Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

Douma

Kijk eens aan! Leuk. Dat zal een flinke verbetering zijn ten opzichte van de Hepta. Nu die JBL rommel nog van de muur en dan begint het ergens op te lijken. ;D Binnenkort maar eens een filmpje doen. Ben wel benieuwd.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Citaat van: Douma op april  7, 2009, 22:08:58
Kijk eens aan! Leuk. Dat zal een flinke verbetering zijn ten opzichte van de Hepta. Nu die JBL rommel nog van de muur en dan begint het ergens op te lijken. ;D Binnenkort maar eens een filmpje doen. Ben wel benieuwd.

;D Absoluut! Net als dat ik met een half oog naar de 42c keek, kijk ik ook al erg lang naar de 42w. Zou erg mooi zijn, mits ik ze een beetje fatsoenlijk kan plaatsen. Ach, en dan nog een nieuwe receiver en dan ben ik helemaal het mannetje ^-^

MLCinema

Mooie upgrade! Die projector calibratie is natuurlijk ook altijd fijn. Hoe bevalt de 5050 nu zo na een tijdje?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa

Citaat van: Kamidioblitz op april  7, 2009, 22:34:48
Mooie upgrade! Die projector calibratie is natuurlijk ook altijd fijn. Hoe bevalt de 5050 nu zo na een tijdje?
Thanks!

De Humax bevalt prima. Beeldkwaliteit is goed, bedieningsgemak echt super en hij heeft totaal geen fratsen. Doet altijd wat hij moet doen.

MLCinema

Citaat van: JeKa op april  7, 2009, 22:36:37
Thanks!

De Humax bevalt prima. Beeldkwaliteit is goed, bedieningsgemak echt super en hij heeft totaal geen fratsen. Doet altijd wat hij moet doen.

Mooi om te horen! Ik baal ervan dat ik er altijd weinig binnenkrijg. Super irritant, is heel veel vraag naar.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa

Gisteren de Dynaudio binnen gekregen en 's avonds gelijk even getest. Dit is echt wel een vooruitgang! Zoals mijn vriendin zo mooi zei; "het klinkt allemaal veel echter". Dan weet je dat het goed zit..... ;D

Nadeel is wel dat de drang naar een volledige Dynaudio surround set nu nog veel groter is geworden. Die JBL's moeten eruit, Dynaudio Audience 42w erin!!!!!

HTip

Het virus is weer actief merk ik ;D

Gefeliciteerd 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

sr7000

Hey! jij bent ook weer lekker bezig zie ik: Mooi de center! O0

Douma

Ik ben benieuwd hoe je nieuwe center staat. Heb je al een foto?

LittleNinja

Precies... Wij zijn van mening dat je pas dergelijke mooie aanwinsten mag posten wanneer je er ook een foto bij plaatst! ;)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Douma

Klopt... ons een beetje lekker maken en vervolgens geen fotootje? Volgensmij l#l je maar wat en heb je de center helemaal niet gekocht. :P

JeKa

Druk, druk, druk! Nu even een uurtje thuis, van het ene familieuitje op weg naar de andere en speciaal voor jullie snel wat foto's gemaakt!

JeKa

:wub:

JeKa

:)

JeKa

:inlove:

JeKa

Wat zou in mijn situatie goed zijn om onder de center leggen? Spikes of juist Vibrapods of iets dergelijks?

sr7000

JeKa

Douma

Nice!

CiteerDruk, druk, druk! Nu even een uurtje thuis, van het ene familieuitje op weg naar de andere en speciaal voor jullie snel wat foto's gemaakt!

Wat ben je toch goed voor ons. ;)

CiteerWat zou in mijn situatie goed zijn om onder de center leggen? Spikes of juist Vibrapods of iets dergelijks?

Jouw situatie staat gelijk aan jouw smaak. Kwestie van proberen dus. Misschien dat je ergens beide kan testen. Misschien van een forumlid ofzo.

sr7000

Citaat van: JeKa op april 12, 2009, 13:04:38
Wat zou in mijn situatie goed zijn om onder de center leggen? Spikes of juist Vibrapods of iets dergelijks?
Ik zou gokken op methodes om te ontkoppelen.Oftewel de vibrapods en co.

MLCinema

Staat fraai zo hoor. Mooie upgrade, nu de rears nog ;).

Sol

Ziet er weer goed uit Jeroen!
Keep up the good work. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Kijk.. Pics! En dat zo spontaan uit zichzelf. ;D

Strakke set hoor. 8)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

JeKa

Citaat van: LittleNinja op april 13, 2009, 08:54:37
Kijk.. Pics! En dat zo spontaan uit zichzelf. ;D

Strakke set hoor. 8)
;D bedankt!

Citaat van: Douma op april 12, 2009, 13:57:56
Jouw situatie staat gelijk aan jouw smaak. Kwestie van proberen dus. Misschien dat je ergens beide kan testen. Misschien van een forumlid ofzo.

Spikes heb ik nog wel liggen, dus maar eens op zoek naar vibra-dingen

Citaat van: sr7000 op april 12, 2009, 14:38:52
Ik zou gokken op methodes om te ontkoppelen.Oftewel de vibrapods en co.

Dat zegt mijn gevoel ook.

HTip

Ziet er weer mooi uit. Gaaf die centerspeaker 8)

Ik zou de center ontkoppelen (met dempers) en niet koppelen (met spikes). Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad. Vibrapods zijn er in verschillende gewichtsklassen. Truc is de juiste te kiezen, anders is het effect minder...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive