Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

#2300
CitaatZodadelijk komt MW3 uit, daar zal ik de meeste tijd in doorbrengen

Kijk ... dat bedoel ik.  ;)

Ik heb behalve deel 1 alle COD's gespeeld (en in bezit), maar ik denk dat deze; de beste uit de serie word.
Niet dat BF3 ook niet vet word, want ik hou ook van die serie. Maar MW3 gaat qua multiplayer opties; helemaal los.

Het is eigenlijk vrij simpel, als mensen niet weten wat welke ze moeten kopen ...

Speel je het liefst in een team, vind je voertuigen vet, en speel je graag een tactische online shooter (voor zover je dat mag noemen)
Dan is BF3 jouw ding.

Ga je liever (in je eentje) als een malle te keer, en vind je het leuk om verschillende online modes te spelen ...
Zoals Spec-Ops, Survival, One in The Chamber en oa. Deathmatch .. dan is MW3 de game voor de echte leunstoel-soldaat.

Ben je een echte shooter-fan en maakt het niet uit waarop je knalt, koop je ze lekker alle twee.
Maar vergeet dan ook niet naar Gears Of War 3 te kijken, want die is minstens zo goed.  ;)

LittleNinja

Voor het eerst in tijden ben ik niet alleen met Far Cry 2 bezig maar speel ik ook Gran Turismo 5. Dit spel heb ik vooral gekocht voor mijn ventje van 6 die het ook geweldig vindt, alleen is het lastig voor hem om het leuk te blijven vinden omdat het een stuk moeilijker is dan Mario Kart bijvoorbeeld... :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Heel veel succes, dat zul je zeker nodig hebben.
Laat je wel de controllers heel  :P

Snutchz

Spijtig dat mij die game totaal niet trekt.. ik was anders wel in voor 'n uitdaging  O0
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat was wel iets voor jou geweest.  ;)

Grindtegel

Citaat van: SillentWolf op oktober 23, 2011, 14:55:12
Heel veel succes, dat zul je zeker nodig hebben.
Laat je wel de controllers heel  :P

;D ja af en toe frustrerend moeilijk maar als je dan verder komt des te  bevredigender. Het systeem met de souls verzamelen en kiezen voor upgraden/gear of doorgaan met souls verzamelen is geniaal bedacht. Houdt je constant bezig en je moet goed op je hoede zijn anders ben je ze zo kwijt.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Klopt, ik had de review gelezen en gezien.
Je moet er van houden. Heel veel succes met de game  ;)

MVG

Nu met Uncharted: Drake's Fortune bezig, ter voorbereiding op deeltje 3!

NissanRulez

GT5!!

(en volgende week hopelijk Uncharted 3)

Stadium III

Ben hier bezig met BAtman Arkham city  ;D
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik raad je wel aan om de gehele game Rage (word ook door ID software geadviseerd) op de schijf te installeren.
Niet vergeten.

Zelf moet ik er nog een keer aan beginnen. Veel game plezier.  ;)

Snutchz

Doe ik met iedere game, Ron  ;) ..zojuist ook bevestigingsmailtje gekregen dat U3:DD klaar ligt voor verzending  :pompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat is mooi om te horen.
Ik doe dat tegenwoordig ook met de games. Dan is de 360 een stuk stiller (Afgezien natuurlijk van mijn gesloopte 360 voeding ), en laad alles wat sneller.

D3 laat ik nog even voor wat het is. Ik kom al om in de games die nog gespeeld moeten worden, en dat worden de aankomende maanden alleen meer.
Dus sommige singleplayer games (althans voor mij) koop ik ietsjes later. Alleen moet ik nog even kijken wat ik met Skyrim en Arkham City doe.


Martijnst1990

Uncharted 3 gaat nu mijn PS3 in ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

#2316
Oh crap.. even m'n mailbox checken  :notify:

en ja hoor.. U3:DD is gearriveerd  :pompom: ..maar daar begin ik morgen mee.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Citaat van: Martijn90 op oktober 29, 2011, 14:41:44
Uncharted 3 gaat nu mijn PS3 in ;)
En hij is goed  8) Nadeel aan deze games.. je gaat er veel te hard doorheen, zit inmiddels al op 35%
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

djaxx

Citaat van: Martijn90 op oktober 29, 2011, 21:41:16
En hij is goed  8) Nadeel aan deze games.. je gaat er veel te hard doorheen, zit inmiddels al op 35%

Bwaa, je herspeelt ze toch altijd. Ik heb de 1 en twee elk 3 keer gespeeld. Schitterende reeks waar ik altijd voor de platina ga :)

Martijnst1990

Citaat van: djaxx op oktober 29, 2011, 22:56:56
Bwaa, je herspeelt ze toch altijd. Ik heb de 1 en twee elk 3 keer gespeeld. Schitterende reeks waar ik altijd voor de platina ga :)
Platinum word het bij mij meestal niet, maar 2 à 3 keer uitspelen gaat wel lukken ja, is met deel 1 en 2 inderdaad ook gebeurd ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Klopt.. -normal- , -hard- en -crushing-  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Ik zit nu op zo'n 30% (U3:DD) .. en ik vind er vrij weinig aan.. ben echt helemaal klaar met dit soort scripted "videogames"  :yawnee: ..begrijp al die lovende recenties dan ook niet... als dit de toekomst is voor videogames.. dan haak ik af... echt geen flikker aan  :dozingoff:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Citaat van: Snutchz op oktober 30, 2011, 16:44:41
Ik zit nu op zo'n 30% (U3:DD) .. en ik vind er vrij weinig aan.. ben echt helemaal klaar met dit soort scripted "videogames"  :yawnee: ..begrijp al die lovende recenties dan ook niet... als dit de toekomst is voor videogames.. dan haak ik af... echt geen flikker aan  :dozingoff:
Is in principe net zo als deel 1 en 2, alleen een ander verhaal en de gameplay voelt iets anders aan. Had je verwacht dat het heel anders zou zijn? Ik vind hem in ieder geval wel erg leuk, maar ik wist ook precies wat ik kon verwachten.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Toen was het nog fris... concept is inmiddels achterhaald... gelikte graphics en DTS 5.1 veranderen daar helemaal niks aan... Sony... the king of rehashes  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

In recensies wordt er ook over gesproken dat de eerste helft van U3 tegen valt en het daarna pas echt meeslepend en leuk wordt.
Ik moet nog wachten op mijn exemplaar van de PU.


Jeroen.