Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

aMUSEd

Citaat van: Ariekros op februari 20, 2012, 06:28:14
ik hoef ok geen nieuwe pc speelde goed weg op de mijne alleen ja :< hackers galore soms en me vrienden spellen het gewoon niet meer wat rottig is op de pc want 9 van de 10 keer heb je een zooi mense tegen over je die ventrilo en de hele rambam gebruiken zeg maar :D
Ik las al iets over die ellende op de pc.. Er gebeuren wel eens vreemde dingen maar ik heb niet de indruk dat er iets te hacken valt in de console versie.  ;)

Ariekros

Citaat van: AnubisNefer op februari 20, 2012, 20:29:38
Thx voor de tip! Wou eigenlijk voor SENTINEL kiezen, maar op het laatste moment toch voor SOLDIER gekozen.

gewoon je shield en immunity blijven spammen mochten ze down zijn  unity uit spectre talent en daar ga je weer :D

Ronin79

Gisteren was ik Mw3 aan het spelen, en toen viel het mij op; dat er meer Prestiges zijn dan 10.
Met de nieuwe Map; Oversight (nu alleen voor Elite Premium spelers, zoals ik zelf  :P), zijn er 5 Prestige levels bijgekomen.

Dat is best ***, nu heb ik nog geen tijd; om mijn andere games te spelen  :P.

Nu Prestige 8, Level 27.

Snutchz

Zodadelijk deze maar 'ns binnen slepen  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

net UFC 3 opgepikt! vanavond weer ff wat tikken uitdelen...bats
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Zefanja

Gister Gears 3 uitgespeeld.
Binnenkort beginnen met Final Fantasy XIII
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

rayz25

Mah houdt het lkkr op Dota Wc3

Snutchz

#2707
Voor de maand maart  8) >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Star Wars The Force Unleashed 2 laatst in de budgetbak gevonden.
Dus op het moment even daarmee bezig.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Momenteel bezig met The Witcher 2 (steam) en Killzone 3 (PS3)
The Witcher 2 is wel belachelijk zwaar voor je pc moet ik zeggen. Erg jammer maar met wat settings omlaag goed te spelen. Killzone 3 is erg relaxed. Begrijp niet zo goed dat er ook veel negatieve kritiek is op die titel.


Jeroen.

Ariekros

silent hill downpour , resident evil racoon, mass effect 3   de maand maart word weer een aderlating in de portemonnee ><

Ronin79

#2711
Vergeet April, Mei en Juni niet.

Max Payne 3, Ghost Recon Future Soldier, prototype 2, etc.

djaxx

Ben ik blij dat ik verslaafd ben aan de beste shooter online ooit, BF3 :)  Kost me geen fluit de eerste maanden :)

Ronin79

Beste shooter ..... ?

Het is maar hoe je het bekijkt.
zeg maar .... een van de beste shooters.  ;)

Ariekros

Citaat van: SillentWolf op maart  4, 2012, 14:34:58
Beste shooter ..... ?

Het is maar hoe je het bekijkt.
zeg maar .... een van de beste shooters.  ;)

laten we zegen  mw 3 is beste voor mensen die snelle actie wilt  en bf voor mensen die iets meer tactiek willen toepassen  :P

Ronin79

I know ...

Ik speel beide series erg graag.
Alleen ben op dit moment meer bezig ala Rambo style .. MW3  ;)

Ariekros

Citaat van: SillentWolf op maart  4, 2012, 17:19:18
I know ...

Ik speel beide series erg graag.
Alleen ben op dit moment meer bezig ala Rambo style .. MW3  ;)

lullig dat er altijd iemand achter die vuilnisbak zit te kampen of i sjonnie van de camping is :P

Martijnst1990

Citaat van: Ariekros op maart  4, 2012, 20:12:16
lullig dat er altijd iemand achter die vuilnisbak zit te kampen of i sjonnie van de camping is :P
Tja, dat heb je helaas met BF3 ook wel is. Bijvoorbeeld in Seine Crossing of Operation Metro dat ze in een huisje zitten te campen met een claymore ervoor. Blijf je denk ik toch altijd wel houden met shooters.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ariekros

Citaat van: Martijn90 op maart  4, 2012, 21:15:55
Tja, dat heb je helaas met BF3 ook wel is. Bijvoorbeeld in Seine Crossing of Operation Metro dat ze in een huisje zitten te campen met een claymore ervoor. Blijf je denk ik toch altijd wel houden met shooters.
hoort er soms bij als je een positie moet behouden kan je moeilijk run en gun doen de bipod op een lmg is ergens voor bedoelt zeg maar :P

Martijnst1990

Citaat van: Ariekros op maart  4, 2012, 21:19:44
hoort er soms bij als je een positie moet behouden kan je moeilijk run en gun doen de bipod op een lmg is ergens voor bedoelt zeg maar :P
Klopt inderdaad, had wat duidelijker moeten zijn. Heb het meer over mensen die dat een heel potje lang doen in TDM ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ariekros

Citaat van: Martijn90 op maart  4, 2012, 22:43:20
Klopt inderdaad, had wat duidelijker moeten zijn. Heb het meer over mensen die dat een heel potje lang doen in TDM ;)

campers kan je aanpakken me pre grenades :D  meeste campers zijn gratis kills als je handig bent
zeker in bf3 :D als er een tank of anti personeel voertuig is hehe

Ronin79

Ik heb nooit zo'n probleem met campers, het hoort erbij.
Vooral als je bijvoorbeeld Domination bij MW3 speelt.
Vaak pendel ik tussen 2 vlaggen in.

Zelf speel ik verschillende stijlen. De ene keer meer Canper / Sniper ..
de andere keer, meer Run & Gun. Niks mis mee.  ;)

mansm

recentelijk nog even Mass Effect 2 gescoord voor de PS3, had hem al liggen voor de X360 maar die maakt mij te veel herrie en wou hem toch even uitspelen voor ME3 uitkomt (dat gaat denk ik niet lukken aangezien dat donderdag is)

Shorkan

Afgelopen weekend eigenlijk alleen maar de Diablo 3 Beta gespeeld. En dat smaakt zeker naar meer! :headbanging:
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

Martijnst1990

Citaat van: Shorkan op maart  5, 2012, 10:13:32
Afgelopen weekend eigenlijk alleen maar de Diablo 3 Beta gespeeld. En dat smaakt zeker naar meer! :headbanging:
Is die voor iedereen zo te downloaden? Hij lijkt mij ook ontzettend gaaf, maar ben bang dat mijn pc het er niet mee eens is ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT