Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

Sinds gisteren de lang verwachtte titel Far Cry 3. Tot nu een erg gave titel met een paar gave items er in.

Wel bizar om te zien hoe ze in de gamewereld trachten de touwtjes in handen te houden! Je krijgt bij een nieuwe game een Uplay passport die je nodig hebt om online te kunnen spelen. Die code is eenmalig te gebruiken en wordt gekoppeld aan je account. Iemand die de game 2e hands koopt zal deze Uplay passport online moeten kopen voor €10.

Verder krijg je bij iedere login te zien dat ze ongeoorloofde bestanden zullen wissen..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

Het gaat idd. steeds verder.

Maar dat van die paspoorten was verleden jaar ook al. Erg irritant.
Zeker als je meerdere consoles in huis hebt staan, in verschillende kamers.
Gaat nergens meer over.

LittleNinja

Ik gebruikte ook weleens meerdere accounts en dat kan dus nu ook niet meer..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79


LittleNinja

Wat? Meerdere accounts?

Ik kon met mijn eerste account geen spellen starten in FC2, dus heb ik een nieuwe aangemaakt hiervoor.

Daarna gebruikte ik de tweede account weleens als ik uit een spel geknald werd omdat er mensen niet tegen hun verlies konden.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

Nee ... ik bedoel dat ze de games op deze manier verkopen..
Als je weet dat ik 4 360's (waarvan 1 niet aangesloten), en 2 PS3's heb .. dan word je daar niet vrolijk van.
Toen ik nog redelijk veel gamede, kon ik dus niet eens in de woonkamer spelen als ik zin had, of van mij part in
de slaapkamer. Dus speelde ik altijd in de computerkamer. Daar staan mijn 2 'main-consoles'

LittleNinja

Wat me ook opvalt is dat je meteen moet inloggen wanneer je FC3 start, ongeacht of het SP of MP is. Wanneer je MP wil doen krijg je de opmerking dat ze alle ongeoorloofde software verwijderen. Wat dat betekent? Geen idee...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

Geen idee. Misschien illegaal opgezette software (zoals Firmware's, zelf gemaakte brouwsels, of aangepaste OS)

Snutchz

Olé.. de Wii U heeft verbinding  :pompom: ..nu effe 1½ uur wachten op den update  :sleepy: ..oh Nintendo  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Tja ... je kunt niet alles hebben  :P
Veel succes  ;)

Snutchz

Ik las dat bij sommige de update zo'n 1¾ uur in beslag nam .. binnen 45 min. had ik 'm binnen ..dat Miiverse is toch wel ontzettend leuk hoor  :inlove: ..de rest zal ik nog moeten ontdekken.. nu snel weer door met NSMB.U

Oh en deze zat ook nog bij de post >



..vervelen zal ik me niet :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz



5 shiny stars = total completion (story mode)  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

simsatit

new super mario episode 126 the revenge of the revenge of the revenge x 23 of bowser's evil friend of his twin sister's friend of a friend. Het blijft (blijkbaar) een succes formule ;)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Snutchz

Het blijft gewoon steengoed.. de nieuwe Paper Mario is trouwens ook weer schandálig leuk  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Momenteel behoorlijk verslaafd aan The Binding of Isaac. Enorm verslavend.
Inmiddels al wel uitgespeeld met Isaac.


Jeroen.

Martijnst1990

Gister Dirt Showdown besteld bij Amazon UK voor net geen 7 pond. Schijnt niet al te best te zijn, maar voor dit geld vond het wel leuk om te proberen :D Dirt 2 en 3 vond ik in ieder geval wel erg leuk.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Hoeveel spellen heb jij dan Martijn? Ik had er altijd een stuk of 15 aangezien ze in Engeland flink goedkoop te krijgen zijn. Meestal als ze 9,95 pond waren dan bestelde ik wel weer een game. :P

Maar al die games steeds spelen kost veel tijd en de spellen (bij elkaar opgeteld) redelijk wat geld. Beide kan ik nu even beter gebruiken/besteden. :D

Heb nu nog Rayman Origins, LA Noire, Dirt Showdown en God of War 3. Voorheen had ik echt continu 15 spellen ofzo. Maar ik heb voor 30 euro wel een jaar lidmaatschap genomen op PS+ dus daar kan ik al die games in de Game Collection ook spelen.

Martijnst1990

Heb er ook niet zo gek veel, normaal maar een stuk of 5-6, nu iets van 10 denk ik. Speel een spel meestal maar kort en dan gaat hij de verkoop weer in. Toevallig sinds kort ook PSN+, voor dat geld zitten er leuke games tussen :)

Hoe vind jij Dirt Showdown trouwens?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 13, 2012, 14:24:06
Heb er ook niet zo gek veel, normaal maar een stuk of 5-6, nu iets van 10 denk ik. Speel een spel meestal maar kort en dan gaat hij de verkoop weer in. Toevallig sinds kort ook PSN+, voor dat geld zitten er leuke games tussen :)

Hoe vind jij Dirt Showdown trouwens?

Dirt Showdown staat hier nog nieuw in de verpakking. Ook bij Amazon voor een prikkie. ;)

Ik stuur je even een PM.

Snutchz



Darksiders II (360) DLC Pack 3 'The Demon Lord Belial'  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Jeeeuuujjj

The results are in -- Borderlands 2 won G4's Best Game 2012 Videogame Deathmatch (http://g4.tv/Vv7ENl) by popular vote!

To celebrate, you'll find some special SHiFT codes below -- each one good for 5 Golden Keys!

PC / Mac: WT5TB-XC5ZC-CX3T3-BBT3B-B35WB
Xbox 360: W3KTJ-FZ9CS-XS6BR-K6JJ3-XCFXT
PlayStation 3: WTWBJ-HKZ9C-TCCWB-ZT5JJ-6HRZS

In celebration, these codes will be active through the next few days -- use them before it's too late!


Jeroen.

Snutchz

#3146


Deze is helemaal te kek  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Zo Hitman uitgespeeld, was eigenlijk niet mijn type spel. Ik ben meer van het running and gunning maar toch wel een vette titel.

Vanavond met far cry 3 aan de slag.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Martijnst1990

Gister avond een beginnetje gemaakt aan Dirt Showdown. Ik had al gelezen dat hij niet al te best zou zijn, maar had verder wel de echte Dirt feel verwacht, maar dit blijkt niet zo te zijn. Voelt allemaal wat goedkoop aan, zo zijn er bijvoorbeeld maar 2 camera standpunten mogelijk en is het rijden nog een stuk meer arcade.

Zeker geen spel waar ik €45,- voor neer zou tellen, maar voor die €9,- via Amazon is het toch wel een vermakelijk spel denk ik. Races zijn wel lekker kort dus je hoeft niet gelijk veel tijd te hebben om even te racen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Zo.. ZombiU kunnen uitspelen met 1 survivor  8) ..voor januari staan in den planning >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini