Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Is goed.  ;)

Op dit moment ben ik eerst even Fallen aan het afkijken.

Softpower

Citaat van: SillentWolf op september 29, 2011, 21:20:39
Is goed.  ;)

Op dit moment ben ik eerst even Fallen aan het afkijken.

En ik psv...

Helaas is mijn dochter net wakker en is het mijn beurt om te troosten.. Dus zit er ff niet in...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

Ik zie het vanzelf wel.

Ongeveer rond 00:15 a 00:30 ben ik wel online te vinden.
Misschien wel in de Horde mode.  ;)

aMUSEd

hier net de bf3 beta (map: operation metro) gespeeld. Eerste indruk is goed.
Hier en daar zitten nog wat glitches en grafisch zou het wat beter kunnen maar de map is leuk en de balans voelt goed.
Kan niet wachten op de full game.

AnubisNefer

- Uncharted 2

Na hem al 1,5 jaar stof te laten happen, eindelijk mee begonnen. Binnen 3 avonden zit ik op chapter 21. My oh my wat speelt de game erg lekker en zien de levels er verdomd goed uit!

Nog een paar levels te gaan en dan kan Uncharted 3 van mij part komen.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Ronin79

Level 26 van de week gehaald in Gears Of War 3.
Beast mode voor de 5e keer uitgespeeld, nu ook in mijn eentje.

Verder zijn we van de week ook tot level 36 gekomen in Horde mode.
Alleen weet je wat jammer was:

We speelde echt heel erg goed. Tot level 36 niet een keer dood gegaan. Toen we met zijn alle 1x dood gingen,
hield de host er mee op. Toewel, we nog geen uurtje hoefte te spelen .. om het eind: level 50 te halen.
Zo snel speelde we, en best goed. Al zeg ik het zelf. Erg jammer, ik baalde er wel van.

Gisteren tussendoor Driver gespeeld, nu bezig met level 3.
Leuke game, maar er zijn betere.  ;)

Djang

receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Rob Eric Blank

Even de Forza 4 demo gedownload. Speelt erg goed.

Jeroen de Waal

De laatste paar dagen heerlijk vermaakt met Costume Quest op PSN.
Leuk origineel spel in Halloween sfeer. Inmiddels 100% gehaald.


Jeroen.

lestat1234

Vandaag Batman Arkham Asylum en Fallout New Vegas uitgespeeld.
Beide erg leuke games, al wel al wat ouder.

Nu maar eens beginnen met Dragon Age 2 en Alan Wake.
En wachten op Batman Arkham City.

Misschien dat Dark Soul ook nog in huis verschijnt, maar daar twijfel ik nog al over.
Ik vrees dat het te veel niets doen spel is.
Iemand hier al ervaringen mee?
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Snutchz



*Shuro Difficulty : 2 x Lv. 99/99 - 108/108 Blades - 100% Shrines/Collectibles - 6/6 Endings*  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roeland

Ik heb net de demo van Orcs Must Die gespeeld

Kan haast niet wachten totdat de full game wordt gereleased


Jeroen de Waal

Zo alle trof. gehaald bij Planet Minigolf.

Ook bijna alles behaald bij Trine. Moet hem alleen nog uitspelen op hard en een rottrof. om het laatste level op hard uit te spelen zonder dood te gaan.
En nog een trof. halen waarbij je 500 objecten moet creeeren in 1 level. Suffe trof.

Voor de rest nog bezig met Ratchet & Clank: Crack in Time. Mooie prestatie Schnutz om die 100% te halen.


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober 12, 2011, 13:33:22
Mooie prestatie Schnutz om die 100% te halen.
Wie ??  :whatsthat: ..mwoah... zo'n prestatie is het niet hoor ;)



Sly Cooper and the Thievius Raccoonus *Platinum*

..op naar Sly 2 : Band of Thieves  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Vind het springen soms anders behoorlijk frustrerend maar dat zal wel aan mij liggen denk ik ;-)


Jeroen.

Roeland

Inmiddels full game download mogelijk.
Voor 13 euri echt veel fun  O0

Ronin79

#2291
Gears Of War 3.

Beast mode zeker 8x uitgespeeld (ook alleen).
Horde tot level 37 gekomen.

Single player campagne (arcade) is uitgespeeld.

Nu alleen nog zorgen dat ik online level 50 haal, voor de achievement.
Op dit moment level 31.

Verder heb ik de Season Pass gekocht, en het is nu even wachten op de DLC van November (multiplayer) en December (Single player campagne)


Daarnaast Gears Of War 2 ook weer opgepakt.
Ik had hier al alles van (ook alle DLC), maar nooit veel gespeeld, ivm COD en BF BC2
Ondertussen wat Online Achievements aan het halen, en daarna verder met de Single Player.


Vanaf volgende week word het leuk:
BF3 Limited Edition voor zowel de PC als de 360 komen dan binnen. Een week daarna COD MW3 Hardned Edition (360) en kort daarop
Saints Row 3, Genki Edition. Waar gaan we de tijd vandaan halen (zeker ivm de kleine), geen idee. Ik moet zelfs nog 1/3 van al mijn games spelen, en meer nog afronden .... en dat zijn er niet heel weinig  :P
Ik hoef mij in ieder geval niet te vervelen, al komt dat al heel weinig voor (gek he ??)   ::)  ;)

Snutchz

Mijn hemel wat is The Sly Collection boooooring :yawnee: ..bijna klaar met deel 2... geloof niet dat ik nog de kracht heb voor deeltje 3  :dozingoff:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

The Sly Collection vond ik ook echt helemaal niets aan. Heb deel 1 niet eens afgemaakt.


Jeroen.

Ronin79

Wat trouwens ook uit gaat komen als download op live en PSN, is oa. I'm Alive en Crysis ... heel vet  ;)

Jeroen de Waal

Crysis is er al. Zit ook te overwegen om hem te nemen maar heb nog twijfel. Sowieso teveel games nog te spelen.


Jeroen.

Ronin79

Crysis had ik nog niet gezien. het lijkt me wel een leuke game.
Alleen er zit geen MP bij. Crysis 2 heb ik ook liggen, maar alleen nog de MP mee gespeeld.
Dus de Single player campagnes zouden mooi achter elkaar gespeeld kunnen worden ... mits ik natuurlijk Crysis koop.
de Microsoft Points heb ik er in ieder geval wel voor.

Hoe zit dat eigenlijk met dat nieuwe dashboard, is die er al ??
Omdat we 2 weken zijn weggeweest, is mijn dat niet opgevallen.

AnubisNefer

Ondertussen iets teveel om te spelen  :D

-Uncharted 2 (zit in chapter 24, dus volgens mij nader ik het eind)
-Catherine (zit vast en wil maar niet lukken)
-Forza 4 (mijn god, wat een race spel  :headbanging:
-Black Ops (domination blijft geweldig)
-Ico & Shadow o/t Colossus HD Collection (moet nog een begin maken)

Zodadelijk komt MW3 uit, daar zal ik de meeste tijd in doorbrengen, wat betreft Uncharted 3, daar wacht ik mee totdat die iets goedkoper wordt, heb namelijk nog geen haast.

Skyrim en Battlefield zijn geen spellen voor mij...
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober 22, 2011, 15:25:06
The Sly Collection vond ik ook echt helemaal niets aan. Heb deel 1 niet eens afgemaakt.
Sly 2 zit op *Platinum* ..deel 3 zou dan eigenlijk ook moeten :plain: ..daarna eindelijk met Rage (360) aan de slag... om vervolgens U3:DD binnen te krijgen  :bigsmile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Softpower

Net begonnen met gears of war 3. Ben van mijn geloof af gestapt en speel m op normal en niet op moeilijkste level... Komt omdat ik niet veel tijd heb en vast al zoveel mogelijk dogtags en intel wil scoren... Maar goed ergens in act 1 level 6 pf zo nu bezig...  Wel goede single player maar op normal zeer goed te doen. Gow2 op moelijkste level voor legendary was echt wel stuk pittiger...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E