The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Richard70…

Het onderste knopje op de afstandsbediening is het knopje om de toetsen te verlichten toch?
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Jean Sibelius

Citaat van: vik op november 20, 2020, 15:55:44
Hallo Jan.

Wel eens gedacht aan de optie:  AppleTV naar de HDMI input van de Oppo (zodat je de AppleTV als bron kunt selecteren in de Oppo) en de signaal weg zo kort mogelijk houdt. HDMI Audio out van de Oppo naar de Trinnov (laten zoals hij nu is) en de video out Oppo rechtstreeks naar de JVC. Ik zou er sowieso geen schakel tussen zetten door middel van een switch. Zonde van de aanpassingen en je krijgt er ongetwijfeld weer een extra switching power supply bij.

Het is dan wel even de vraag: hoe vaak gebruik jij het menu van Trinnov op je projector?  Die is gewoon te bedienen via een tablet als ik het goed heb? Als je die wens toch hebt dan wordt het inderdaad omslachtig en zou je een tweede hdmi kabel moeten trekken vanaf de Trinnov monitor uit naar een hdmi input op de JVC.

Forumlid Tom (Masterkale) heeft het zelfde verhaal met zijn Datasat processor. Ook een verouderd hdmi board en die bedient de Datasat door middel van een app. Audio hdmi out vanaf de Oppo naar de Datasat, en de hdmi video out rechtstreeks naar de JVC projector.

Hoi Viktor,

Bedankt voor de suggestie! Zal het vanavond eens proberen :) Ik zit inderdaad niet echt te wachten op extra schakelende voedingen oid (maar 'continue' kabels lostrekken is ook niet alles). Via de Apple TV kan ik zowel Netflix als bv. Disney Plus afspelen (twee vliegen in 1 klap). Voor de Playstation 4 zou ik dan wel kabels moeten wisselen, maar dat gebeurd dan in praktijk niet zo heel vaak.

Groeten, Jan

Citaat van: rdebruin op november 20, 2020, 15:56:02
Het onderste knopje op de afstandsbediening is het knopje om de toetsen te verlichten toch?

Oeps...  je hebt helemaal gelijk. Kun je nagaan hoe donker het is in de Mansion :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Richard70…

Nou, nu je ook licht heb op de ab is deze dealbreaker ook getackeld  :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

buckler

Apple tv op de Oppo hdmi 'in' geeft toch geen hdr door?
Dacht dat eens gehoort te hebben namelijk...
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

denoontje

Citaat van: rdebruin op november 20, 2020, 15:56:02
Het onderste knopje op de afstandsbediening is het knopje om de toetsen te verlichten toch?

wilde het ook net typen....

Teejoo

Citaat van: vik op november 20, 2020, 15:55:44
Hallo Jan.

Wel eens gedacht aan de optie:  AppleTV naar de HDMI input van de Oppo (zodat je de AppleTV als bron kunt selecteren in de Oppo) en de signaal weg zo kort mogelijk houdt. HDMI Audio out van de Oppo naar de Trinnov (laten zoals hij nu is) en de video out Oppo rechtstreeks naar de JVC. Ik zou er sowieso geen schakel tussen zetten door middel van een switch. Zonde van de aanpassingen en je krijgt er ongetwijfeld weer een extra switching power supply bij.

Het is dan wel even de vraag: hoe vaak gebruik jij het menu van Trinnov op je projector?  Die is gewoon te bedienen via een tablet als ik het goed heb? Als je die wens toch hebt dan wordt het inderdaad omslachtig en zou je een tweede hdmi kabel moeten trekken vanaf de Trinnov monitor uit naar een hdmi input op de JVC.

Forumlid Tom (Masterkale) heeft het zelfde verhaal met zijn Datasat processor. Ook een verouderd hdmi board en die bedient de Datasat door middel van een app. Audio hdmi out vanaf de Oppo naar de Datasat, en de hdmi video out rechtstreeks naar de JVC projector.
Sterker nog, de Trinnov heeft helemaal geen OSD.

Maar ik zou het in een keer goed oplossen met een mooie Lumagen Jan! Bronnen aansluiten op de Lumagen, audio uit naar de Trinnov en 1 kabel naar de JVC.

Qua bedrag niet veel hoger dan de upgrade incl. BTW.

PascalP

Citaat van: Teejoo op november 20, 2020, 19:34:42
Sterker nog, de Trinnov heeft helemaal geen OSD.

Maar ik zou het in een keer goed oplossen met een mooie Lumagen Jan! Bronnen aansluiten op de Lumagen, audio uit naar de Trinnov en 1 kabel naar de JVC.

Qua bedrag niet veel hoger dan de upgrade incl. BTW.

Dit wilde ik ook net zeggen :)
Output 1 van de Lumagen naar de Trinnov voor audio en output 2 naar de JVC voor beeld.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Dat is een goed punt wat je hier aan haalt Buckler en daar heb ik nog niet bij stil gestaan eerlijk gezegd.

Ik weet ook niet welke AppleTV Jan gebruikt en waar hij genoegen mee neemt natuurlijk. Persoonlijk zou ik voor mezelf bij het gebruik van wat series en films (AppleTV) genoegen nemen met "slechts" 4K dan maar zonder HDR. Beter als de omslachtige route van een switch  en dan volop genieten van een UHD film op schijf met de beste kwaliteit.

Maar dat is mijn mening en misschien dat Jan daar een andere mening over heeft. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd om heel eerlijk te zijn.  8)

Citaat van: buckler op november 20, 2020, 16:26:36
Apple tv op de Oppo hdmi 'in' geeft toch geen hdr door?
Dacht dat eens gehoort te hebben namelijk...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skyfox

Dat wist ik ook niet. Ik zal vanmiddag eens testen hoe m'n Cambridge ermee omgaat. Dan wel via chromecast daar ik geen Apple-tv heb. De CXUHD is tenslotte een Oppo 203 in vermomming.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jean Sibelius

Citaat van: buckler op november 20, 2020, 16:26:36
Apple tv op de Oppo hdmi 'in' geeft toch geen hdr door?
Dacht dat eens gehoort te hebben namelijk...

Goed om te weten! Ik heb het helaas nog niet kunnen testen. Mrs. Sibelius gaat vanavond meer naar de Mansion.

Citaat van: Teejoo op november 20, 2020, 19:34:42
Sterker nog, de Trinnov heeft helemaal geen OSD.

Maar ik zou het in een keer goed oplossen met een mooie Lumagen Jan! Bronnen aansluiten op de Lumagen, audio uit naar de Trinnov en 1 kabel naar de JVC.

Qua bedrag niet veel hoger dan de upgrade incl. BTW.

Bedankt Theo voor je reactie! :)

Heb pas sinds kort de termen: 'Lumagen' en 'MadVr' gehoord, dus ken zeker niet alles ins- en outs-. Maar klopt de onderstaande samenvatting ongeveer?

Zonder zo'n ding moet de projector continue rekenen hoe het beste plaatje te realiseren op basis van het signaal wat hij binnenkrijgt. Omdat je rekening moet houden met de variatie van het ingangssignaal kun je nooit de grens op zoeken van de projector omdat hij dan soms over het randje gaat. De afstelling zal dus altijd conservatief zijn.

Als je nu de projector optimaal instelt (standaard) en de Lumagen of MadVr laat rekenen zodat je projector altijd op zijn optimum presteert, dan heb je aan het einde van de streep altijd een beter beeld (en niet alleen op die 'toevallige' momenten waarvoor de projector optimaal stond afgesteld.

Verder kun je bv. de Lumagen of MadVr bv. ook een standaard blu-ray laten upscalen. Klopt dit ongeveer?

Blijft een bedrag van 5K+(?) nog steeds een hoop geld voor een luxe HDMI-switch, dus dat zou tzt wel iets zijn wat ik wil/zien ervaren ;)

Citaat van: PascalP op november 20, 2020, 22:01:15
Dit wilde ik ook net zeggen :)
Output 1 van de Lumagen naar de Trinnov voor audio en output 2 naar de JVC voor beeld.

En dan output 1 een uitgang zonder processing en uitgang 2 incl. processing?

Citaat van: vik op november 21, 2020, 09:16:56
Dat is een goed punt wat je hier aan haalt Buckler en daar heb ik nog niet bij stil gestaan eerlijk gezegd.

Ik weet ook niet welke AppleTV Jan gebruikt en waar hij genoegen mee neemt natuurlijk. Persoonlijk zou ik voor mezelf bij het gebruik van wat series en films (AppleTV) genoegen nemen met "slechts" 4K dan maar zonder HDR. Beter als de omslachtige route van een switch  en dan volop genieten van een UHD film op schijf met de beste kwaliteit.

Maar dat is mijn mening en misschien dat Jan daar een andere mening over heeft. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd om heel eerlijk te zijn.  8)

Ik heb zelf nog geen Apple TV. Donderdag was een maat van me hier die hem heeft meegenomen. Wacht eigenlijk op het nieuwe model (maar dat duurt maar en duurt maar...). Zonder een luxe switch zou ik gaan voor het optimale resultaat via schijfjes. Dus dan maar 'minder' voor de Apple TV of wat er dan ook op dit input komt.

Citaat van: skyfox op november 21, 2020, 12:07:08
Dat wist ik ook niet. Ik zal vanmiddag eens testen hoe m'n Cambridge ermee omgaat. Dan wel via chromecast daar ik geen Apple-tv heb. De CXUHD is tenslotte een Oppo 203 in vermomming.

Ben benieuwd Richard wat jouw ervaring is! :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

skyfox

Citaat van: skyfox op november 21, 2020, 12:07:08
Dat wist ik ook niet. Ik zal vanmiddag eens testen hoe m'n Cambridge ermee omgaat. Dan wel via chromecast daar ik geen Apple-tv heb. De CXUHD is tenslotte een Oppo 203 in vermomming.
Even de test gedaan. Netflix via m'n Chromecast Ultra via de HDMI in van de CXUHD geeft een 4K én HDR signaal door aan de keten. De beamer die geeft dit netjes weer in het info menu. Zie ook m'n screenshot.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Teejoo

Je verhaal klopt Jan, maar het is echt veel meer dan een switch zoals je ziet.

vik

Hey! Dat geeft wat licht in de duisternis! Dan zou de Oppo dat ook moeten kunnen zou je denken.  :)

Citaat van: skyfox op november 21, 2020, 19:34:50
Even de test gedaan. Netflix via m'n Chromecast Ultra via de HDMI in van de CXUHD geeft een 4K én HDR signaal door aan de keten. De beamer die geeft dit netjes weer in het info menu. Zie ook m'n screenshot.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Citaat van: skyfox op november 21, 2020, 19:34:50
Even de test gedaan. Netflix via m'n Chromecast Ultra via de HDMI in van de CXUHD geeft een 4K én HDR signaal door aan de keten. De beamer die geeft dit netjes weer in het info menu. Zie ook m'n screenshot.

Maar klopt die 8bit kleur diepte dan wel...,zou dit niet minimaal 10bit moeten zijn bij HDR?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

skyfox

Citaat van: papaleo op november 22, 2020, 12:32:44
Maar klopt die 8bit kleur diepte dan wel...,zou dit niet minimaal 10bit moeten zijn bij HDR?
Uhm... goeie vraag. Ik heb in de speler geconfigureerd dat de metadata gestript wordt geloof ik, misschien dat ie daar zo op reageert. Zal vanmiddag nog een test doen met die functie uitgeschakeld.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

buckler

Nee niet op 60 HZ nee. 8 bit klopt dan.
Ik kijk alles op 24hz of het moet een echte 60hz film zijn zoals die nieuwe van Will Smith, bij 24hz zal hij 10 (of 12) bit doorgeven
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Jean Sibelius

Gisteravond hebben Angelie en ik samen naar 'The Legend of Tarzan' gekeken (4K / HDR) via de Oppo UDP-203 gekeken. Geen verrassingen meer qua beleving/ervaring en ik heb ondertussen dan ook een goed beeld wat de DLA-N7B kan en wat het brengt in de Mansion. Eerder vandaag contact gehad met Viktor en de N7 gaat weer terug naar zijn baasje. Ik ga hier de RS55 weer aansluiten en in de tussentijd alle opties en afwegingen daarbij nog eens de revue laten passeren :).

Anton, nogmaals super bedankt voor het uitlenen van je beamer! Prachtig apparaat waar je hopelijk nog heeeel veel uren plezier aan mag beleven :clapping: :pompom: :headbanging:.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

skyfox

Wat ik niet uit je verhaal haal: wat vond Angelie ervan?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jean Sibelius

Citaat van: skyfox op november 22, 2020, 20:33:45
Wat ik niet uit je verhaal haal: wat vond Angelie ervan?

:)

Ze vond het een groot ding. Ze zag wel direct de verschillen met de RS55. Natuurlijk ook de vraag: "wat kost dat?", maar dezelfde reactie als haar moeder ;) Angelie kan een mooie film wel waarderen, dus dat zit wel goed.


Groeten, Jan

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

denoontje

Och  jan je zegt gewoon...tov van er nu in totaal staat is dit qua kosten marginaal [emoji48][emoji23][emoji23]

Maar het gaat goed komen denk ik.
Leuk dat ze ook de verschillen ziet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Richard70…

Citaat van: clockwork op november 22, 2020, 22:53:38
Of het opent de weg naar een NX9 CM.... :colgate:

;)

Misschien dat buckler zijn spullen een keer een weekje uit wil lenen :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

PascalP

Citaat van: rdebruin op november 23, 2020, 00:09:26
Misschien dat buckler zijn spullen een keer een weekje uit wil lenen :D

Waar kan ik me inschrijven? :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Jean Sibelius

>:D

Citaat van: denoontje op november 22, 2020, 22:28:19
Och  jan je zegt gewoon...tov van er nu in totaal staat is dit qua kosten marginaal [emoji48][emoji23][emoji23]

Maar het gaat goed komen denk ik.
Leuk dat ze ook de verschillen ziet.

Gelukkig hoef ik me niet te verantwoorden bij Angelie vwb de aankopen voor in de ruimte (zolang de boodschappen en de hypotheek maar betaald kunnen worden) :D.
Ben het met je eens dat een eventuele nieuwe projector (zolang het een JVC uit de N-serie is) dit in het grote geheel geen outliner is.

Goed komen gaat het zeker, kan nu in ieder geval een weloverwogen keuze maken mbt wat te doen :colgate:.

Citaat van: clockwork op november 22, 2020, 22:53:38
Of het opent de weg naar een NX9 CM.... :colgate:

;)

Waarom niet meteen een Z1, haha? :D

Citaat van: rdebruin op november 23, 2020, 00:09:26
Misschien dat buckler zijn spullen een keer een weekje uit wil lenen :D

Haha... thx but no thx ;). Wat Buckler heeft staan qua weergave valt buiten mijn budget (ik heb ondertussen wel geleerd om daar dan ook niet naar te willen gaan kijken en/of luisteren).

Citaat van: PascalP op november 23, 2020, 07:11:17
Waar kan ik me inschrijven? :P

Dat zou je aan Buckler zelf moeten vragen :)


De N7 is ondertussen weer retour naar zijn baasje :nopompom:.

Viktor was hier vanmiddag rond de lunch om de projector op te pikken en om deze terug te brengen naar Anton. Als het goed is hangt deze ondertussen weer op zijn vaste plekje en speelt hij weer als een zonnetje. Ook jij nogmaals bedankt Viktor om dit te kunnen realiseren!

@Anton: ik hoop dat de inhoud van het extra doosje een goede keuze was, proost alvast en hopelijk kun je met het kleine dingetje wat erbij zit nog een mooie aanschaf doen voor je collectie! Mocht je binnenkort een keer in de buurt zijn, dan ben je uiteraard van harte welkom in de CM! :colgate:

Vanavond gaat de JVC RS55 weer aan de prik en dan ga ik de films (deels) nogmaals bekijken die ik de afgelopen week via de DLA-N7B heb gezien.

Dan weet ik ook vrij snel hoe eventueel verder.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

anton

Hey Jan,
projector staat weer keurig op zijn plaats en is weer helemaal spik en span afgesteld door Viktor. (nogmaals bedankt viktor voor alle moeite  ;D).
Je hebt een goede indruk gekregen van wat de N7 doet  en volgens mij is dat niet tegen gevallen  :angel:.
Ben heel benieuwd wat het gaat worden in de Mansion maar ik weet zeker dat een (CM) N7 geen slecht figuur slaat in jou prachtige ruimte.
Dank je voor je  cadeautjes, weet niet of het  jou smaak ook is maar stom toevallig staat La Trappe bij mij op nummer 1 in de lijst  :headbanging: :clapping: :inlove:. Denk ook dat ik bij Bol wel iets van mijn gading ga vinden  ;D.
Was echt niet nodig geweest maar ik waardeer het enorm.
Hoop dat we elkaar snel genoeg eens mogen ontmoeten , ben nl. reuze benieuwd naar de legendarische Mansion  8). Ook bij mij staat de deur wagenwijd open...
Ik blijf lekker je zoektocht volgen (doe ik al een hele tijd) en lees (en hopelijk zie) ik wat de uitkomst van die zoektocht gaat worden  :smile:
Groeten ook aan Angelie en ik ga nu lekker een filmpje pikken want ik had de nieuwe update nog niet aan het werk gezien :tounge: