The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

GTDesign

Het scherm is nog wel heel transparant... ;D


GTDesign

Tevens hier de achterzijde van het scherm waar de speakers hun opstelling krijgen.

donaldk

Citaat van: GTDesign op augustus 19, 2008, 21:24:33
Het scherm is nog wel heel transparant... ;D



Ah, toch een custom RPTV ::).

DJ-Foxx

#253
Citaat van: GTDesign op augustus 19, 2008, 21:25:56
Tevens hier de achterzijde van het scherm waar de speakers hun opstelling krijgen.


hier is weer gezellig ;D word weer een plaatje  ;)
werk je trouwens altijd alleen aan dit soort projecten of heb je soms ook extra prof. hulp bij hele grote klussen ???

ik ga dit zeker weer volgen :D

GTDesign

#254
Citaat van: DJ-Foxx op augustus 19, 2008, 21:40:36
hier is weer gezellig ;D word weer een plaatje  ;)
werk je trouwens altijd alleen aan dit soort projecten of heb je soms ook prof. hulp bij grote klussen ???

ik ga dit zeker weer volgen :D

Alleen, vanaf de tekentafel tot eindproduct.   ;)

blue-eyes

Citaat van: DJ-Foxx op augustus 19, 2008, 21:40:36
hier is weer gezellig ;D word weer een plaatje  ;)
werk je trouwens altijd alleen aan dit soort projecten of heb je soms ook prof. hulp bij grote klussen ???

ik ga dit zeker weer volgen :D

Volgens mij biedt GT juist prof. hulp ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

GTDesign

Ik heb alleen een aantal poolse werknemers in dienst, maar die doen alleen de hele dag niets anders dan gaatjes prikken in projectiedoeken.  ;)

DJ-Foxx

#258
Citaat van: GTDesign op augustus 19, 2008, 21:51:31
Alleen, vanaf de tekentafel tot eindproduct.   ;)

ja ja >:D bedoelde dus extra hulp bij hele grote klussen!  ;)
maar tis duidelijk, diepe buiging voor je werk hoor :D

misschien persoonlijk en nogal OT maar  :-[
voel je je nooit eenzaam als je zo in je werk op gaat en je klanten naar hun werk zijn ??? radiootje aan zeker :P hehe..

HTip

Citaat van: GTDesign op augustus 19, 2008, 22:13:20
Ik heb alleen een aantal poolse werknemers in dienst, maar die doen alleen de hele dag niets anders dan gaatjes prikken in projectiedoeken.  ;)
;D Homemade microperf ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

GTDesign

Hoi Foxx the DJ,  ;D

Ik werk het liefste alleen.
Heb het een tijdje geprobeerd met een werknemer in dienst maar als je denkt dat het dan twee keer zo snel gaat heb je het mis.
Integendeel het gaat allemaal veel langzamer.

Een ontwerp heb ik in mijn hoofd zitten en weet dus precies wat er moet gebeuren en kan dus lekker doorrammen.
Heb je een medewerker in dienst moet je hem eerst exact uitleggen wat er moet gebeuren en tijdens het werk blijven controleren en vragen beantwoorden.
Door die vragen ga je weer overleggen en ben je snel al weer een half uur verder zonder dat er maar een schroef in de muur zit.

Bij een goede zelfstandige medewerker zou je wel van te voren een duidelijke technische tekening van het ontwerp kunnen maken zodat hij het zelfstandig kan uitvoeren.
Echter zo'n technische tekening is ook tijdrovend en indezelfde tijd heb ik dan al een half HT staan.

JeKa

Citaat van: GTDesign op augustus 19, 2008, 22:13:20
Ik heb alleen een aantal poolse werknemers in dienst, maar die doen alleen de hele dag niets anders dan gaatjes prikken in projectiedoeken.  ;)

;D
Hoogpolige projectiedoeken dus  ;)

DD2

CitaatHet scherm is nog wel heel transparant...

Er zit ieg wel genoeg 3d werking in..  en de lichtopbrengst is zo te zien ook voldoende... ;)  :D

hoekie

Help mijn man is klusser  ;D
Gé staat op het punt het rolluik af te zagen....

hoekie

#264
Wanneer het rolluik aan de bovenkant is afgezaagd en wij het resterende hebben verwijderd (inlc rol en ophanging) gaat Gé starten met het plaatsen van onderstaand isofix tegen de binnenkant van het rolluik... (wordt met lijm aangebracht)

hoekie

En dat ziet er dan zo uit....

hoekie

Omdat de isofix aan de binnenkant van het rolluik komt moet er rondom met pur gedicht worden...

hoekie

En dat ziet er dan zo uit...

hoekie

Op onderstaande foto kun je goed de lichte banen zien in het isofix. Hier zit een soort metaal in waardoor Gé daaraan de gipsplaten kan vastzetten....

hoekie

Het plaatsen van de gipsplaten...

hoekie

#270
Dan komt het plastic tegen de gipsplaten en daarachter weer isolatie...
Ook heeft Gé 2 latten tegen de gipsplaten aangeschroefd zodat het frame van het scherm tegen het rolluik aan zit. Van buitenaf kun je nu tegen het rolluik aandrukken maar druk je m niet naar binnen...

hoekie

Op deze foto kun je de koppeling (frame / ruilluik) beter zien...

Jean Sibelius

Dat zijn weer een paar stappen de goede kant op! :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Gaat lekker daar :D Je ziet nu steeds meer de vormen, wordt heel mooi!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

PjotrrrNL

En weer een 'hoekie' bijna klaar.... ;D