The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

Citaat van: HTip op oktober  8, 2008, 22:06:19
Mijn collega's keken erg vreemd toen ik om 15.30 alles uit mijn handen liet vallen en begon te duimen. Om 17.00 moest ik ophouden omdat het anders niet meer veilig was, omdat ik toen in de auto zat ::) ;D

Even serieus... Heeft het geholpen?

Dat moet nog blijken.... Je bent een dag te vroeg... ::)

Citaat van: Jean Sibelius op oktober  7, 2008, 17:28:40
Komende donderdag samen met de architect op audiëntie bij de Welstandscommissie, dus iedereen duimen a.u.b. :P.
(de bouw gaat sowieso door, maar hoe de uiteindelijke vorm van de bebouwing wordt hangt af van het gesprek komende donderdag)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Het gaat uiteraard om de inzet die je hebt getoond en niemand kan die ontkennen.. ;)

Succes vandaag Jan!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Sibelius

Citaat van: LittleNinja op oktober  9, 2008, 06:29:15
Het gaat uiteraard om de inzet die je hebt getoond en niemand kan die ontkennen.. ;)

Succes vandaag Jan!!
Het gaf in ieder geval een goed voorgevoel. Bedankt voor al het voorwerk :D

Ik heb de casus ondertussen goed voorbereid, dus het zou niet mis mogen gaan, maar alle steun blijft welkom ;D


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

Beetje smeergeld kan ook nooit kwaad... :P

Hoor je de bevindingen en de uitslag meteen?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op oktober  9, 2008, 15:34:58
Ik ben nu aan 't duimen :D
SUPER!!!

Jij en alle anderen bedankt! 8) Het heeft geholpen, de plannen zijn goedgekeurd door Welstand O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Staaled

Citaat van: Jean Sibelius link=topic=7506 8)5.msg1285452#msg1285452 date=1223561433
SUPER!!!

Jij en alle anderen bedankt! 8) Het heeft geholpen, de plannen zijn goedgekeurd door Welstand O0
TOP!! 8)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

JeKa

Citaat van: Jean Sibelius op oktober  9, 2008, 16:10:33
SUPER!!!

Jij en alle anderen bedankt! 8) Het heeft geholpen, de plannen zijn goedgekeurd door Welstand O0

GEFELICITEERD!

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op oktober  9, 2008, 16:10:33
SUPER!!!

Jij en alle anderen bedankt! 8) Het heeft geholpen, de plannen zijn goedgekeurd door Welstand O0
Feli, Jan 8) Dan kan het nu ècht beginnen!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Joris1971


Tinus_

Rebuilding my HT

Jean Sibelius

Bedankt allemaal :D

Nu met de aannemer een datum prikken wanneer hij kan beginnen :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

PjotrrrNL


Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jean Sibelius

Iedereen nogmaals bedankt... om nog even terug te komen op een eerder bericht van mezelf

Citaat van: Jean Sibelius op oktober  9, 2008, 16:58:58
Nu met de aannemer een datum prikken wanneer hij kan beginnen :)

Na goedkeuring door Welstand liggen de plannen nog 6 weken ter inzage alvorens ik een definitieve vergunning krijg.
Dit betekent concreet dat ik op zijn vroegst ergens halverwege, waarschijnlijk eind november zou kunnen gaan beginnen met slopen van de huidige bebouwing en het kappen van de bomen.

In goed overleg met de aannemer gisteren toch besloten om niet in de maanden december/januari/februari dit soort activiteiten uit te gaan voeren, want de kans is te groot dat we vanwege het weer/vorst de bouw stil moeten leggen. Er is nu afgesproken om eind februari te beginnen met slopen, zodat ik er half maart begonnen kan worden met het uitgraven voor de fundering.
(als het weer het toelaat uiteraard).

Bij de bovenstaande beslissing speelt overigens tevens mee dat ik half januari een zwaar tentamen 'octrooirecht' heb, wat de komende periode veel van mijn vrije tijd zal vergen.

Zodra er weer nieuwe ontwikkelingen zijn, laat ik het weten :)


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

PjotrrrNL


Jean Sibelius

In afwachting op het goede weer ben ik al druk bezig met offertes opvragen en een verdere invulling geven aan belangrijke zaken zoals:
- vormgeving;
- verwarming;
- elektra;
- et cetera.
(waarover later meer)

Verder wil ik terugkomen op een uitspraak die ik heb gedaan in mijn openingsposting van dit topic:

Citaat van: Jean Sibelius op mei 25, 2008, 23:30:20
...
In mijn gedachte zie ik nog wel een paar hele mooie upgrades, maar dat zijn natuurlijk zaken die pas gaan spelen zodra deze hele ruimte klaar is, zowel qua ruwbouw als qua inrichting.
...

Mocht iemand op de hoogte zijn van een setje Dynaudio Confidence C4's (in Cherry!) die te koop staan, dan is dat een upgrade die mogelijk al kan gaan warm spelen in de woonkamer ;).


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op november 16, 2008, 10:47:54
Mocht iemand op de hoogte zijn van een setje Dynaudio Confidence C4's (in Cherry!) die te koop staan, dan is dat een upgrade die mogelijk al kan gaan warm spelen in de woonkamer ;).
Het bloed kruipt dan uiteindelijk toch waar het niet gaan kan ;D

Even zoeken heeft het volgende opgeleverd:
http://www.trademe.co.nz/Electronics-photography/Home-audio/Speakers-and-stands/Floor-speakers/auction-148367451.htm (Nieuw Zeeland, staat wel als gesloten, maar je weet maar nooit)

http://www.pricerunner.dk/pl/92-653414/Hoejtalere/Dynaudio-Confidence-C4-Cherry-Sammenlign-Priser (Denemarken)

Beide vergelijkbaar qua prijs (tenminste als je het omrekent ;))
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

GTDesign