Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Jeroen de Waal

Citaat van: Zefanja op december  1, 2011, 13:13:46
Het schijnt ook dat de besturing verrot is op de pc, daarom zal er ook een xbox controller op komen.
maar ja weet niet of dat het probleem oplost. Het menu op de consoles schijnt beter te zijn.
Is jou daar nog wat aan opgevallen?

Nee kan niets zinnigs zeggen over de verschillen in het menu tussen pc en PS3.
Op de PS3 werkt het gewoon perfect in ieder geval.


Jeroen.

djaxx

Citaat van: Snutchz op december  1, 2011, 13:34:52
De nieuwe Bioshock is meer dan welkom :thumbs-up: ..maar over het algemeen ben ik behoorlijk uitgekeken op 't fps genre :nopompom:

Hopelijk en dat zijn ze van plan volgens de site's, gaan ze met bioshock ook beetje vernieuwen. Den twee was gewoon bijna een kopie van de 1. Vind ze super maar moet nu wel erg vernieuwen.

djaxx

Citaat van: Zefanja op december  1, 2011, 13:16:33
Hahahahaha, ik moet zeggen dat ik het ergens wel met je eens ben.
Ik ben nooit van de oorlogs shooters geweest.
Cod4 was de eerste die ik speelde en die was gewoon te vet.
MW2 was de eerste die ik online speelde en daarna BO en nu MW3
Ik ben dus nog vrij nieuw in dit genre, vandaar dta ik het nog wel cool vind.

1 woord voor u

"BATTLEFIELD" (3)

Ronin79

Beide series zijn goed. COD en BF.
Gewoon alle twee checken, niets mis mee.  ;)

Snutchz

Ron, wat staat er allemaal voor Q1 in den planning..?  :unsure:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2455
Er zullen vast en zeker nog wel wat games zijn, of games die verschoven gaan worden.
Maar dit is een overzichtje wat je zou kunnen verwachten rond en in Q1 2012.

Ik heb de (in mijn ogen) belangrijkste releases hieronder vermeld.

Dus; onder voorbehoud:

* Prey 2
* Max Payne 3
* Borderlands 2
* Diablo 3 (als het goed is)
* Kingdoms of Amalur: Reckoning
* SSX
* Mass Effect 3
* Syndicate
* Asura's Wrath
* Final Fantasy XIII-2
* SoulCalibur 5
* Inversion
* Binary Domain
* The Darkness II
* Resident Evil: Operation Raccoon City
* FIFA Street
* Ridge Racer: Unbound
* Ghost Recon: Future Soldier
* Ninja Gaiden 3
* Twisted Metal
* The Witcher 2 (voor de consoles)
* NeverDead
* Of Orcs And Men
* Gotham City Impostors
* XCOM
* Dragon's Dogma
* Aliens: Colonial Marines
* I Am Alive

Er zitten een paar hele leuke games tussen.

Enkele games hebben wat mij betreft iets speciaals, springen er echt uit ...
Max Payne 3 en The Kingdoms Of Amalur. Daarnaast zal SSX, Prey 2 en SoulCalibur 5 ook in mijn kast komen te staan.
De rest van de games lijken mij ook erg vet om te spelen, maar zullen er niet allemaal gaan komen. Het worden
moeilijke keuzes aankomend jaar.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Mooi lijstje.

Diablo heb ik nog nooit gespeeld, je kunt ook immers niet alles spelen ... toch  ;)

Zefanja

Citaat van: djaxx op december  1, 2011, 19:28:43
1 woord voor u

"BATTLEFIELD" (3)

Heb het gespeeld maar niet mijn game.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Citaat van: SillentWolf op december  1, 2011, 20:06:00
Er zullen vast en zeker nog wel wat games zijn, of games die verschoven gaan worden.
Maar dit is een overzichtje wat je zou kunnen verwachten rond en in Q1 2012.

Ik heb de (in mijn ogen) belangrijkste releases hieronder vermeld.

Dus; onder voorbehoud:

* Prey 2
* Max Payne 3
* Borderlands 2
* Diablo 3 (als het goed is)
* Kingdoms of Amalur: Reckoning
* SSX
* Mass Effect 3
* Syndicate
* Asura's Wrath
* Final Fantasy XIII-2
* SoulCalibur 5
* Inversion
* Binary Domain
* The Darkness II
* Resident Evil: Operation Raccoon City
* FIFA Street
* Ridge Racer: Unbound
* Ghost Recon: Future Soldier
* Ninja Gaiden 3
* Twisted Metal
* The Witcher 2 (voor de consoles)
* NeverDead
* Of Orcs And Men
* Gotham City Impostors
* XCOM
* Dragon's Dogma
* Aliens: Colonial Marines
* I Am Alive

Er zitten een paar hele leuke games tussen.

Enkele games hebben wat mij betreft iets speciaals, springen er echt uit ...
Max Payne 3 en The Kingdoms Of Amalur. Daarnaast zal SSX, Prey 2 en SoulCalibur 5 ook in mijn kast komen te staan.
De rest van de games lijken mij ook erg vet om te spelen, maar zullen er niet allemaal gaan komen. Het worden
moeilijke keuzes aankomend jaar.

Daar staan er een paar tussen die er zeker gaan komen.
Games waar ik echt al heel lang naar uit kijk.
Prey 2 gaat er zeker komen en Ninja Gaiden 3 en ook zeker Max Payne 3.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Jeuj level 50 geworden bij Skyrim. Nu trof 36/51
Sodemieter moet gaan pitten maar wil weer Tamriel in gaan.
100uur op de teller.


Jeroen.

Snutchz

Wie-o-wie lopen er al warm voor den PS Vita ? ..ikzelf zie Persona 4 wel erg zitten  :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2462
Niet echt, al twijfelde ik eerst een beetje.
Alleen toen ik de release lijst zag, werd ik er persoonlijk niet echt vrolijk van.

Ten tweede weet ik niet of deze handheld wel aan gaat slaan. Zeker nu er ook een game op de
Tablets gespeeld kunnen worden, die veelal 99 cent kosten. Ik denk dat de handhelds een aflopende zaak is.
Dat kon je ook al zien aan de afhelopen handhelds van Nintendo en Sony. Waarom denk je dat MicroSoft geen handheld op de markt heeft gebracht ?
Precies daarom.

Ook vind ik de prijs wat te veel gevraagd. Voor dat geld kun je een PS3, 360 of een WII kopen.

Wat ik er ook persoonlijk van vind; ik moet het nog allemaal maar eens zien ... hoe het gaat lopen. ;)

skyfox

Gisteren begonnen met Driver: SF. Gave game, lekker arcaderacen gecombineerd met het betere destruction derby werk.

De pers was daar wat negatief over, maar ik heb eerdere Drivers nooit gespeeld, dus ik kijk er met een lossere blik naar.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Loki999

Ok ik ben op zoek naar een nieuwe arcade racer, zal eens ff wat trailers checken
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op december  2, 2011, 17:47:06
Wie-o-wie lopen er al warm voor den PS Vita ? ..ikzelf zie Persona 4 wel erg zitten  :)

Wil hem graag hebben de Vita. Van wat ik gezien heb geeft deze handheld echt het gevoel dat je een consolegame aan het spelen bent.
Ik geloof er helemaal niets van dat de handhelds het gaan verliezen van smartphone en tablet games. Ik heb nog nooit een game kunnen spelen op een smartphone of tablet waarbij ik het gevoel had dat het gelijkwaardig was met een echte handheldgame.
Daarnaast zijn er wel patenten bekend van M$ waaruit het lijkt dat ze ook wel iets met mobile gaming icm Windows en Xbox Live.

Vita zal er helaas nog niet meteen inkomen bij mij. Geen financiële ruimte voor helaas.


Jeroen.

Martijnst1990

Citaat van: Jeroen de Waal op december  1, 2011, 23:33:51
Jeuj level 50 geworden bij Skyrim. Nu trof 36/51
Sodemieter moet gaan pitten maar wil weer Tamriel in gaan.
100uur op de teller.


Jeroen.
Gaat hard zie ik! Maar je hebt nog even, want je kan tot level 81 door gaan ;) Ben zelf net level 39 geworden met een uurtje of 40 op de klok. 100 smithing, 100 speech en 90 archery :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Ik ben nog maar level 8 of zo, maar ik vind het wel een erg leuk spel. Zo leuk om die wereld te verkennen alleen al. Het lijkt wel een alternate reality. Erg mooi gedaan!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

#2468
CitaatIk geloof er helemaal niets van dat de handhelds het gaan verliezen van smartphone en tablet games

Dat mag, maar ....
wel meer mensen in de game industrie roepen dit. Daarbij liegen cijfers en resultaten niet.

Ik maak gewoon een observatie van wat ik allemaal lees en weet, en kom tot de conclusie; dat de handhelds het gewoon erg moeilijk hebben.
Sony is in mijn ogen wat eigenwijs, door de zoveelste handheld uit te brengen. Niet dat ik het ze niet gun, of dat het een wan product is ...
maar de Smartphones en Tablets pikken langzaam steeds meer ruimte van de handhelds in. Dat is zeker zo vanaf het moment dat Apple zijn Ipad op de markt bracht.
Als je weet wat er allemaal staat aan te komen op Tablet gebied (tablets met Quad Core processors etc.), dan is het een kwestie van tijd voordat de handheld
helemaal uit het beeld zal verdwijnen. In ieder geval zullen ze dat aanzienlijk gaan merken in de verkoop van die apparaten, als dat al niet zo was.

Van mij mogen de handhelds blijven bestaan, maar feitelijk is het gewoon een aflopende zaak, met een verouderd model.
Waarom 50 Euro uitgeven voor een game, als je ook games kunt kopen tussen de 99 cent en de € 3,20. Daarbij zijn steeds meer uitgevers
bezig om games te maken voor de tablets. Het is dus zoals ik al aangaf; een kwestie van tijd.

We zullen het in de toekomst gaan zien, of ik ook gelijk heb of niet.
Voor de handheld liefhebbers, hoop ik van niet, maar dan zullen Sony en oa. Nintendo toch wat aan hun model van game-aanbod moeten veranderen.
Anders is het echt, zoals ik al vermelde ... een aflopende zaak.  ;)

christa

ik heb de vita al gepreorded bij whekamp voor 210 euro
kon het niet laten als je de grafische kant bekijkt kunnen de tablets en telefoons niet tegenop daarnaast zitten er nu eindelijk 2 sticks op voor de shooters wat wil je nog meer
nu helaas wachten tot februari
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

Snutchz

Feit is dat de handheld games wat in prijs verlaagd dienen te worden.. en wat is 't met die memory cards voor de Vita ?! ..wát 'n prijzen!  :crazy: ..en liever volwaardige games voor €40,- dan 40 prul spelletjes a la €0,99  :laugh:

@Christa > Shooters op den handheld... hou me vast meid  :whatsthat:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Qua grafische kracht, ben ik het niet helemaal mee eens.

Ik had het over de nieuwe Tablets, die eraan komen;
Deze Tablets bevatten een IPS paneel, met oa. een Tigra 3 NVidia grafische chip.
Verder zijn ze voorzien van een Quad core CPU. Bijvoorbeeld bij de Asus Transformer Prime; een 1,3 ghz Quad core + een extra 500 mhz core
voor het wat simpelere werk, zoals Word etc.

Met andere woorden; deze Tablets zijn bloed snel, en soms al sneller dan een ('simpele') laptop.
Je kunt hier dus prima op gamen, in ieder geval grafisch.  ;)

Aangezien de Tablets steeds sneller worden, en vooral steeds beter worden op grafisch gebied ... is het een kwestie van tijd,
voordat ze het niveau halen van een PS Vita, of een andere handheld, als dat al niet in de maak is.

Begrijp me niet verkeerd; ik zeg niet dat een handheld niet deugd, of wat dan ook.
Het is gewoon dat er dingen aan de hand zijn, die het erg moeilijk voor de handhelds gaan maken.
Als die willen blijven bestaan, zullen ze een aantal dingen moeten doorvoeren, en niet alleen een touchscreen ervaring, die hun concurrent; de Tablets al lang hebben.
Want dat mag je de Tablet toch zo langzamerhand noemen; een Concurrent van de handheld.

In ieder geval al heel veel plezier met je mooie Vita, maar dat gaat vast wel lukken.  ;)

Jeroen de Waal

Ik neem toch makkelijker een handheld mee in mijn binnenzak dan een tablet ;-)

Begrijp je wel hoor, maar denk dat er toch wel een markt blijft voor games die puur en alleen voor een handheld worden ontwikkeld en niet voor Android oid.


Jeroen.

Ronin79

Ik hoop het, zeker voor de fans van zo'n zakmonstertje.  ;)

Jeroen de Waal

Zo inmiddels even overskyrimmed....ook maar eens wat anders spelen.
Krijg binnenkort trouwens de 4CD box "Original Game Soundtrack" van Skyrim binnen.



Ben nu verder gegaan met Rage. Had daar nog niet veel tijd in gestopt.
Man man man wat loopt dat spel soepeltjes op de PS3. Heerlijk knaller met wat RPG elementen (klein beetje maar). Racen werkt ook super.


Jeroen.