[UPC] mediabox met HDMI...

Gestart door fireman, april 18, 2008, 20:48:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fireman

...is dat er?

Ik heb digitale TV van UPC. Nu zit er alleen tulp aansluitingen ( cinch )

Komt UPC ( of is die er al ) met een kastje waar HDMI "out" op zit om alles zo goed mogelijk aan te sluiten?
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

ajbeefde

Citaat van: Fireman op april 18, 2008, 20:48:17
...is dat er?

Ik heb digitale TV van UPC. Nu zit er alleen tulp aansluitingen ( cinch )

Komt UPC ( of is die er al ) met een kastje waar HDMI "out" op zit om alles zo goed mogelijk aan te sluiten?

cinch?  Geen scart?
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Wild_Willy

Die connectoren zitten er beide op maar HDMI inderdaad niet.
Deze connectiemethode is WEL te vinden op de nieuwe HD reeks van UPC waar je jezelf nu voor in kunt schrijven.

gr,
Wild_Williy
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

fireman

Citaat van: ajbalmere op april 18, 2008, 20:52:02
cinch?  Geen scart?

Ja, er zit scart op. Klopt.

Maar als ik alles moet geloven dan moet HDMI een betere kwaliteit leveren. Zover ik begrijp vervangt HDMI scart etc... Of zie ik dat verkeerd?


Doe ik dan natuurlijk zo een mooi/goed mogelijk signaal in je TV te krijgen.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

fireman

Citaat van: Wild_Willy op april 18, 2008, 20:56:58
Die connectoren zitten er beide op maar HDMI inderdaad niet.
Deze connectiemethode is WEL te vinden op de nieuwe HD reeks van UPC waar je jezelf nu voor in kunt schrijven.

gr,
Wild_Williy

Linkje en wat gaat zo'n geintje kosten?
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

jowi

De HD mediabox heeft het al vanaf het begin hoor.

LexiconLogan

#6
de HD-mediabox komt vanaf 1 mei en alles is te lezen op de site en in diverse topics hier.
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

jowi

Dan is dat blijkbaar iets anders dan de HD mediabox met HDMI van UPC die ik zelf al een jaartje in huis heb.
Wat is er anders aan?

Bengbeng

#8
Hij zal de HDTV DVR bedoelen, die komt binnenkort. De normale HDTV box met HDMI aansluiting is er idd
al een jaar.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

fireman

Hebben we het dan over zo'n ding -> HD tuner

Kan ik dan mijn UPC smartcard er in doen en dan via HDMI aansluiten. Vervangt deze mijn huidige UPC mediabox?
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Bengbeng

Citaat van: Fireman op april 19, 2008, 20:46:52
Hebben we het dan over zo'n ding -> HD tuner

Zoiets, maar deze werkt niet bij UPC. Bij UPC kan je alleen gebruik maken van de mediaboxen
die UPC op haar website aanbiedt. UPC heeft 2 verschillende HDTV mediaboxen voorzien van HDMI, de gewone
en eentje met harde schijf, de HDTV-DVR. De laatste komt eerdaags beschikbaar.

Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

S. Versteeg

Citaat van: Fireman op april 18, 2008, 20:58:52
Linkje en wat gaat zo'n geintje kosten?

9 tot 22 euro per maand, naar gelang abo
Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold