  :hmmm: Maar alsnog gefeli met je nieuwe TV  :thumbs-up:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

hoekie

Citaat van: Fabian92 op juli  6, 2009, 17:20:35
Zou wel balen zijn als die kapot is, moet je weer terug  :hmmm: Maar alsnog gefeli met je nieuwe TV  :thumbs-up:

Mwa, ach Naarden is niet zo ver van mij.... ;)

Thx, maar zal een scherm zo snel breken dan... ?

celerontje

Bij LCD valt het reuze mee; kijk maar eens waar die dingen zoal gebruikt worden in heftige omstandigheden.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Citaat van: celerontje op juli  6, 2009, 23:53:07
Bij LCD valt het reuze mee; kijk maar eens waar die dingen zoal gebruikt worden in heftige omstandigheden.

ja maar ik heb een plasma.. en alles moet bij ons in 10 keer... maar ik hoop dat het nu een keer in 1x goed is en dus het scherm nog heel is...

Madhouse

Citaat van: hoekie op juli  7, 2009, 00:18:40
ja maar ik heb een plasma.. en alles moet bij ons in 10 keer... maar ik hoop dat het nu een keer in 1x goed is en dus het scherm nog heel is...

Dat hoop ik ook voor je. We hebben al ellende genoeg van je gelezen! Ik hoop voor je dat deze in 1 keer goed gaat  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Citaat van: hoekie op juli  7, 2009, 00:18:40
ja maar ik heb een plasma.. en alles moet bij ons in 10 keer... maar ik hoop dat het nu een keer in 1x goed is en dus het scherm nog heel is...
Hehe :hehe:, da's nogal een understatement!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

dat dacht ik...
staat zelfs op de doos "rechtop vervoeren" .. fingers crossed...

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

hoekie

yep, gisteravond geplaatst.
wat een groot scherm ;P

is nog helemaal heel...en heb geen zwarte vlekken ofzo dus ik ga er vanuit dat de reis met het scherm goed is gegaan.
mooi rustig plaatje! heb nu digitale tv van upc en dat ziet er al zeer netjes uit... maar ga toch HDTV bestellen.

het duurde even voor ik beeld had maar dat kwam omdat de scart kabel niet meer helemaal lekker is. Even die van de dvd speler gebruikt. HDTV wordt toch hdmi dus heb ik ook geen 2e scart nodig.

wat mijn vrouw zelfs opviel is misschien het enige minpuntje wat ik tot zover heb kunnen ontdekken;
je hoort de ventilatoren (rustig) draaien wanneer er even geen geluid is.

Seth__Gekko

Mijn Pio zoemt ook, raak je wel aan gewend, maar soms in een hele stille scene hoor je het ineens.

hoekie

Ben zeer blij met de pana. Echt een mooie plasma tv!

Vandaag offerte ontvangen voor de airco in de HT.

mitsubishi electric airco ; Model: MFZ-KA25 VA (binnenunit)  met buitenunit Model: MUZ-GC25 VA

Inclusief plaatsen en alle materiaal: 3300 EXCLUSIEF btw  sadlike Shocked  wacko

Kap spuiten in de ral kleur is 185 euro exclusief btw.

= 4147.15 euro inclusief btw.

Nou ik wacht wel ff....

bmateijsen

Dat is ook wat een goede airco kost... ;)
Die van mij zat ook op 3800 euro.

TheSpeedSkater

Dan had ik een top deal denk ik... :D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog