De mooiste blu ray disc's

Gestart door fireman, april 27, 2008, 12:52:53

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: gn!uz op januari 14, 2010, 22:16:37
BBC Life is inderdaad adembenemend mooi. Had eerst de mkv's gedownload om te zien of het wat was maar dit is een blijvertje. Besteld bij Amazon!
moet ik ook nog steeds doen. eerst mijn upgrades voor elkaar krijgen. dan weer blu-ray's :angel:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MovieMax

P!nk, Funhouse Tour live in Australie

Hele mooie acts, schitterend beeld en geluid   :headbanging:

Geeft toch weer een nieuwe dimensie aan het fenomeen stage diving  :D
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

Grindtegel

Net A Bug's Life gezien en man wat een fantastisch beeld. Ik was benieuwd naar hoe goed de bluray nu echt was aangezien deze op het avsforum wordt beschouwd als de mooiste transfer tot nu toe en ik moet toegeven dat dit toch inderdaad de creme de la creme is. Wat een kleurpracht en diepte onwaarschijnlijk mooi.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

erwinh

Citaat van: Grindtegel op februari  4, 2010, 23:35:09
Net A Bug's Life gezien en man wat een fantastisch beeld. Ik was benieuwd naar hoe goed de bluray nu echt was aangezien deze op het avsforum wordt beschouwd als de mooiste transfer tot nu toe en ik moet toegeven dat dit toch inderdaad de creme de la creme is. Wat een kleurpracht en diepte onwaarschijnlijk mooi.
Jammer dat ie niet nederlands ondertiteld is!!
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Ronin79

Red Cliff van John Woo (met oa. Tony Leung).
Qua beeld en geluid is deze film geweldig.

De Aziaten gebruiken een iets ander kleuren pallet als de westerse (wat bij elke film zo is), maar de film
zit er gewoon erg strak uit en is een lust om naar te kijken. Zeker voor de Asia fan.  ;)

mradem

Citaat van: SillentWolf op februari  5, 2010, 11:16:20
Red Cliff van John Woo (met oa. Tony Leung).
Qua beeld en geluid is deze film geweldig.

De Aziaten gebruiken een iets ander kleuren pallet als de westerse (wat bij elke film zo is), maar de film
zit er gewoon erg strak uit en is een lust om naar te kijken. Zeker voor de Asia fan.  ;)

En kwa film?

Ronin79

Ik vond het een zeer vermakelijke film  ;)

Het is een film wat je kan vergelijken met oa. A battle Of Wits (Mo gong) met Andy Lau.

De NL versie is waarschijnlijk de verknipte versie van Red Cliff.

Red Cliff heeft een totale lengte van ongeveer 4.5 uur. Red Cliff part I en part II.

Ondanks dat, mag het de pret niet drukken. Red Cliff is een geweldige film, die de grote veldslagen mooi
in beeld weet te brengen.

Een must have voor de Asia fan.  ;)

Waneer komt eingelijk het vervolg van; Seven Swords ?
Seven Swords is een reeks van films, De Seven Swords die is uitgebracht ... is chaper of Part 1.

Nooff

Citaat van: erwinh op februari  4, 2010, 23:41:50
Jammer dat ie niet nederlands ondertiteld is!!
Dat leidt ook veel teveel af  :tongue2:

Attie

Citaat van: Nooff op februari  5, 2010, 12:57:47
Dat leidt ook veel teveel af  :tongue2:

weet je wat afleidt?

Pap, wat zeggen ze?  :tongue2:

Chinx

krijg je dan niet de reactie bek dicht papa is film aan het kijken :D
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sr7000

Ach ja: ondertiteling is voor mensen met een slecht geluid en voor mensen die te weinig film kijken om hun vreemde talen te oefenen  ;)  :tongue2:

peterrr

red cliff ga ik ook nog wel bestellen ( hou wel van het genre)

Maar even zonder ondertitels.....lukt je dat ook met "warlords" ;D

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

sr7000

Citaat van: peterrr op februari  7, 2010, 21:38:10
red cliff ga ik ook nog wel bestellen ( hou wel van het genre)

Maar even zonder ondertitels.....lukt je dat ook met "warlords" ;D

grt Peterr
Ok: moet toegeven: die heb ik inderdaad met ondertiteling bekeken. (Coole film trouwens) Bij die film kom ik nog niet verder dan enkele tientallen woorden. (heb er wat vrienden wonen) Maar voor engels/duits/frans moet het voor een nederlander geen probleem zijn toch? Ik heb zelf eigenlijk een hekel aan ondertiteling. Dus als ik een taal enigszins beheers zet ik de ondertiteling uit. Omdat je dan teveel zit te lezen, en daardoor de film zelf deels mist. Als je maar genoeg films ziet in een taal, dan leer je het vanzelf.
Ik vind het zelf best leuk om talen te leren. Ik ervaar het als de beste manier om andere culturen te leren kennen,

Ronin79

Bij Aziatische talen gaat dat niet echt op.

Ik heb zelf toch wel meer dan een paar honderd aziatische films, om maar te zwijgen over het aantal films wat ik in de
afgelopen 20 jaar heb gezien .... maar ik kan nog steeds geen;
Japans, Thais, Koreaans of een van de Chinese dialecten.

Als dat zo zou zijn wat jij zegt, dan zou ik op zijn minst deze talen aardig moeten beheersen.
Ik kijk al meer dan 20 jaar Aziatische films.

Die talen zijn voor de westerling (zonder les) gewoon niet te doen.  ;)

erwinh

Citaat van: Chinx op februari  7, 2010, 21:01:16
krijg je dan niet de reactie bek dicht papa is film aan het kijken :D
Of je stopt er gewoon wat popcorn in :popcorn:
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Attie

'zoek een huis' is meestal mijn reactie :P

Chinx

haha, ik vond trouwens even on topic. This is it en ladder 49 wel erg gaaf in BR
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

sr7000

Citaat van: SillentWolf op februari  8, 2010, 10:30:43
Bij Aziatische talen gaat dat niet echt op.

Ik heb zelf toch wel meer dan een paar honderd aziatische films, om maar te zwijgen over het aantal films wat ik in de
afgelopen 20 jaar heb gezien .... maar ik kan nog steeds geen;
Japans, Thais, Koreaans of een van de Chinese dialecten.

Als dat zo zou zijn wat jij zegt, dan zou ik op zijn minst deze talen aardig moeten beheersen.
Ik kijk al meer dan 20 jaar Aziatische films.

Die talen zijn voor de westerling (zonder les) gewoon niet te doen.  ;)

Ha ha: mijn opmerking was ook meer als reactie op alle mensen die zelfs bij Engelstalige films ondertiteling willen. Maar als je nog tips hebt voor coole films uit Laos, of eventueel thaise films, dan houdt ik me aanbevolen.(om enigzins ontopic te blijven) Ik probeer namelijk Laotiaans te leren. En ik heb zelf wel het idee dat film kijken daarbij helpt. Ik ga er in April weer naar toe, en dan is het altijd leuk om wat van de taal mee te krijgen. Begint redelijk te lukken, maar is wel lastig. Vooral de verschillen in toonhoogte zijn wennen. Maar het helpt ook wel dat ik er wat bekenden heb wonen.

Grindtegel

Goh als je Avatar nou 3 keer kijkt kun je straks zelfs een aardig babbeltje Na'vi spreken
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

sr7000

;D ;) ha ha: over irritante ondertiteling gesproken, in 3d stond de ondertiteling wel heel erg vooraan. Maar goed: ik heb hem één keer gezien, en ik kan na al Engels. Dus dat Na'vi moet ook te leren zijn ;)

LAZORKITTEH

Mijn favorieten zijn:
Black Hawk Down
The Dark Knight
Transformers 1 en 2 (m.u.v. het verhaal dan  :P)
Zowat elke Pixar film. Ik moet Up nog zien, maar ben benieuwd of de BR er net zo mooi uit ziet als Wall-E.

Attie

Spoiler  :) ja, UP ziet er net zo fantastisch uit!

celerontje

Wall-E en UP zien er beiden mooi uit, maar wel op een andere manier.