Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Vandaag heb ik de 360 versie van Skyrim besteld bij een engelse webshop, samen met een mooie walktrough boek, die er gebundeld bij zit.
Aangezien de patches voor de 360 en PS3 zijn uitgegeven, kan ik hem gewoon op de schijf installeren. Ik heb er dan ook expres op gewacht.

Erik

Citaat van: SillentWolf op december  3, 2011, 23:59:56
samen met een mooie walktrough boek, die er gebundeld bij zit.
Walkthrough jij ???
Hield jij niet van een uitdaging?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ronin79

#2477
Jawel ...

Ik ga ook niet alles doorlezen ... maar ik ben benieuwd naar oa. de klasses, en wat wellicht sommige wapens kunnen doen.
Gewoon een beetje achtergrond informatie.

Daarbij heb ik de walktrough in vergelijking met de Nederlandse prijs, er gratis bij.
Het boek kost normaal € 20 - € 30. Ik betaalde incl. Skyrim en verzending vanuit Engeland .... € 61.
Mooi prijsje voor dit pakket.  ;)


Vanavond ga ik eens starten met; Saints Row The Thirth.
Aangezien mijn jongere broer hem ook heeft gehaald, kunnen we mooi in co-op klooien.

MW3 Online .. zit ik ondertussen op; Prestige 1 level 43.

AnubisNefer

Batman: Arkham City (incl Catwoman/Robin DLC)

- Damn wat een spel!  :headbanging: Dit is een leuke afwisseling tussen de vele Kill Confirmed/Domination potjes van MW3 !
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Zefanja

Gister even 1 uit de oude doos getrokken.
Even lekker zitten knallen met UT2004
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Saints Row The Thirth.

Geinige game.  ;)

Snutchz

The Thirth... nee dat keur ik niet goed  :hmmm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik zei; Geinig ... niet geweldig goed.  ;)
Zeker een leuk tussendoortje, als je alleen maar met online shooters aan de gang bent gegaan.

Maar wees gerust, Skyrim is ook onderweg hier naar toe   ;D

Zefanja

Citaat van: SillentWolf op december  5, 2011, 13:37:53
Ik zei; Geinig ... niet geweldig goed.  ;)
Zeker een leuk tussendoortje, als je alleen maar met online shooters aan de gang bent gegaan.

Maar wees gerust, Skyrim is ook onderweg hier naar toe   ;D

Skyrim komt er met de kerstvakantie denk ik. Ben dan 2 weken vrij. Genoeg tijd om te spelen dan :)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Dat is waar. Dan heb je er mooi de tijd voor.

Ik heb er nog een gezin naast, dus helaas heb ik niet zoveel tijd, als ik zou willen (alleen s'avonds heel laat, rond de klok van 12 ... speel ik enkele uurtjes).
Maar dat kan natuurlijk ook niet, zeker niet met een kleine erbij. Toch heb ik Skyrim besteld  ;)

Snutchz

spelling, Ron.. spelling  :notify:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Ach Snutchzy, weet je .....

Ik ben al zo lang van school af (in tegenstelling tot jij  :P ), dat ik mij daar niet meer zo heel druk over maak  ;)

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op december  5, 2011, 14:01:17
spelling, Ron.. spelling  :notify:
Nog even en dan heeft ie het over 'the Turd'  ;D

Ronin79


Snutchz

Citaat van: aMUSEd op december  5, 2011, 20:37:26
Nog even en dan heeft ie het over 'the Turd'  ;D
Zo zullen velen het idd wel uitspreken  :P



..inmiddels 20 uur op den teller.. wat 'n heerlijke games maakt Nintendo toch ook  :wub:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

CitaatZo zullen velen het idd wel uitspreken

Gelukkig kan ik redelijk mijn talen, dus dat zal meevallen.
Maar idd. je hoort het van anderen wel eens vaker.

Snutchz

Uh.. jij zal 't uitspreken als "The Firfth" .. "Seens Roo The Firfth" >:D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Misschien als later mijn tandjes uit het mondje vallen, van ouderdom  ;)

Snutchz

Zeg Ron, zie jij ooit nog kans den GoW trilogy af te ronden..?  :unsure:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Heel eerlijk .... ik zal er voorlopig niet aan toe komen, nog aan wat andere games die ik heb liggen.
Maar .. wie wat bewaard, heeft wat  ;)

Loki999

vanavond saints row uiitspelen, en dan waarschijnlijk aan Rage beginnen.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Zefanja

#2497
Citaat van: SillentWolf op december  6, 2011, 18:58:08
Heel eerlijk .... ik zal er voorlopig niet aan toe komen, nog aan wat andere games die ik heb liggen.
Maar .. wie wat bewaard, heeft wat  ;)

Helemaal waar. Ik heb zelf ook nog zoveel games liggen die ik moet spelen.
Moet Bioshock 2 nog even uitspelen en moet daarna beginnen met MGS4, Final Fantasy 13, Tomb Raider Underworld.
Heb verder nog 2 of 3 andere games liggen, maar die zijn eigenlijk niet echt de moeite waard.
En owja ik wil toch echt Skyrim gaan aanschaffen.

Maar de GoW trilogy... niet te lang mee wachten.... Hij is zo goed.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

djaxx

Citaat van: Zefanja op december  7, 2011, 09:53:58
Helemaal waar. Ik heb zelf ook nog zoveel games liggen die ik moet spelen.
Moet Bioshock 2 nog even uitspelen en moet daarna beginnen met MGS4, Final Fantasy 13, Tomb Raider Underworld.
Heb verder nog 2 of 3 andere games liggen, maar die zijn eigenlijk niet echt de moeite waard.
En owja ik wil toch echt Skyrim gaan aanschaffen.

Maar de GoW trilogy... niet te lang mee wachten.... Hij is zo goed.

tomb underworld, was erg slecht. Die zou ik als laatste bewaren.

Zefanja

Citaat van: djaxx op december  7, 2011, 11:19:43
tomb underworld, was erg slecht. Die zou ik als laatste bewaren.

Zal ik onthouden. Heb ook nog een splinter cell liggen, maar dat was na deel 3 eigenlijk wel klaar geloof ik.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |