Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

skyfox

Bezig met Flashpoint in een nieuw jasje. Zo leuk deze klassieker met moderne graphics te spelen.

Ook begonnen met Uncharted 2, na deel 1 een verademing (meer klauteren en sneaken, minder knallen).
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Steam moet echt verboden worden! :sly:
Met de winteruitverkoop het volgende gekocht:
Bioshock Infinte
Borderlands GOTY
Braid
Contagion
Deadlight
Deadly Premonition
Dishonored
Dirt 3
Left 4 Dead 2
Machinarium
Portal 2
TES Skyrim
The Stanley Parable
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Roeland

Citaat van: Bas Akkerman op januari  4, 2014, 11:12:15
Steam moet echt verboden worden! :sly:
Met de winteruitverkoop het volgende gekocht:
Bioshock Infinte
Borderlands GOTY
Braid
Contagion
Deadlight
Deadly Premonition
Dishonored
Dirt 3
Left 4 Dead 2
Machinarium
Portal 2
TES Skyrim
The Stanley Parable

Heel herkenbaar  O0
Batman arkam city
Bit trip runner 2
Dirt3
Gianna sisters Twisted dreams
Grid 2
Mark of the Ninja
Trine 2
Rayman legends

Snutchz


Voor de PC only Indie games zie ik dit apparaat wel zitten ja  O0
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Roeland op januari  4, 2014, 12:42:34
Heel herkenbaar  O0
Batman arkam city
Bit trip runner 2
Dirt3
Gianna sisters Twisted dreams
Grid 2
Mark of the Ninja
Trine 2
Rayman legends

Ik heb me nog ingehouden.
Max Payne 1, 2 en 3
Bioshock infinite
TES: Skyrim LE

Ben nu Assassins Creed 4 aan het spelen op de PS4
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

AnubisNefer

Citaat van: Zefanja op januari  5, 2014, 11:38:03
Ik heb me nog ingehouden.
Max Payne 1, 2 en 3
Bioshock infinite
TES: Skyrim LE

Ben nu Assassins Creed 4 aan het spelen op de PS4

Voor mij persoonlijk de leukste Assassin's Creed tot nu toe!
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Zefanja

Citaat van: AnubisNefer op januari  5, 2014, 11:52:14
Voor mij persoonlijk de leukste Assassin's Creed tot nu toe!

Ik ben vooral aan het varen merk ik  ;D
Maar de leukste weet ik nog niet.
Dat komt denk ik vooral omdat ik het karakter Ezio erg tof vond.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

AnubisNefer

Citaat van: Zefanja op januari  5, 2014, 12:04:10
Ik ben vooral aan het varen merk ik  ;D
Maar de leukste weet ik nog niet.
Dat komt denk ik vooral omdat ik het karakter Ezio erg tof vond.

Zit ook het meest op zee ;-) is te leuk.

Vond Assassin's Creed niet meer leuk na deel 2, teveel van hetzelfde....

Brotherhood, Revelations en 3 maar heel kort gespeeld om erachter te komen dat het me totaal niet kon boeien.

Black flag daarentegen is een verademing, frisse setting, het varen en de sea battles zijn tof en de historie van de schepen vind ik erg leuk gedaan...

Al een paar keer een legendary schip tegengekomen en dan krijg ik gelijk zin om een Pirates of the Caribbean film te kijken.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Zefanja

Citaat van: AnubisNefer op januari  5, 2014, 12:22:16
Zit ook het meest op zee ;-) is te leuk.

Vond Assassin's Creed niet meer leuk na deel 2, teveel van hetzelfde....

Brotherhood, Revelations en 3 maar heel kort gespeeld om erachter te komen dat het me totaal niet kon boeien.

Black flag daarentegen is een verademing, frisse setting, het varen en de sea battles zijn tof en de historie van de schepen vind ik erg leuk gedaan...

Al een paar keer een legendary schip tegengekomen en dan krijg ik gelijk zin om een Pirates of the Caribbean film te kijken.

Dat is wel waar, maar heb me er niet zo aan gestoord.
Ik vond 3 wel de slechtste. Bij 3 was het verhaal van Desmond boeiender dan het verhaal van Conner.

Black flag vind idd ook echt een verademing.
Heb je al van een legendary ship kunnen winnen?
Mij nog niet gelukt.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

RubenV.

Gisteren dan eindelijk GTA V uitgespeeld (een dag na de release gekocht maar nog geen tijd voor gehad). Nu maar eens kijken of ik in een paar uurtjes CoD uitgespeeld krijg. Deze heb ik gratis gekregen op de launchparty, maar ik wou eerst GTA V uitspelen. Van de week heb ik ook nog Battlefield 4 binnen gekregen voor de pc, maar die moet nog even wachten.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Snutchz

Platinum voor 'Resogun'  8)



..weer eens oppikken.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz



Zojuist van PSN afgesnutchzed  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Bioshock *1100G*  8)

nu

..checken
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Bas Akkerman

Momenteel Portal 2 aan het spelen. Wat een heerlijke gameplay blijft dat toch!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Bezig met Dragon Age: Origins op de pc. Wat een topgame!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

patrickkk

Killzone multiplayer en borderlands 2. Dadelijk komt metro last light op psn, die ook maar is proberen. Heb t idee dat er weinig zijn die killzone online een kans geven terwijl het echt wel een leuke game is.
Epson TW2900..Celexon rollo prof. 210*113..LG SL8000..Playon!HD..arctic cooling+xbmc...playstation 4..Pioneer VSX923..Kef kht2005.3..Ipad mini...Conceptronic CH3SNAS..

snicky

Las zojuist dat Microsoft Studio's alle rechten heeft overgenomen van de game Gears of War van Epic Games.

En dus verder gaat met de reeks waar Epic stopte.

GOW is me favorieten spelletje.

Me happy :-)

http://youtu.be/ccWrbGEFgI8
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

AnubisNefer

Citaat van: Snutchz op januari 27, 2014, 16:10:01


..er weer bijgepakt  8)

Blijft een meesterlijk spelletje....

Alleen zo irritant.... "Prepare to die" 100x in de herhaling te horen ;-)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

lestat1234

Citaat van: skyfox op januari 23, 2014, 19:48:17
Bezig met Dragon Age: Origins op de pc. Wat een topgame!

Dragon age: awakening is ook leuk.
Alleen jammer dat een aantal keuzes die je maakt in DA1 niet goed meegenomen worden.

DA2 is ook te moeite waard.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

skyfox

Awakenings heb ik al liggen ga ik zeker spelen. Deel 2 zie ik wel tegen de tijd dat ik zover ben, misschien tussendoor even wat anders doen. Voorlopig vermaak ik me nog prima :-)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Snutchz

#3396
Citaat van: AnubisNefer op januari 27, 2014, 19:57:04
Blijft een meesterlijk spelletje....

Alleen zo irritant.... "Prepare to die" 100x in de herhaling te horen ;-)
Het ging mij puur om de laatste orbs.. maar ben er inmiddels al op uitgekeken  :bored: ..nu in deze duiken >



Hardest/Inferno  :crazy: ..f***ing brutal!
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Shane One

Momenteel speel ik zelda hd , pikmin 3 , mario 3d wereld op de wii u donkey kong is in bestelling
Heb de last of us nog liggen en gears of war ...dus nog zat te doen nu nog alleen de tijd nog ...maar ik heb geen haast

roland p

De sd versie ben ik nu aan het spelen :D
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®