The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R

Ben blij dat ik dat niet zo heb hoeven tekenen ;).. Geen half werk man, gaaf hoor. Ik moet eigenlijk nog even de oude situatie komen beluisteren.

Tinus_

Citaat van: LexiconLogan op maart 16, 2009, 16:48:18
als ik even mag topickapen. Ik heb een trekveer van 10 meter en een buis van 14 meter. Bestaan er langere trekveren of heeft iemand een andere fijne tip?

Heb je het al geprobeerd om je kabel direct in te voeren zonder trekveer? Soms lukt dal al wel.

Rebuilding my HT

MLCinema

Het beeld wat hier geschetst wordt, wordt mooier en mooier. Klasse 8)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Jean Sibelius

Citaat van: jowi op maart 17, 2009, 21:10:45
Wauw, dit is allemaal wel héél dedicated zeg :) cool  8)
Het streven is vanaf het begin geweest om alles zo compromisloos mogelijk te doen. Op enkele punten heb ik ondertussen concessies moeten doen, maar gelukkig niet al teveel.
=> ben ondertussen wel héél benieuwd hoe het straks gaat klinken ;)

Citaat van: HTip op maart 17, 2009, 21:45:25
Prachtig ontwerp! En erg mooi resultaat als je deze nagalmtijden bereikt. Dat wordt genieten O0

En ontzettend knap van Toine dat ie dit allemaal vantevoren kan berekenen :o :thumbs-up:
Dat is het voordeel om met Toine in zee te gaan. Samen kijken naar de opties, (on)mogelijkheden en proberen om samen een optimaal ontwerp te maken gegeven de omstandigheden.

Ondertussen heeft Toine zoveel ervaring, dat ik hem dit blindelings toe vertrouw. Achteraf zal natuurlijk blijken dat er kleine variaties zijn, maar er zijn nog genoeg opties om die eventueel aan te pakken.
Zoals je ziet is symmetrie in de ruimte tot het maximale doorgetrokken. Wat dat betreft bijna jammer dat die deur er in moest :D

Citaat van: LexiconLogan op maart 17, 2009, 21:46:44
echt prachtig, geen hobbyen meer dit!
Bedankt! Gelukkig nog steeds hobby, maar wel eentje die tijd en geld kost (zoals bijna elke andere hobby) ;)

Citaat van: Sonic Circle op maart 17, 2009, 22:09:58
Ben ontzettend benieuwd naar hoe je geluidsbeleving gaat worden Jean. Kan in iedergeval niet zeggen dat je er niet je best voor doet die optimaal te maken. En dat is een licht understatement.

Heel veel plezier met de verdere verbouwing. Het wordt steeds leuker :)
Ik begin óók steeds nieuwsgieriger te worden. De bouwtekeningen voor de basstraps zijn ondertussen binnen, dus binnenkort een inschatting maken van de hoeveelheid hout, et cetera die ik nodig heb.
Ondertussen al voldoende ervaring met het bouwen van de diffusers, dus ik kan denk ik wel een inschatting maken hoe lang ik bezig ben.

Op dit moment begint alles samen te komen en vorm te krijgen, en dat is inderdaad wel gaaf!

Citaat van: JeKa op maart 17, 2009, 22:12:42
Beetje slappe boel allemaal.... Man, koop eens een fatsoenlijke set.... :P
LOL. Doe eens een suggestie voor een mooie set voor rond de €1000 ter upgrade van de huidige meuk.

Citaat van: LexiconLogan op maart 17, 2009, 22:13:24
ik wil een theaterwarming!
De slangen voor de vloerverwarming zijn er vandaag ingelegd, dus ik heb meteen actie genomen ;D

Citaat van: R op maart 18, 2009, 00:08:15
Ben blij dat ik dat niet zo heb hoeven tekenen ;).. Geen half werk man, gaaf hoor. Ik moet eigenlijk nog even de oude situatie komen beluisteren.
Het is inderdaad behelpen, maar om de concepten uit te werken voldoende. Wat betreft jouw laatste opmerking... wij hebben nog een rekening te vereffenen dus doe maar een suggestie 8)

Citaat van: Kamidioblitz op maart 18, 2009, 12:06:38
Het beeld wat hier geschetst wordt, wordt mooier en mooier. Klasse 8)
Bedankt! Hopelijk kan ik het hoge afwerknivo wat hier links en rechts gehaald wordt benaderen dan wel evenaren :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Jean Sibelius

Citaat van: LexiconLogan op maart 17, 2009, 22:13:24
ik wil een theaterwarming!

U roept wij draaien >:D Morgen wordt de werkvloer gestort en daarna even gas los (komende maandag verder) ;)

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

JeKa

Citaat van: Jean Sibelius op maart 18, 2009, 17:38:48
LOL. Doe eens een suggestie voor een mooie set voor rond de €1000 ter upgrade van de huidige meuk.

Bose 3-2-1.....? >:D

Jean Sibelius

Citaat van: JeKa op maart 18, 2009, 20:15:23
Bose 3-2-1.....? >:D
Hij staat op het lijstje! ;D

Verder nog een kleine update ivm de vorderingen (ik zal proberen elke week wat foto's te posten, dan kunnen jullie aangeven of de aannemer hard genoeg doorwerkt)

De afgelopen week heeft hij een beetje verstek laten gaan... Het excuus: de werkvloer moet eerst uitharden, terwijl ik twee keer per dag naar buiten moet om de boel nat te spuiten, omdat anders het beton te hard droogt :notify:

Maar zonder gekheid:







Morgen komen de eerste pallets met stenen, helaas was het niet mogelijk om alles in 1 keer te brengen dus het moet in batches.

Angelie en ik gaan morgen een dagje relaxen in de sauna, dus ik hoop dat de mannen een beetje doorwerken zonder toezicht. ;D


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

MLCinema

Het begint vorm te krijgen, ik zou zeggen veel plezier met stoom afblazen ;)!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

celerontje

Ehhh, dat hangt er vanaf of het een Turks stoombad is... ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

stevieB

WOW, wat een tempo; moet zeker voor de pasen klaar zijn ???

Ziet er top uit!!

Gr StevieB
Under construction.....

HTip

Zeg maar tegen de aannemer dat het volgens je forumvrienden niet snel genoeg gaat ;D

Zonder gekheid: Je ziet nu echt hoe groot de ruimte gaat worden (als je naar de huizen achter jullie kijkt ;)) Is de planning al bijgesteld ?

Veel plezier in de sauna!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: Kamidioblitz op maart 22, 2009, 12:08:52
Het begint vorm te krijgen, ik zou zeggen veel plezier met stoom afblazen ;)!

Citaat van: celerontje op maart 22, 2009, 12:13:16
Ehhh, dat hangt er vanaf of het een Turks stoombad is... ;D

Citaat van: Kamidioblitz op maart 22, 2009, 12:15:31
Sauna, stoom, moet toch goedkomen?
Het was lekker om even stoom af te blazen. Ben begonnen met een Turks stoombad zoals voorgesteld.
Was wel even lekker tussen alle drukte door. Afspraak met Angelie was om vandaag niet te praten over haar werk, mijn werk, onze studies of de verbouwing. Was wel lekker even, dus we kunnen er voorlopig weer even tegen :)

Citaat van: Valkyrie op maart 22, 2009, 13:07:38
Begint er goed uit te zien! :thumbs-up:
Dank je! We zitten ondertussen boven grondpeil. Best raar dat we een paar weken geleden nog ruim 1 meter eronder stonden.
Het schiet inderdaad lekker op, maar vandaag was het niet al te best weer, dus helaas niet al teveel voortgang.

Citaat van: stevieB op maart 22, 2009, 14:31:31
WOW, wat een tempo; moet zeker voor de pasen klaar zijn ???

Ziet er top uit!!

Gr StevieB
;D (dat is wel ERG optimistisch)

Bedankt! :) Het zou mooi zijn als we eind april klaar zouden zijn met de ruwbouw. In principe moet dat lukken, maar dan moet het weer wel een beetje mee zitten. Als er van die wolkbreuken komen, dan schiet het metselen niet echt op. Maar we houden de moed erin.

Citaat van: HTip op maart 23, 2009, 07:49:53
Zeg maar tegen de aannemer dat het volgens je forumvrienden niet snel genoeg gaat ;D

Zonder gekheid: Je ziet nu echt hoe groot de ruimte gaat worden (als je naar de huizen achter jullie kijkt ;)) Is de planning al bijgesteld ?

Veel plezier in de sauna!
Ik zal het aan hem doorgeven. Als hij goed werk levert zijn er misschien wel meer mensen geinteresseerd zal ik aan hem doorgeven.
Volgens de aannemer ga je pas echt zien hoe groot de ruimte wordt als straks de muren opgemetseld zijn. Qua oppervlak is het inderdaad ruim een huis wat er bij komt als je dat vergelijkt met de andere huizen hier in de straat. Qua inhoud doet het geheel niet onder voor een huis. Ik blijf het tof vinden van de Gemeente dat ze dit soort projecten toestaan 8) (ondanks dat het natuurlijk toch wel de nodige inspanning heeft gekost).

De planning is alles zo snel mogelijk gereed krijgen. Ik heb een vast bedrag met de aannemer afgesproken, dus ik voel het niet financieel als er vertraging ontstaat. Als tegenprestatie moet ik dan weer niet te moeilijk doen als er een keer een klein klusje tussendoor komt. Ik hoop nog steeds op eind april. Morgen worden de deurposten gesteld en dan kunnen die ook in bestelling. Met een levertijd van circa 5 weken zijn dat denk ik de dingen die het laatste binnen zullen komen om alles glasdicht te krijgen.

Daarna ga ik verder zelf met de elektra en de aankleding van de ruimte. Ondertussen heb ik een vrij gedetailleerde planning klaar liggen, maar hoe lang dat gaat duren... geen idee ;)

De sauna was lekker! Over een paar weken gaan we weer een dagje :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Vandaag een vette domper op de huidige bouwactiviteiten.

Ik kreeg vanochtend een telefoontje van mijn vriendin dat er een politieauto bij de buren op de oprit stond. Er is vannacht bij ze inbroken en de inbrekers zijn, na het loshalen van één van de bouwhekken op mijn terrein, via de bouwplaats achter op het perceel van de buren gekomen. Daar hebben ze vervolgens met een koevoet de achterdeur geforceerd en uiteindelijk een relatief klein geldbedrag meegenomen. Gelukkig hebben ze gevonden wat ze zochten en zijn ze niet naar boven gegaan. Moet er niet aan denken wat er dan had kunnen gebeuren.

We hebben ondertussen gehoord dat er vannacht op meerdere plaatsen bij ons in de buurt is ingebroken en de recherche is momenteel bezig met een sporenonderzoek om na te gaan of het hier gaat om hetzelfde groepje inbrekers. Gezien de omstandigheden lijkt het me nogal duidelijk dat er slechts 1 groepje besluit om in dat noodweer op boevenpad te gaan.

De buren zijn natuurlijk onwijs geschrokken, dus ik baal ontzettend van de hele situatie. Vanaf vandaag dus 's avonds nog alles beter dicht zetten bij het beeindigen van de werkzaamheden (voor zover mogelijk uiteraard) en vanavond langs met een bosje bloemen voor de schrik. Mijn vriendin heeft de buren nadat de politie weg was goed op kunnen vangen totdat één van de kinderen er was. Gezien haar werkervaring ('private banking') heeft ze direct contact opgenomen met de verzekering en alles kunnen regelen zodat die vandaag langskomen om de schade op te nemen en om de sloten en achterdeur te vervangen.

Baal... baal... baal... => wanneer leren mensen het eens om met hun poten van andermans spullen te blijven :-X


The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

MLCinema

Ik hou me hart vast voor jou ruimte ook, als je ziet wat daar allemaal instaat... Gelukkig weten de meeste dieven het niet op waarde te schatten. Het is wel goed klote, heb het een keer meegemaakt, was slechts poging tot. Maar dat hele gevoel wat er dan ontstaat, heel erg klote gewoon. Misschien een mooi moment om na te denken hoe je alles achter slot en grendel gaat bewaren?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Tube-freak

#543
Ik adviseer een paar tuinlampen (lees vereedelde bouwlampen) van 500 watt neer te hangen.  Dat kost niet al te veel bij de bouwmarkt en dat is dan nog inclusief sensor.  Dan nog een paar stikkers voor een paar euro met waarschuwingen als "Electronisch beveiligt".  En je ben voor 50 euro klaar.

Ik denk niet dat dieven graag in een 500 watt lamp staan in te breken.  Ik hoop dat je nog wel kan genieten van je HT straks.  Echt helemaal voorkomen doe je het nooit natuurlijk.  Wel cool als je zo een dedicated HT in de achtertuin hebt staan.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

LittleNinja

Vervelend. Erg irritant dat men op die manier geld tracht te "verdienen". :mad:

De vorderingen zien er goed uit Jan. Erg netjes. Nu ik aan het typen ben vraag ik me ineens af of je inderdaad voor 2x 45' bochten bent gegaan...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Atmoz


Prachtig.
Dit topic is echt SUPER!!!

Ik krijg hier zooooo de kriebels van om zelf ook aan de slag te gaan...

Wat is er nu nóg mooier om zo heerlijk te hobby'en aan je eigen dedicated Home Theater? ;)

Ik kom snel weer terug naar de vorderingen te bekijken :D


Mvg,

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Jean Sibelius

Citaat van: Kamidioblitz op maart 24, 2009, 10:38:52
Ik hou me hart vast voor jou ruimte ook, als je ziet wat daar allemaal instaat... Gelukkig weten de meeste dieven het niet op waarde te schatten. Het is wel goed klote, heb het een keer meegemaakt, was slechts poging tot. Maar dat hele gevoel wat er dan ontstaat, heel erg klote gewoon. Misschien een mooi moment om na te denken hoe je alles achter slot en grendel gaat bewaren?
Het blijft natuurlijk een risico wat verbonden is aan deze hobby (maar ik ga er niet vanuit natuurlijk). Ik ben zojuist langs geweest bij mijn buren met een bosje bloemen. Ze nemen mij in ieder geval niets kwalijk, maar ik hoop toch dat ze vannacht rustig kunnen slapen. Ik weet in ieder geval zeker dat ze nu héél veel moeite moeten doen om langs dezelfde route binnen te komen. Overigens is er vanaf het begin van de bouw al rekening gehouden met het feit dat er voor een leuk bedrag aan apparatuur in de ruimte wordt geplaatst en is dus al voorzien in de nodige maatregelen ;). Dat is waarschijnlijk de reden waarom deze lieden voor het huis van mijn buren hebben gekozen en niet dat van ons. 

Citaat van: Tube-freak op maart 24, 2009, 10:45:50
Ik adviseer een paar tuinlampen (lees vereedelde bouwlampen) van 500 watt neer te hangen.  Dat kost niet al te veel bij de bouwmarkt en dat is dan nog inclusief sensor.  Dan nog een paar stikkers voor een paar euro met waarschuwingen als "Electronisch beveiligt".  En je ben voor 50 euro klaar.

Ik denk niet dat dieven graag in een 500 watt lamp staan in te breken.  Ik hoop dat je nog wel kan genieten van je HT straks.  Echt helemaal voorkomen doe je het nooit natuurlijk.  Wel cool als je zo een dedicated HT in de achtertuin hebt staan.
Dergelijke lampen hebben we al aan de voorzijde hangen, maar ik ga in overleg met de buren kijken of we (tijdelijk) dezelfde lampen achter in de tuin kunnen hangen. Het valt inderdaad wel behoorllijk op als je midden in de nacht ineens in de schijnwerpers staat. Ik denk vóór het weekend wel e.e.a. te hebben hangen. Bedankt, vandaag zijn de kozijnen gesteld, dus de ruimte begint langzaam aan steeds meer vorm te krijgen.

Citaat van: LittleNinja op maart 24, 2009, 13:56:00
Vervelend. Erg irritant dat men op die manier geld tracht te "verdienen". :mad:

De vorderingen zien er goed uit Jan. Erg netjes. Nu ik aan het typen ben vraag ik me ineens af of je inderdaad voor 2x 45' bochten bent gegaan...
Ik denk dat ze bij de buren niet meer terug zullen komen, want daar hebben ze een slecht rendement gehaald. Aangezien ze op geld en sieraden uit zijn, kan ik ze aanraden om óók hier stilletjes voorbij te trekken, want geld en sieraden hebben wij óók niet ;).

Het begint inderdaad lekker op te schieten. De aannemer staat te popelen om te beginnen met het echte metselen. Uiteraard zijn er nog de 2 x 45 graden bochten in gekomen ;D.
Ik vond het risico TE groot om halverwege te blijven hangen met de kabels => zou een flilnke blunder zijn om daar achteraf tegen aan te lopen.

Citaat van: atmoz op maart 24, 2009, 17:17:12
Prachtig.
Dit topic is echt SUPER!!!

Ik krijg hier zooooo de kriebels van om zelf ook aan de slag te gaan...

Wat is er nu nóg mooier om zo heerlijk te hobby'en aan je eigen dedicated Home Theater? ;)

Ik kom snel weer terug naar de vorderingen te bekijken :D


Mvg,

Atmoz
Dank je 8)! Het is inderdaad een mooie hobby waarbij allerlei aspecten van belang zijn.
Ik houd jouw topic óók goed in de gaten, want ik vind het ieder keer weer fantastisch om te zien hoe jij design en functionaliteit weet te combineren.

Helaas was er geen plek voor een waterval in de ruimte, maar ik vind hem o zo, cool!


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Da's inderdaad balen zeg. Je moet er niet aan denken dat dat gebeurt als je ruimte helemaal klaar is. Alarm heb je natuurlijk aan gedacht, maar ik zou ook zorgen dat ze niet binnen kunnen komen. Bijv. door een rolluik met sleutel, dievenklauwen, draadglas, etc.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Gelukkig is jouw HT net een bunker en behoorlijk moeilijk te vinden. ;)
Daarom heb een Blu-ray tip voor je:
Der Untergang :D ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op maart 24, 2009, 21:59:23
Da's inderdaad balen zeg. Je moet er niet aan denken dat dat gebeurt als je ruimte helemaal klaar is. Alarm heb je natuurlijk aan gedacht, maar ik zou ook zorgen dat ze niet binnen kunnen komen. Bijv. door een rolluik met sleutel, dievenklauwen, draadglas, etc.
Ik vermoed dat het teveel moeite is voor te weinig en laten we het erop houden dat aan alles is gedacht ;) (al was het maar om de boel tegen een normale prijs te kunnen verzekeren)

Citaat van: celerontje op maart 24, 2009, 22:06:55
Gelukkig is jouw HT net een bunker en behoorlijk moeilijk te vinden. ;)
Daarom heb een Blu-ray tip voor je:
Der Untergang :D ;D
Misschien had ik hem inderdaad onder de grond aan moeten leggen, maar ik zit qua Blu-ray meer te denken aan de Ocean's Eleven/Twelve/Thirteen serie :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)