The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

SpeedyAndré

Lijkt mij een gat voor de kabels, bijna onderin zie ik er ook een (op het 1e plaatje van de kast).
Buiten deze gaten zie ik niet veel ventilatie mogelijkheden, als de voorkant open blijft tijdens gebruik dan is dat ook niet zo erg ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

hoekie

Citaat van: SpeedyAndré op september  6, 2008, 13:33:27
Lijkt mij een gat voor de kabels, bijna onderin zie ik er ook een (op het 1e plaatje van de kast).
Buiten deze gaten zie ik niet veel ventilatie mogelijkheden, als de voorkant open blijft tijdens gebruik dan is dat ook niet zo erg ;)

André  8)

De voorkant blijft open :-)
Als het goed is lopen de plankjes ook niet helemaal door naar de achterwand.
De kast is zo'n 60 a 70 diep. Zo'n plank is dan ongeveer 10 cm korter voor de bekabeling.. of Gé heeft weer wat anders bedacht :-)

hoekie

Citaat van: WMC op september  6, 2008, 00:16:57
Wat voor materiaal is dat, gewoon geverfd MDF? En zijn de planken nog verstelbaar in het geval dat er andere aparatuur komt?

Volgens mij is dit fineer wat krasbestendig is.

hoekie

belletje van het thuisfront (eindelijk een keer goed nieuws) gekregen.
de kast heeft inmiddels ons huis bereikt en staat op zijn plaats.
zal vanavond ff foto's maken en posten.

Sonic Circle

Hoezo, eindelijk goed nieuws? Volgens mij wordt het prachtig?

Joris1971

Waar blijven die foto's!  ;D

Boogi

Ja idd, pics please  :)

denoontje


hoekie

Citaat van: Sonic Circle op september  8, 2008, 13:57:21
Hoezo, eindelijk goed nieuws? Volgens mij wordt het prachtig?

Nou gelukkig gaat het in de bioscoop allemaal goed!

De rest van het (nieuwe) huis is allemaal shit verlopen...
Vandaag ons 3e badmeubel ontvangen. (3e in 14 weken....)

Zojuist met de vrouw naar boven gebracht... en jawel.. ook deze is weer beschadigd!
Kan weer retour dus... is het nou zo moeilijk om een badmeubel "heel" bij een klant te krijgen ????

hoekie

zoals beloofd.... de radiator is verdwenen...

hoekie

#435
Kastje waar de voorzieningen van de verlichting(en) komen...
Edit: Gat is voor de subkabel

hoekie

Het plaatje (label) op de kast... Ach beetje reclame is nooit verkeerd... lekker zo'n sponsor  ;D

hoekie

#437
De kast !!   :D ;D :o :P

hoekie

De plank voor de center ligt er ook al....

hoekie

En de planken voor de fronts ook...

hoekie

#440
* Woensdag komt het plafond binnen.
* De zwarte wand moet nog 1 keer gedaan worden.
   (Rondom de kast is afgekit (bruin) dit was nog nat en vandaar dat dit nog een keer gedaan moet worden)
* Podium voor de achterspeakers gaat Gé nog maken... en tussendoor heb ik nog ff een ander klusje voor Gé ;D "ff een koof maken om een rookkanaal....  :P"

* Plint voor langs het plafond.
* Vloerbedekking leggen
* Plint voor op de vloer
* Beamer ophangen (tijdelijk ff met de TW10H draaien totdat de TW5000 leverbaar is  ;D)
* Apparatuur en speakers plaatsen en aansluiten

Ben ik nog wat vergeten.... ??

SpeedyAndré

Citaat van: hoekie op september  8, 2008, 22:35:21
Zojuist met de vrouw naar boven gebracht... en jawel.. ook deze is weer beschadigd!


Je kan hem beter beneden uitpakken en checken alvorens te gaan sjouwen  ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

GTDesign

Ja heel veel... ;) en het belangrijkste

Waar schijnt het licht op wat uit je projector komt ?
Waar zet je zo meteen je beelden op ?
Besturing en dimmers voor verlichting
Sterrenhemel
enz enz.  ;)



hoekie

Citaat van: SpeedyAndré op september  8, 2008, 23:00:58
Je kan hem beter beneden uitpakken en checken alvorens te gaan sjouwen  ;D

André  8)

hahaha ja snap ik, achteraf he ;)
Zei nog tegen d'r. Is deze goed ? Ja volgens mij wel...
En aan de onderkant was de verpakking al beschadigd en de kast dus ook...
zie foto ..  :-\

hoekie

Citaat van: GTDesign op september  8, 2008, 23:02:39
Ja heel veel... ;) en het belangrijkste

Waar schijnt het licht op wat uit je projector komt ?
Waar zet je zo meteen je beelden op ?
Besturing en dimmers voor verlichting
Sterrenhemel
enz enz.  ;)

Hahaha... Gé is ook weer thuis :-)
Heelhuids aangekomen.. weer bedankt en uiteraard je vader ook!

hoekie

Zoals Gé al schrijft ben ik uiteraard nog wat vergeten....

* Het mooie scherm!!
* Besturing en dimmers voor verlichting plaatsen.
* Sterrenhemel

Jean Sibelius

Ziet er goed uit! Schiet lekker op zo O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

Cool sterrenhemel... Had ik tot nu toe overheen gelezen. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

DenkaNL

Dikke subwoofer-kabel heb je lopen zometeen sappie  ;)

Maar balen van je badkamermeubel, in ieder geval gaat dit project wel goed. En het word mooier en mooier.

"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."

Sonic Circle

#449
Citaat van: hoekie op september  8, 2008, 22:35:21
Nou gelukkig gaat het in de bioscoop allemaal goed!

De rest van het (nieuwe) huis is allemaal shit verlopen...
Vandaag ons 3e badmeubel ontvangen. (3e in 14 weken....)

Zojuist met de vrouw naar boven gebracht... en jawel.. ook deze is weer beschadigd!
Kan weer retour dus... is het nou zo moeilijk om een badmeubel "heel" bij een klant te krijgen ????

Dat is balen zeg. Dat zijn dingen waar je niet op zit te wachten in een flinke verbouwing (kan ik over meepraten, al ging bij ons gelukkig de badkamerverbouwing relatief erg goed!).

P.s. slimme beslissing om op de TW-5000 te wachten. Direct in 1x goed doen!