The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

maxtrash

erg mooi Gé dat scherm  ;)

LittleNinja

#551
Citaat van: reza op september 23, 2008, 23:35:03
Ik hoop toch echt dat ik het ook kan ;D Volgende week ben ik aan de beurt namelijk.

Jaja... Wees maar niet ongerust. Jij kunt best die metallic roze plinten plaatsen thuis. ;D

Citaat van: GTDesign op september 23, 2008, 23:34:00
Donderdag volgt nog de afwerking van de plinten en dan is in principe het HT helemaal af.
...

Bijna af.... alleen de SVS nog plaatsen. ;D :P





Anyhoe. Het ziet er fantastisch uit hoekie. Straks nog even een plaatje plaatsen wanneer je de beeldjes op de plankjes geplaatst hebt. Het zal een mooie sfeer geven!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hoekie

#552
Citaat van: LittleNinja op september 24, 2008, 06:33:27
Jaja... Wees maar niet ongerust. Jij kunt best die metallic roze plinten plaatsen thuis. ;D

Bijna af.... alleen de SVS nog plaatsen. ;D :P





Anyhoe. Het ziet er fantastisch uit hoekie. Straks nog even een plaatje plaatsen wanneer je de beeldjes op de plankjes geplaatst hebt. Het zal een mooie sfeer geven!

Ja de SVS, ik zou m graag willen aanschaffen.. maar waar moet ik m plaatsen? SVS is te hoog voor de plek bij de plankjes. En wij hebben gisteren (opnieuw) een tegenslag gehad.. nu weer met de auto van mijn vrouw (1600 euro!)

Hoop dat Ge donderdag weer een eind komt... en dan zaterdag de finishing touch en het plaatsen van de audio zodat ik nog even een paar films kan kijken voordat ik op bootcamp ga.

EDIT: er zullen nog veel plaatjes volgen hoor :-)  en uiteraard zeker 1 met de beelden. Ze zijn nog niet allemaal binnen :-)
Ik wacht nog op de Sideshow Moria Orc swordsman en Indiana Jones. Tot die tijd zal ik wel ff wat anders plaatsen.

Joris1971

#553
Citaat van: GTDesign op september 23, 2008, 23:34:00
We gaan voor metalic roze plinten wat het geheel helemaal af maakt.

Ik neem aan dat dit een grapje is?

Roze plinten  ??? :-X

JeKa

Citaat van: Joris1971 op september 24, 2008, 08:07:49
Ik neem aan dat dit een grapje is?

Roze plinten  ??? :-X

Dat hoop ik ook....

DD2

bijna klaar!  netjes!  dat wordt genieten straks :D   


SiR-ROUND

Ik vind een stap voor stap schermen maken door GT wel op z'n plaats. ;D

GTDesign

Citaat van: SiR-ROUND op september 24, 2008, 09:23:33
Ik vind een stap voor stap schermen maken door GT wel op z'n plaats. ;D

Je bedoelt dat je de details wilt zien hoe zo'n scherm gemaakt word ?

sj0er-D


LittleNinja

#559
Natuurlijk is dat een grap van die plinten... :D

Dan neem je de SVS toch gewoon op schoot. >:D
Nee, flauwigheid. Kun je hem niet rechtsachter je kwijt?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

SiR-ROUND

Indeed! Ik kan geen ideeën genoeg hebben nl. Ben benieuwd wat jouw invalshoek is GT?

Beroepsgeheim, even goede vrienden. ;)

hoekie

Citaat van: LittleNinja op september 24, 2008, 09:36:30
Natuurlijk is dat een grap van die plinten... :D

Dan neem je de SVS toch gewoon op schoot. >:D
Nee, flauwigheid. Kun je hem niet rechtsachter je kwijt?

hehehehe nee man.. mijn vrouw vind het leuk roze plinten.... ;)

Rechtsachter is mogelijk... alleen ik heb net een nieuwe subkabel gekocht van 6 mtr en dat ga ik niet halen...

Joris1971

#562
Citaat van: hoekie op september 24, 2008, 09:56:39
hehehehe nee man.. mijn vrouw vind het leuk roze plinten.... ;)

Rechtsachter is mogelijk... alleen ik heb net een nieuwe subkabel gekocht van 6 mtr en dat ga ik niet halen...

Voor die subkabel zou ik die SVS niet laten gaan... dan ga je toch terug naar die winkel waar je die 6mtr lamge hebt gekocht en vraag je om een 10m (of wat je nodig hebt) en ruil je daar die 6m kabel op in.

astrobart

Citaat van: sj0er-D op september 24, 2008, 09:31:23
beroepsgeheim ;)

gewoon een aantal keer achterelkaar zo'n scherm bouwen ipv 1 keer ;D en  niet bezuinigen op materiaal.

Erg mooi scherm met die brede randen.
Een echt herkenbaar detail voor GT schermen zou ik zo zeggen :D

SpeedyAndré

Citaat van: reza op september 23, 2008, 23:35:03
Ik hoop toch echt dat ik het ook kan ;D Volgende week ben ik aan de beurt namelijk.

Je zou hier iets anders in kunnen lezen  ::) ;D
Als Gé een compleet scherm levert (en langs komt?) dan legt hij het duidelijk voor je uit.
Ik heb een bouwpakket in elkaar gezet en zelf het doek dat ik al had gespannen.
Met name het doek spannen is een kunst, kennelijk versta ik die kunst want na ruim 2 jaar is het doek nog steeds strak  :-*
De constructie vind ik heel mooi, het is erg stevig en de boel zal na lange tijd niet gaan doorbuigen.
Zegt een elektronicus die geen plankje recht kan zagen  :P

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

hoekie

Citaat van: Joris1971 op september 24, 2008, 10:00:32
Voor die subkabel zou ik die SVS niet laten gaan... dan ga je toch terug naar die winkel waar je die 6mtr lamge hebt gekocht en vraag je om een 10m (of wat je nodig hebt) en ruil je daar die 6m kabel op in.

heb die kabel via MP gekocht.

LittleNinja

Dus dat betekent dat die dikke SVS er komt, of begrijp ik dat verkeerd?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hoekie

Citaat van: LittleNinja op september 26, 2008, 11:58:27
Dus dat betekent dat die dikke SVS er komt, of begrijp ik dat verkeerd?

Nou misschien kan die op een plek ergens anders ... en dan kan ik de huidige kabel gebruiken.
De huidige kabel (6mtr)  heb ik gekocht via MP, dat bedoel ik met bovenstaand.

LittleNinja

Ik ben benieuwd!!

Binnenkort een panorama plaatsen he?! ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hoekie

De dvd speler heeft zijn plek gevonden....  ;D

hoekie

Nog even een plaatje van het mooie scherm...

hoekie

Jaja Ge is vandaag weer geweest en we hebben het oude beestje opgehangen  ;D

hoekie

Ge heeft vandaag alle plinten vervangen en alle wanden opnieuw gedaan.....
Hadden eerst plinten met verschillende tinten grijs en zwart maar deze werden bruin ( :o) wanneer de spots aan waren. De nieuwe plinten zijn super strak! Grijs met een aparte kleur er doorheen wat een beetje aubergine opkleurd met de spots aan..... die Gé kan toveren met zijn plinten  ;D

hoekie

#573
En uiteraard ff een plaatje van een film...
De uitdaging is dinsdag voor mijn vertrek "the garage" te openen.
Ik ga morgen alle audio plaatsen en dan komt Ge dinsdag voor de finishing touch en plaatsen we de speakers.

molle

Mooi 8). Echt knappe beugel voor de projector :o Waar heb je die gehaald?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4