Overzicht Diverse HT's

Gestart door GTDesign, april 14, 2008, 21:13:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GTDesign

Op verzoek omdat diverse plaatjes moeilijk waren terug te vinden:












































LexiconLogan

Waanzin! Vooral dat laatste P*rn* theater...
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Atmoz


Zitten inderdaad wel hele mooie tussen ja :P
Echt net werk afgeleverd overal.
Maarja, dat zijn we hier natuurlijk al gewend!!

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

GTDesign

Ik heb nog wel een bijdrage aan een aantal andere HT's geleverd echter heb ik daar geen foto's meer van, Spotmatic, Molle, Prince, Kermit, Searcher, HenkT1, Logix, als jullie nog foto's hebben stuur ze maar op.  ;)

LexiconLogan

is er ergens een verslag van het laatste theater te vinden?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

GTDesign


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

Die ene op zolder is ook erg mooi, heb je daar ook foto,s van de voorkant van?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mimic

Kom maar op, van mij appart mogen hier honderden voorbeelden komen te staan :) Kan ik mooi afkijken, aangezien ik sinds vorig weekend opnieuw ben begonnen met de aanbouw!
KEF LS50W - Velodyne DD12

henkt1

ha ha, ik zat net te denken. Kan je geen mooiere vinden?

;D ;D

Ik zal eens wat foto's maken.

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

GTDesign

Citaat van: reza op april 14, 2008, 21:42:37
Die ene op zolder is ook erg mooi, heb je daar ook foto,s van de voorkant van?

Erbij gezet.

stevieB

WOW  :o

Wat een mooie HT's

Als ik de jackpot win, krijgt Gé een belletje!  ;)

Gr StevieB
Under construction.....

Eduro

`Zonder meer zeer fraaie HTs, mijn vrouw vind de eerste zeer fraai. tijd voor een home theater

DJ-Foxx

#13
Citaat van: stevieB op april 14, 2008, 22:28:04
Als ik de jackpot win, krijgt Gé een belletje!  ;)


amen ;D

al zal ik wel nooit de loterij winnen :'(

VlisChris

Citaat van: GTDesign op april 14, 2008, 21:32:39
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68465.0

Dat is de één na laatste in het rijtje. Maar de laatste is toch een andere? Anders heb ik een radiator over op de foto, ziet het er smaller uit, en mis ik een tweetal plafoniers?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LexiconLogan

het was eerst de laatste....toen voegde GT er nog een toe..toen was het de op 1 na laatste ;)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

donaldk

Misschien kun je nog een rijtje met links naar de diverse bouwreportage threads plaatsen, voor hen die meer details zoeken.

xynyx

Wat dacht je van een eigen draadje "Gees Space"  ;D

Ziet er allemaal goed uit!

rijstfj

Kleuren pracht :o
Leuk om weer eens terug tezien naar je kunnen, ga zo door.

8)

Pieter-Jan

Hey Gé,

Het ingewerkte elektrisch scherm op de achtste foto; is dat volledig dicht als het omhoog is?
Ik bedoel: Blijft er dan nog een geul over, of is het mooi dicht en in dezelfde kleur als het plafond.

Ben misschien  op zoek naar een gelijkaardige oplossing voor onze komende renovatie.
Het zou dan eventueel de bedoeling zijn om zo onzichtbaar mogelijk een elektrisch scherm in te werken in een verlaagd plafond. (misschien wel een akoestisch plafond :) )

Tnx ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

EdSki

Woooow prachtig!

Je kan er wat van  :)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

ThomasK

Citaat van: Lexicon Logan op april 15, 2008, 00:26:03
het was eerst de laatste....toen voegde GT er nog een toe..toen was het de op 1 na laatste ;)

Uuhm, die laatste komt me wel erg bekend voor  ::)

Die met Happy Feet is in elk geval bij mij genomen....

Sjors

Schitterend  8) kunen er niet genoeg foto's van zijn !



Groet, Sjors