Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

mic1980

#3150
.

Snutchz



Voor de volle 100% kunnen finishen.. zeer smaakvol  :wub:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Kijk hier baal ik nou stevig van.. heb beide demo's voor DmC doorlopen.. en wederom is de versie op de PS3 weer niet te hachelen ..developers bij Ninja Theory hadden verd@&#e het handeltje op 'n PS3 kit moeten ontwikkelen.. en dat aan vrijwel het einde van de console cyclus.. hufters!

PS3: youtu.be/n93MM9P7L9Y

360: youtu.be/rdrjK_afvb4

..furieus maakt mij dat  >:(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#3153
Het is inderdaad ongelooflijk.

En mensen die mij er min of meer van beschuldigde (toen ik nog games speelde) een Xbox fanboy te zijn.
Niet zo gek toch dat de 360 mijn favo console was. nagenoeg alle multiplatform games lopen
op de 360 beter. Iets wat ik nogmaals schandalig vind van oa. de PS3 game versies.
Dezelfde games moeten op elke console net zo goed kunnen lopen, of beter gezegd; voor elke console
optimaal gemaakt zijn. Helaas is dat dus niet zo. Daarbij heeft Sony natuurlijk ook geen goede
beslissing genomen met de keuze van hun cell processor. Leuk op papier, maar in werkelijkheid ...


Snutchz

De Unreal Engine 3 heeft nooit lekker op de PS3 gelopen..  NT weigerde om Capcom's eigen MT Framework Engine te gebruiken.. die zelfs op 60fps (DmC's oorspronkelijke framerate) lekker soepel draait  :confused:

Ik denk de game maar tweedehands voor de 360 aan te schaffen.. ze kunnen de rambam krijgen
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Ach wat tweedehands.. ik kan verdomme niet wachten deze game volledig kapot te spelen.



..here we go  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Snutchz op januari 15, 2013, 16:29:39
Ach wat tweedehands.. ik kan verdomme niet wachten deze game volledig kapot te spelen.



..here we go  8)

Ben benieuwd!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Van het weekend na weet ik hoe lang Metal Gear Solid 4 uitgespeeld.
Ooit eens aan beginnen maar niet afgemaakt en nu dan eindlijk weer van vooraf aan uitgespeeld.
En nog steeds met vrouwlief Borderlands aan het spelen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Loki999

Ik ben nog steeds bezig met far cry 3 en black opps 2 uiteraard. Als ik het gejaag beu ben in FC3 wil ik DMC ook gaan spelen.
Ik lees goede dingen
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Zefanja

Citaat van: Loki999 op januari 15, 2013, 18:16:35
Ik ben nog steeds bezig met far cry 3 en black opps 2 uiteraard. Als ik het gejaag beu ben in FC3 wil ik DMC ook gaan spelen.
Ik lees goede dingen

Critucs zijn positief. De spelers zwaar negatief.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Heb DMC al een paar keer langs zien komen, welk spel is dat?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op januari 16, 2013, 14:11:59
Heb DMC al een paar keer langs zien komen, welk spel is dat?

Let me google that for you. :P

Devil May Cry denk ik. :D

Martijnst1990

Ah.. daar had ik ook aan kunnen denken :D Thanks :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Ik ontdekte vandaag dat je een app hebt voor Far Cry 3 waarmee je jouw statistieken kunt zien. Je uitrusting aan kan passen en gewonnen media kan decoderen zonder in het spel te zitten! Met het decoderen krijg je meer xp en mooie wapenmods. Erg cool!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LuPo

#3164
Citaat van: Martijn90 op januari 16, 2013, 15:17:02
Ah.. daar had ik ook aan kunnen denken :D Thanks :P

Haha, grapje hoor. :D Niet persoonlijk bedoeld. Ik vraag zelf ook vaak genoeg dingen die ik zou kunnen googlen. Maar dan heeft een forum ook geen zin meer. Gaat ook om de gezelligheid. :D

Snutchz

Het staat nota bene op den boxshot...  :withstupid:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Citaat van: Snutchz op januari 16, 2013, 18:05:36
Het staat nota bene op den boxshot...  :withstupid:
Dat plaatje deed het vanmiddag niet en in je post stond verder niks over de naam.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

#3167
Citaat van: LittleNinja op januari 16, 2013, 15:30:47
Ik ontdekte vandaag dat je een app hebt voor Far Cry 3 waarmee je jouw statistieken kunt zien. Je uitrusting aan kan passen en gewonnen media kan decoderen zonder in het spel te zitten! Met het decoderen krijg je meer xp en mooie wapenmods. Erg cool!

Ik heb inmiddels de singleplayer uitgespeeld (beetje raar/teleurstellend verhaal na dat je naar het tweede eiland gaat). MP heb ik nog niet geprobeerd. Al met al toch wel het spel waar ik op had gehoopt. De eerste Far Cry vond ik helemaal te gek, maar deel 2 stelde mij zwaar teleur. Ik heb ook echt genoten van de omgevingen, welke ook een leuke exercitie waren voor mijn nieuwe SLI-setup  8)

Ik denk dat ik nu maar eens ga beginnen aan Assassins Creed 3 of de nieuwe Hitman.

Die nieuwe app ga ik trouwens ook eens proberen, ik dacht dat ik zo ondertussen alle wapen mods wel binnen had.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Zefanja

Sinds het weekend bezig met Batman: Arkham Asylum GOTY.
Ja ik weet het... nu pas, maar voor 20 euries de game met add-ons vond ik wel een goede deal.
Erg gave game!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

LuPo

Citaat van: Zefanja op januari 21, 2013, 08:51:50
Sinds het weekend bezig met Batman: Arkham Asylum GOTY.
Ja ik weet het... nu pas, maar voor 20 euries de game met add-ons vond ik wel een goede deal.
Erg gave game!

Die is inderdaad goed! Arkham City moet ik nog gaan spelen maar lijkt me ook vet!

Zefanja

Citaat van: LuPo op januari 21, 2013, 10:05:03
Die is inderdaad goed! Arkham City moet ik nog gaan spelen maar lijkt me ook vet!

Arkham City GOTY is ook al voor een prikkie op te pikken.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

RubenV.

Zojuist gekocht:    (jaja, netjes origineel voor de pc)


Ik ben wel weer in voor een nieuw avontuur  :pompom:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Starscream

Heb lekker Assassin's Creed 3 zojuist voor de PS3 uitgespeeld. Ge-wel-dig.
Ook nog Playstation All-Stars Battle Royale gehaald, ik wachte lang op een Smash Bros spel in de vorm van een PS3 versie :). Is een leuk spel, ze mochten alleen iets meer game modes erin doen maar het is genietbaar. Zeker met vrienden!

Wacht nu met volle smart op Tomb Raider :)

Snutchz

DmC (360) ge-SSS-ed op 'Nephilim'  8) ..nu nog SOS, DMD, HOH en HAH finishen voor de volle G.

Maar morgen eerst met deze starten >



..waar met gemak 100 uur in kan worden gestoken.

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Grindtegel

Hier ook Ni No Kuni, erg gaaf en leuk om weer eens een ouderwetse jrpg te spelen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon