Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

Atmoz

Ziet d'r inderdaad echt goed uit JeKa!!
Mooie "voetjes" ook. Heb je ook detailfoto's van de voetjes en de scharnieren?
Echt mooi gemaakt!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

JeKa

Citaat van: atmoz op april 17, 2008, 12:51:34
Echt 'n mooie kleur blauw :)
Lekker fris en fruitig. Krijg d'r een zomer gevoel van 8)

Succes met klussen/hobby'en...

Greetz,

Atmoz

[edit]

Maar waarom gebruik je geen schroeven met kruiskop?
Dat is toch (veel) makkelijker???
Of had je deze nog liggen?

lekker kleurtje he!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik over kruis of plat niet echt na heb gedacht, maar nu je het zegt.,...
Ik heb eigenlijk gewoon de eerste de beste houtschroef gepakt die aan de afmetingen voldeed.

sj0er-D

nice! dat heb je trouwens best snel gedaan.. die grondverf.. in 1 minuut! ik denk dat we een record hebben ;D

JeKa

Citaat van: atmoz op april 17, 2008, 12:58:43
Ziet d'r inderdaad echt goed uit JeKa!!
Mooie "voetjes" ook. Heb je ook detailfoto's van de voetjes en de scharnieren?
Echt mooi gemaakt!
Beetje onscherp, maar goed. Ik vind ze ook heel erg gaaf!
Het scharnier is gewoon een pianoscharnier in combinatie met twee meubelscharen. Foto houd je tegoed, want ik kan de klep nu niet openen want het meubel is nog nat.

JeKa

Citaat van: sj0er-D op april 17, 2008, 13:03:50
nice! dat heb je trouwens best snel gedaan.. die grondverf.. in 1 minuut! ik denk dat we een record hebben ;D
;D
Ik heb dat hele ding inclusief wand in luttele minuten gedaan. Moet je kunnen he ;)

stoffels

ziet er al goed uit, doe zo verder. :)

JeKa

Citaat van: stoffels op april 17, 2008, 18:05:31
ziet er al goed uit, doe zo verder. :)

Bedankt, zal ik zeker doen :D

Inmiddels zit de eerste laag zwarte lak erop O0

Atmoz

PICS ;D

[edit]
En de "pootjes" zijn inderdaad heel mooi :o

JeKa

Citaat van: atmoz op april 18, 2008, 10:40:38
PICS ;D

[edit]
En de "pootjes" zijn inderdaad heel mooi :o

Zal ik even doen zodra ik thuis ben

JeKa

En zo is ie zwart 8)

JeKa

En van dichtbij

JeKa

Inmiddels zit de tweede laag er op en ga ik morgenochtend nog een derde keer erover. Bij de randen zat de verf er wat te dik op en dat is na het schuren een beetje lelijk geworden. Ik hoop dat ik niet met schuurpapier en lak nog weg kan werken :-\

Maandagavond de boel maar neerzetten en inpakken denk ik. Heerlijk, ik kan niet wachten! RVS handgreep er op, led-verlichting eronder, apparatuur erin, dat zijn de krenten in de pap voor mij O0

JeKa

Vanmorgen de randjes wat geschuurd en derde laag erop gekwakt. De "lelijke" randjes zijn aardig opgeknapt. Nog even volhouden en dan zijn we gelukkig weer uit de troep. Het is super om met zo'n project bezig te zijn, maar het ook lekker als het klaar is.

Nu hopen dat ik snel weer een tv heb ::) (staat namelijk bij de MM ter observatie/ reparatie)

Douma

Ben benieuwd hoe het geworden is. Droogde die andere lagen verf al beter?
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Ja, echt veel beter. Gewoon "lekker" de verwarming al een paar dagen op 21 staan.....

JeKa

Et voila, een meubel!

JeKa

Fotokwaliteit is wel waardeloos trouwens....

JeKa

De centerspeaker had ik eigenlijk in het midden willen hebben, maar dan waren de toslinkjes van de receiver naar de ps3 (die nu op de slaapkamer staat) en HD-ontvanger te kort. Maar even kijken wat ik daar aan ga doen, nieuwe kabels kopen of het zo voor lief nemen. Eerst maar een s een film kijken/ luisteren en een beetje afstellen.

Ik hoop maar dat ik deze week weer een tv heb, want ik ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig hoe dat gaat lijken.

Edit: ik zal vanavond nog even wat foto's maken met de LED-verlichting aan ^-^

LittleNinja

Dat is even een ander plaatje!!!  :o Netjes hoor!!!  8)

Die center moet wel echt naar het midden hoor...  ::)
Gewoon een kabeltje halen want het is zonde van alle energie die je er nu al in gestoken hebt!

Gegroet,
LN
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Interficior

Als je het nog niet gedaan hebt zou ik even een laagje Commandant 4 eroverheen halen. Daar wordt het een stuk gladder voor je handen van. (Als het goed is voelt het nu vrij stroef als je er met je vingers overheengaat.)

Overigens moet ik nu toch wel een traan laten naar die versterker. Ik heb er nu namelijk een zwarte ceedeespeler boven staan en de subwooferversterker is ook weg. Naja.
Aparte plek voor een center trouwens. Door het MTM-ontwerp maakt de horizontale plaatsing veel uit.

Edit: Waar heb je die ongelooflijk mooie pootjes/poten vandaan? :o Net zoals die handgreep zijn die echt heel mooi en maken het meubel 'af'.
Take it or lease it

Atmoz

Citaat van: LittleNinja op april 21, 2008, 11:32:21
Dat is even een ander plaatje!!!  :o Netjes hoor!!!  8)

Die center moet wel echt naar het midden hoor...  ::)
Gewoon een kabeltje halen want het is zonde van alle energie die je er nu al in gestoken hebt!

Gegroet,
LN

Helemaal mee eens!! (met alles ;D)

Mvg,

Atmoz

FlÜber

leuke draadje dit! Echt mooi en leuk gedaan..
Best tof om te zien dat je met een klein budget leuke dingen kunt doen! Top!

Gr,

Uber

JeKa

Bedankt voor de complimenten allemaal!

Ok, ok, jullie hebben gelijk, de center moet naar het midden. Ik ga gelijk even twee kabeltjes bestellen.

LittleNinja

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

JeKa

Citaat van: Interficior op april 21, 2008, 11:41:36
Als je het nog niet gedaan hebt zou ik even een laagje Commandant 4 eroverheen halen. Daar wordt het een stuk gladder voor je handen van. (Als het goed is voelt het nu vrij stroef als je er met je vingers overheengaat.)

Overigens moet ik nu toch wel een traan laten naar die versterker. Ik heb er nu namelijk een zwarte ceedeespeler boven staan en de subwooferversterker is ook weg. Naja.
Aparte plek voor een center trouwens. Door het MTM-ontwerp maakt de horizontale plaatsing veel uit.

Edit: Waar heb je die ongelooflijk mooie pootjes/poten vandaan? :o Net zoals die handgreep zijn die echt heel mooi en maken het meubel 'af'.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt geen zin meer heb om er wat dan ook overheen te halen :P, maar wel bedankt voor de tip!

Moet je eens voorstellen hoe een zilveren sr7000 nu bij mij had gestaan Camiel ;) ;D

De pootjes komen "gewoon" bij de Gamma weg