Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

#2425
Nice,

Bij mij zal het niet verbazen; MW3 voor de 360.

Ik weet niet wat het met die games zijn; elke keer steek ik weer enorm veel tijd in de MP (de SP heb ik al op Veteran afgerond) van COD, maar daardoor
komen sommige games nog niet echt aan bod. Jammer ... maar begrijpelijk. De MP in de COD games zijn wat verslavend. Vooral dat levelen van wapens en
Prestige.

Ik hoop dat ik van de week nog aan een andere game erbij kan beginnen ... misschien NFS The Run, Saints Row of wat anders..
We zien wel.

Hoewel ik maar heel weinig game (alleen laat in de avond, vroeg in de nacht), zal ik mij niet zo snel vervelen met de games die ik nog heb liggen.
Alleen; Dead Island, DR 2: off The Record, AC Revelations, Forza 4, Arkham City en Skyrim voor de 360 heb ik nog niet.
Al zou ik niet weten hoe ik daar tijd voor moet vinden, maar komen doen ze er  ;)

ps.

Alleen het lastige is; in Q1 2012 verschijnen zulke vette games (meer als 30, onder voorbehoud), dat je niet eens fatsoenlijk de tijd heb, om de huidige af te ronden.
Het is echt ongelooflijk, het word steeds gekker  :wacko:   ;)
Ach .... als ik 80 ben geworden, hoop ik de laatste game voor de 360 en PS3 te hebben afgerond. Dus ik heb nog even de tijd.  :P

Snutchz

Deze ook even geprobeerd.. en jeetjemineetje wat 'n heerlijke platformer zeg.. Ubisoft outdone themselves  O0

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

#2427
Citaat van: Snutchz op november 29, 2011, 20:20:25
Deze ook even geprobeerd.. en jeetjemineetje wat 'n heerlijke platformer zeg.. Ubisoft outdone themselves  O0



Heb er ook al aan gedacht maar is het niet te kinderachtig?

edit; ziet er echt wel sterk uit, wel jammer dat er enkel offline co op is vind ik. In deze tijd....

Snutchz

ja.. vééls te kinderachtig... zou er niet aan beginnen.. gewoon weer door met uren achtereenvolgens online andere spelers afknallen... da's tenslotte den toekomst
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Citaatgewoon weer door met uren achtereenvolgens online andere spelers afknallen

Vermakelijk is het wel  ;D

Zefanja

Op het moment druk met MW3 op PC en Bioshock2 op de PS3
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

djaxx

#2431
Citaat van: Snutchz op november 30, 2011, 11:55:05
ja.. vééls te kinderachtig... zou er niet aan beginnen.. gewoon weer door met uren achtereenvolgens online andere spelers afknallen... da's tenslotte den toekomst

Lol op u tenen getrapt omdat?
Ik heb de demo afgehaald en vond het zeker goed maar echt belachelijk da ge ni online co op kan.

Btw, battlefield is a lot more dan mekaar gewoon wat afknallen ze.

Snutchz

Uhu.. Battlepfrrt 3 is gewoon dikke fun.. knallen, dingen opblazen... door je headset schreeuwen.. super gaaf  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Citaat van: Snutchz op november 30, 2011, 20:27:20
Uhu.. Battlepfrrt 3 is gewoon dikke fun.. knallen, dingen opblazen... door je headset schreeuwen.. super gaaf  :happy:

LoL, zeker weten. maar nu weet ik nog altijd niet hoe goed ge Rayman wel vind?

Jeroen de Waal

Inmiddels wat uurtjes verder met Skyrim. Heb nu 34/51 trof.
Ben level 47 dus ook een eind op weg.
Man man man wat een spel!

Tussendoor nog wat Rage gespeeld. Ongelooflijk hoe heerlijk soepel dat spel loopt. Leuke game.


Jeroen.

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op november 30, 2011, 23:31:01
Inmiddels wat uurtjes verder met Skyrim. Heb nu 34/51 trof.
Ben level 47 dus ook een eind op weg.
Man man man wat een spel!

Tussendoor nog wat Rage gespeeld. Ongelooflijk hoe heerlijk soepel dat spel loopt. Leuke game.


Jeroen.

op welk platform speel jij skyrim?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal


Snutchz

Citaat van: djaxx op november 30, 2011, 23:19:30
LoL, zeker weten. maar nu weet ik nog altijd niet hoe goed ge Rayman wel vind?
Learn to recognize sarcasm.. :P ..nee serieus... militaire shooters zijn een ware smet op deze generatie... en Rayman Origins lijkt mij een fantastische platformer.. schitterende hand-drawn graphics.. 60fps.. creatief level design.. pure 2D beauty.. zal 'm ergens in januari oppikken denk ik ;)

Nu weer verder met deze twee knállers... en oh wat zijn ze weer ijzersterk  O0

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op december  1, 2011, 12:24:38
Nu weer verder met deze twee knállers...

Knallers een ware smet van deze generatie vinden en dan toch zelf knallers gaan spelen tsssssss  :devil: ;D


Jeroen.

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Citaat van: Zefanja op december  1, 2011, 12:42:19
Hoe bevallen de graphics en de laadtijden?

Graphics vind ik prima voor een wereld van dat formaat. Vooral indoor is het goed te behappen.
Mijn broertje speelt hem op de pc en het is daar wel iets scherper op maar het verschil tussen console en pc is klein vind ik. Maar ja dat is vooral te wijten aan het feit dat de game niet specifiek voor de pc ontwikkeld is maar multi-platform.

Wat ik wel een groot voordeel van de pc versie en dus eigenlijk een nadeel van de PS3 versie is dat de laadtijden flitsend zijn op de pc. Op de PS3 weet je gewoon dat iedere keer dat je een woning/dungeon/enz. in gaat je even moet wachten. Heb het nooit opgemeten maar schat zo'n 10 seconden. Op de pc heb je amper de tijd om de tips tijdens het laadscherm te lezen.

Na de patch voor de PS3 loopt het spel gelukkig een stuk beter al wil het nog wel haperen in een dorp als Riften.

Zit nu op level 48/50 en 35/51 trof.


Jeroen.

Snutchz

#2441
Citaat van: Jeroen de Waal op december  1, 2011, 12:41:42
Knallers een ware smet van deze generatie vinden en dan toch zelf knallers gaan spelen tsssssss  :devil: ;D
militaire knallers welteverstaan  :angel:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op december  1, 2011, 12:48:18
Graphics vind ik prima voor een wereld van dat formaat. Vooral indoor is het goed te behappen.
Mijn broertje speelt hem op de pc en het is daar wel iets scherper op maar het verschil tussen console en pc is klein vind ik. Maar ja dat is vooral te wijten aan het feit dat de game niet specifiek voor de pc ontwikkeld is maar multi-platform.

Wat ik wel een groot voordeel van de pc versie en dus eigenlijk een nadeel van de PS3 versie is dat de laadtijden flitsend zijn op de pc. Op de PS3 weet je gewoon dat iedere keer dat je een woning/dungeon/enz. in gaat je even moet wachten. Heb het nooit opgemeten maar schat zo'n 10 seconden. Op de pc heb je amper de tijd om de tips tijdens het laadscherm te lezen.

Na de patch voor de PS3 loopt het spel gelukkig een stuk beter al wil het nog wel haperen in een dorp als Riften.

Zit nu op level 48/50 en 35/51 trof.


Jeroen.

heel erg bedankt Jeroen,

Ik zit dus heel ergb te twijfelen op welk platform ik hem moet halen.
Maar ik denk dus toch dat het de pc gaat worden.
Moet de pc dan wel gaan aansluiten op de HT, want deze game moet echt op een groot scherm gespeelt worden.

Zefanja
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

@Zefanja: graag gedaan.

Wat trouwens nog wel een vaag verschil is tussen pc en PS3 (alhoewel dat mogelijk nu verholpen is met de update) is dat wanneer je een body/chest loot op de PS3 je een boek kan lezen voordat je het op pakt. Op de pc zit die directe koppeling niet en moet je eerst een boek looten, vervolgens naar inventory gaan en dan maar kijken of het boek interessant is.
Ik vind zoals dat op de PS3 werkt prettig, maar zoals gezegd is dat met de laatste update mogelijk ook toegevoegd aan de pc-versie.


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Zefanja op december  1, 2011, 12:59:17
Waarom dan?
Omdat het uitgemolken/-gekauwde, non-creatieve, door inbred hilbillies geadoreerde bagger betreft  :closedeyes:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op december  1, 2011, 13:02:02
@Zefanja: graag gedaan.

Wat trouwens nog wel een vaag verschil is tussen pc en PS3 (alhoewel dat mogelijk nu verholpen is met de update) is dat wanneer je een body/chest loot op de PS3 je een boek kan lezen voordat je het op pakt. Op de pc zit die directe koppeling niet en moet je eerst een boek looten, vervolgens naar inventory gaan en dan maar kijken of het boek interessant is.
Ik vind zoals dat op de PS3 werkt prettig, maar zoals gezegd is dat met de laatste update mogelijk ook toegevoegd aan de pc-versie.


Jeroen.

Het schijnt ook dat de besturing verrot is op de pc, daarom zal er ook een xbox controller op komen.
maar ja weet niet of dat het probleem oplost. Het menu op de consoles schijnt beter te zijn.
Is jou daar nog wat aan opgevallen?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Citaat van: Snutchz op december  1, 2011, 13:04:20
Omdat het uitgemolken/-gekauwde, non-creatieve, door inbred hilbillies geadoreerde bagger betreft  :closedeyes:

Hahahahaha, ik moet zeggen dat ik het ergens wel met je eens ben.
Ik ben nooit van de oorlogs shooters geweest.
Cod4 was de eerste die ik speelde en die was gewoon te vet.
MW2 was de eerste die ik online speelde en daarna BO en nu MW3
Ik ben dus nog vrij nieuw in dit genre, vandaar dta ik het nog wel cool vind.
Maar die WaW games enzo raak ik echt niet aan.
Ik hou van de actie in cod, maar shooters zoals Prey en Bioshock zijn ook wel erg vet en misschien ook wel beter dan die oorlogs shooters.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Snutchz

De nieuwe Bioshock is meer dan welkom :thumbs-up: ..maar over het algemeen ben ik behoorlijk uitgekeken op 't fps genre :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

gisteren saints row 3 op 86% gezet...geweldige game(vind ik dan he) zelfs gevechten op Mars en gevechten ala infinity blade(ipad)

Echt supervet
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c