Een bezoekje bij Piano(FrankL)Plus

Gestart door rijstfj, december 25, 2001, 18:29:55

Vorige topic - Volgende topic

rijstfj

8)
Op afgelopen dinsdagavond heb ik een bezoekje gedaan aan FrankL om zijn Piano te mogen bewonderen aan zijn plafond ;D
Ziet er erg fraai uit, een handig klein DLP projectortje met een zeer mooi beeld. Ik moet zeggen dat dit echt een CRT al aan het benaderen is qua zwart, echt waar! Ik kon dit duidelijk zien met zijn zwarte lijst aan het projectorscherm het beeld is iet wat zwart/donkergrijs vergeleken met de lijst, maar verschil is er nauwelijks, ook de zit kijk afstand van beeld was goed scherp, weinig pixel:) Voor mensen die een een low budget hebben voor een HT en zeker geen grote jongen (CRT) aan het plafond willen is een PLUS een must ::)
Alleen jammer dat de projector niet te ver van het scherm afgehangen kan worden wegens het contrast verlies (licht opbrengst).
Ik heb wat demo's gezien waaronder de Superbite versie van Fifht Element, grandioos die diepte van de leela's sprong.
Frank nog bedankt, het is zeker het overwegen waard. ;)

M.vrgr
Frans

FrankL

Ik ben blij dat ie beviel  :D
(en volgens mij was het maandagavond  :)  Ik ben niet zo'n HT-freak dat ik op 1e kerstdag demo's ga geven  :P )
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

rijstfj

Klopt :o
Mijn biologische klok was even in de war ;D
Heb je he, als er ook wel eens mensen zijn die nachtdiensten draaien, zoals ik ;).
Bedankt voor de correctie.
gr.
Frans

jaco

Volgens mij heet die dame Leelo..

Jaco
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable