Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

JeKa

Dan nooit.  ;)

g6reke

Leuk die dynaudio's,zul je vast veel luisterplezier van hebben en passen dan nog goed bij het meubel.

Vraagje,welke scharnieren heb je gebruikt voor die kast?

JeKa

Citaat van: g6reke op november 19, 2008, 20:21:22
Leuk die dynaudio's,zul je vast veel luisterplezier van hebben en passen dan nog goed bij het meubel.

Vraagje,welke scharnieren heb je gebruikt voor die kast?

De Dynaudio's zijn inderdaad geweldig! 8) Echter zal een mooie stereoversterker er toch nog wel wat meer uit weten te persen.....

Voor de klep heb ik een pianoscharnier gebruikt.

g6reke

Citaat van: JeKa op november 19, 2008, 20:25:43
De Dynaudio's zijn inderdaad geweldig! 8) Echter zal een mooie stereoversterker er toch nog wel wat meer uit weten te persen.....

Voor de klep heb ik een pianoscharnier gebruikt.

Thanks.....morgen halen want heb ook een zelfbouw meubel gemaakt in mdf. :)

JeKa

Citaat van: g6reke op november 19, 2008, 20:31:05
Thanks.....morgen halen want heb ook een zelfbouw meubel gemaakt in mdf. :)

Nice! Heb je foto's online? Om de klep open te houden zonder dat hij op de grond ligt heb ik trouwens meubelscharen gebruikt.

g6reke

Citaat van: JeKa op november 19, 2008, 20:39:44
Nice! Heb je foto's online? Om de klep open te houden zonder dat hij op de grond ligt heb ik trouwens meubelscharen gebruikt.

Thanks voor de tip.

Geen foto's online hier  :(

JeKa

Weer een paar updates te melden, al zijn ze nog niet binnen:

Popcorn Hour a-110

1TB harde schijf voor de Popcorn Hour

en een HDMI 4x2 switch voor de massa aan apparaten op HDMI die ik nu bezit (alle in en uitgangen zijn in gebruik straks :-X)

Als de boel binnen is zal ik wat van mijn bevindingen posten!

Sol

Citaat van: JeKa op december 27, 2008, 12:12:16
Weer een paar updates te melden, al zijn ze nog niet binnen:

Popcorn Hour a-110

1TB harde schijf voor de Popcorn Hour

en een HDMI 4x2 switch voor de massa aan apparaten op HDMI die ik nu bezit (alle in en uitgangen zijn in gebruik straks :-X)

Als de boel binnen is zal ik wat van mijn bevindingen posten!

Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen van je switch.
Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een oplossing om te kunnen kiezen of ik mijn bronnen eerst via de receiver of direct naar de TV laat lopen.
Het gaat dan natuurlijk om de meest degelijke oplossing, dus splitters op de apparaten heb ik al uitgesloten.

Die Popcornhour is ook zeker een prachtapparaatje, die ook dient als torrent handler. Ook zeer benieuwd naar.

Veel plezier van de nieuwe gadgets! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Citaat van: Sol op december 27, 2008, 12:17:42
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen van je switch.
Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een oplossing om te kunnen kiezen of ik mijn bronnen eerst via de receiver of direct naar de TV laat lopen.
Het gaat dan natuurlijk om de meest degelijke oplossing, dus splitters op de apparaten heb ik al uitgesloten.

Ik ben ook benieuwd. De prijs is in ieder geval niet gek.

Die Popcornhour is ook zeker een prachtapparaatje, die ook dient als torrent handler. Ook zeer benieuwd naar.

Lijkt me toch wel een genot na het streamen met de ps3!

Veel plezier van de nieuwe gadgets! ;)

Thanks!

Sol

Citaat van: JeKa op december 27, 2008, 12:22:01
Lijkt me toch wel een genot na het streamen met de ps3!

Exact, mede om de irritaties daaromtrent ben ik voorlopig maar gestopt met streamen. Met de PCH denk ik dat het veel vlekkelozer zou moeten verlopen, juist daarom ben ik ook benieuwd naar je bevindingen. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Robert Toet

Ik hou die switch ook in de gaten aangezien hij leuk geprijsd is. Ik zie er ook een bij conrad op hun site en die is twee keer zo duur. Alleen heb ik geen ervaringen met het bestellen via zo'n buitenlandse site. Moet ik er een CC voor hebben of kan het ook via de bank? Ik zie dat ze paypal hebben en even heel snel kijken op google leerde mij dat je je eigen bank kan toevoegen?? Meer zegt het me niet hoor, moet het even goed bekijken maar een kleine tip zou welkom zijn:-)

Veel plezier met de spulletjes alvast.

JeKa

Citaat van: Robert Toet op december 27, 2008, 12:31:05
Ik hou die switch ook in de gaten aangezien hij leuk geprijsd is. Ik zie er ook een bij conrad op hun site en die is twee keer zo duur. Alleen heb ik geen ervaringen met het bestellen via zo'n buitenlandse site. Moet ik er een CC voor hebben of kan het ook via de bank? Ik zie dat ze paypal hebben en even heel snel kijken op google leerde mij dat je je eigen bank kan toevoegen?? Meer zegt het me niet hoor, moet het even goed bekijken maar een kleine tip zou welkom zijn:-)

Veel plezier met de spulletjes alvast.

Ik heb al heel wat keren via deze site besteld en het gaat altijd goed. Betalen doe ik gewoon met Paypal. Je kan je bank er aan koppelen, maar je kan ook bedragen overschrijven naar je Paypal account.

Robert Toet

Ok bedankt voor de info. Ik ga me wel even verdiepen in het hele paypal gebeuren. Moet dus een account aanmaken als ik het zo zie. Komt goed. En opschieten met die bevindingen he dan kan ik gelijk gaan bestellen ;)

JeKa

Citaat van: Robert Toet op december 27, 2008, 13:05:44
Ok bedankt voor de info. Ik ga me wel even verdiepen in het hele paypal gebeuren. Moet dus een account aanmaken als ik het zo zie. Komt goed. En opschieten met die bevindingen he dan kan ik gelijk gaan bestellen ;)
;D Ik doe m'n best!

Robert Toet

Ik zit me even te bedenken hoe het werkt met retourneren?? Gaat dat gemakkelijk??? Anders bestel ik hem gelijk en lees ik later wel je bevindingen ;D Test ik tot die tijd zelf wel  :)

JeKa

Citaat van: Robert Toet op december 27, 2008, 13:08:19
Ik zit me even te bedenken hoe het werkt met retourneren?? Gaat dat gemakkelijk??? Anders bestel ik hem gelijk en lees ik later wel je bevindingen ;D Test ik tot die tijd zelf wel  :)

Retourneren zal gezien de verzendkosten niet echt aantrekkelijk zijn.....

Robert Toet

Oh.... :) Nou ik heb net een account aangemaakt en ik moet toch wachten tot ze mijn bank kunnen toevoegen. Dan gaan we volgende week wel weer eens verder kijken.

JeKa

Vandaag ook nog een digitale coax van een forumlid overgenomen om de Popcorn Hour met mijn receiver te verbinden
Profigold:

Robert Toet

Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maar is ie al binnen??? ;D

Atmoz

Mooi kabeltje wat je daar hebt!

En inderdaad, is dat popcorn ding al verstuurd?
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Krijg hem zelf niet, maar mijn neefje heeft hem via iBood besteld.
Als het écht wat is moet ik hem ook hebben natuurlijk ;D

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

JeKa

Citaat van: Robert Toet op januari  4, 2009, 12:44:55
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maar is ie al binnen??? ;D
Helaas nog niet.... De kabel wel. Ik wacht nog op de Popcorn Hour, de HDMI switch en de 1TB hdd. Zodra hij binnen is post ik mijn bevindingen!

Citaat van: atmoz op januari  4, 2009, 13:08:47
Mooi kabeltje wat je daar hebt!

Thanks, hij ziet er in het echt ook zeer degelijk en goed afgewerkt uit!  O0

En inderdaad, is dat popcorn ding al verstuurd?
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Krijg hem zelf niet, maar mijn neefje heeft hem via iBood besteld.

Ik heb nog geen bevestiging gehad. Ben toch wel nieuwsgierig naar de werking en de kwaliteit in vergelijking met de ps3.

;D Uiteraard! (lastige afwijking hebben we toch :-X)

JeKa

Zo, de Popcorn Hour staat er nu een paar dagen en ik ben zeer tevreden. Vooral het geluid is echt een stuk beter dan de ps3. Hoewel ik de PCH nog niet op de projector heb gehad, heb ik ook het idee dat het beeld beter is.

Een nadeel aan het apparaat is ook gelijk een voordeel, namelijk dat er veel mogelijk is dmv van programmeren. Het nadeel is dat het hierdoor niet echt Plug and Play is (al zijn de basishandelingen wel simpel). Ik kan niet anders zeggen dan dat het echt een aanwinst is voor mijn HT!

@Atmoz: deze moet je hebben hoor!  ;D Ik kan me nu al verheugen op de applicaties die jij er voor zal gaan bouwen..... >:D

Atmoz

Citaat van: JeKa op januari  9, 2009, 11:42:43
Zo, de Popcorn Hour staat er nu een paar dagen en ik ben zeer tevreden. Vooral het geluid is echt een stuk beter dan de ps3. Hoewel ik de PCH nog niet op de projector heb gehad, heb ik ook het idee dat het beeld beter is.

Een nadeel aan het apparaat is ook gelijk een voordeel, namelijk dat er veel mogelijk is dmv van programmeren. Het nadeel is dat het hierdoor niet echt Plug and Play is (al zijn de basishandelingen wel simpel). Ik kan niet anders zeggen dan dat het echt een aanwinst is voor mijn HT!

@Atmoz: deze moet je hebben hoor!  ;D Ik kan me nu al verheugen op de applicaties die jij er voor zal gaan bouwen..... >:D

Hmzz, dat klinkt inderdaad écht goed :D
Zal mijn neefje (mivvel @ HTforum) eens vragen of hij hem eens wilt meenemen.
Checken we dat ding even op de HD100. En dan meteen eens kijken of het inderdaad wat voor mij is (waarschijnlijk wel O0 daar gaat m'n geld :devil:)

;D

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

JeKa

Citaat van: atmoz op januari  9, 2009, 11:51:35
Checken we dat ding even op de HD100. En dan meteen eens kijken of het inderdaad wat voor mij is (waarschijnlijk wel O0 daar gaat m'n geld :devil:)

>:D Sorry  ;D

Sol

Hmzz, dat klinkt inderdaad écht goed :D
Zal mijn neefje (mivvel @ HTforum) eens vragen of hij hem eens wilt meenemen.
Checken we dat ding even op de HD100.

Wow, ben benieuwd wat dat op zal brengen!

En dan meteen eens kijken of het inderdaad wat voor mij is (waarschijnlijk wel O0 daar gaat m'n geld :devil:)

Geld moet rollen. ;D >:D