Geluk bij een ongeluk

Gestart door tipex, januari 12, 2002, 03:37:45

Vorige topic - Volgende topic

tipex

Net even heel veel geluk gehad. Had een tijdje terug zo'n sprekende shrek pop gekocht en die stond mooi te pronken op de vensterbank. Vlak voor de vensterbank staat mijn tosh 500 met psm-1. Zomaar spontaan zie ik me shrek pop omvallen en precies op de bnc aansluitingen van de psm-1. Die pop is nogal zwaar dus ik shrok me wild, en jahoor de pin van blauw zat gewoon behoorlijk scheef :( Snel weer recht gebogen en de projector aan gezet om te proberen of hij het nog wel deed (de tosh dan) en zowaar.... pfffff Dat wil ik niet nog een keer meemaken, board zit errrug goed gelukkig :P

Hans

J.A.F._Doorhof

De BNC's zijn behoorlijke stevige connectoren, en de verbindingen binnen in zijn ook zeer sterk dus dat zal wel meevallen.

Maar toch even oppassen, voor hetzelfde geld heb je een deuk in je speler.  >:(

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tipex

Het is gelukkig allemaal zeer stevig jah maar ik zag mezelf alweer in de auto richting emmeloord zitten :P

Stomme pop stond er al een hele tijd en zomaar spontaan zie ik hem omvallen, misschien last van geest of klopgeesten ofsjow.

Toch eens het nummer van de ghostbusters opzoeken.

J.A.F._Doorhof

0527-636666

Ghostbusters

Greetings,
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"