Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Da's grappig.

Ik speel altijd volgens de normale settings.
Het is wat je gewend bent.  ;)


EdjeH

Left 4 dead 2 geinstalleerd om goede recensies, maar dit ziet er echt niet meer uit, verschrikkelijk. Helemaal niet als je Dead Space 2 net drie keer hebt gespeeld...

Dan maar Crysis 2 installeren. Overweeg een DX11 videokaart hiervoor aan te schaffen. Eigenlijk flauwekul, want mij drie jaar oude Radeon 4870 doet het nog uitstekend!

Overigens zag ik Mafia 2 (PC) bij FRS voor 7,50!  Vorige maand nog 12,50 voor betaald, wat natuurlijk ook een goede prijs is.
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

Tomek

volop Fifa 11 aan het spelen (online dan wel).

Binnenkort Fifa 12 (al pre-ordered)  :D

Ronin79

De Ultimate Edition ??

€ 52,48 bij Gamesstation (omgerekend van Pond naar Euro).

Rob Eric Blank

Ik wacht met smart op
F1 2011
Forza Motorsport 4

Ik heb wel 2 controlers voor de X-box, maar die gebruik ik nooit. Speel alleen maar racegames.....

Ronin79

Dan neem ik aan, met een stuur.

Zelfs speel ik ook veel race games, maar dan alleen met de controllers.

Forza 4 moet inderdaad een hele mooie game worden.
F1 ben ik niet zo gek op, maar NFS The Run, daarin tegen .. lijkt mij wel weer leuk.  ;)

Tomek

Citaat van: Rob Eric Blank op september 20, 2011, 12:56:29
Ik wacht met smart op
F1 2011
Forza Motorsport 4

Ik heb wel 2 controlers voor de X-box, maar die gebruik ik nooit. Speel alleen maar racegames.....

F1 2011 zou ik ook wel willen.
Heb een hele tijd F1 2010 gespeeld, maar toch wel wat bugjes die me het iets minder leuk maakten.
Online vond ik het wel weer heel tof. (als je in een leuke groep zit toch)

Ronin79

Datzelfde had ik altijd met NFS Hot Persuit (de nieuwe).
Lekkere gameplay, vooral als je goed samen werkte .. met een goed team.

skyfox

Gisteravond begonnen met DJ Hero. Bij Intertoys het deel 2 pakket gescoord voor 20 euro voor PS3.

Samen met mijn vrouw gedaan, echt lachen! En die mashups zijn best goed :-)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Rob Eric Blank

Citaat van: SillentWolf op september 20, 2011, 13:22:26
Dan neem ik aan, met een stuur.

Zelfs speel ik ook veel race games, maar dan alleen met de controllers.

Forza 4 moet inderdaad een hele mooie game worden.
F1 ben ik niet zo gek op, maar NFS The Run, daarin tegen .. lijkt mij wel weer leuk.  ;)
Yep met een Faranect Porsche GT2 stuur (is 1 van de weinige die op de Xbox werkt en kwalitatief goed is).

Rob Eric Blank

Citaat van: Tomek op september 20, 2011, 15:55:37
F1 2011 zou ik ook wel willen.
Heb een hele tijd F1 2010 gespeeld, maar toch wel wat bugjes die me het iets minder leuk maakten.
Online vond ik het wel weer heel tof. (als je in een leuke groep zit toch)
Door de inputlag (bug) vond ik de F1 2010 beperkt speelbaar. Hoop dat dit in 2011 is opgelost en eindelijk een safetycar.....

Tomek

Citaat van: Rob Eric Blank op september 21, 2011, 11:09:02
Door de inputlag (bug) vond ik de F1 2010 beperkt speelbaar. Hoop dat dit in 2011 is opgelost en eindelijk een safetycar.....

Safetycar inderdaad.
Speel je met een stuurtje of gewoon met de controller?

Rob Eric Blank

Citaat van: Tomek op september 21, 2011, 11:33:10
Safetycar inderdaad.
Speel je met een stuurtje of gewoon met de controller?
Stuur.

Tomek

Citaat van: Rob Eric Blank op september 21, 2011, 11:48:38
Stuur.

Ik ben al een hele tijd aan het twijfelen of ik al dan niet een stuur zou kopen.
Ik heb mijn projectieroom( waar mijn PS3 altijd stond) stopgezet omdat ik er iets anders van ga maken.

Nu ben ik altijd aan het twijfelen geweest of ik het al dan niet zou kopen zo'n stuur.  Wat me nu wat tegenhoudt is de plaats dat zo'n stuur inneemt en of het uberhaupt wel zo'n meerwaarde meegeeft aan het speelplezier ....

EdSki

Citaat van: Tomek op september 21, 2011, 14:55:22
Ik ben al een hele tijd aan het twijfelen of ik al dan niet een stuur zou kopen.
Ik heb mijn projectieroom( waar mijn PS3 altijd stond) stopgezet omdat ik er iets anders van ga maken.

Nu ben ik altijd aan het twijfelen geweest of ik het al dan niet zou kopen zo'n stuur.  Wat me nu wat tegenhoudt is de plaats dat zo'n stuur inneemt en of het uberhaupt wel zo'n meerwaarde meegeeft aan het speelplezier ....


Voor de liefhebber van de wat meer 'sim' race games voegt het heel veel toe aan het speelplezier. Plaats neemt het inderdaad wel in. De meeste stuurtjes moet je ook nog ergens op bevestigen.

Ronin79

#2265
Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik moet zeggen dat Forza 3, waar in nu mee bezig ben ... met de pookjes ook uitstekend gaat.

Tot nu toe bezig met Season 5, waar ik in afgelopen seizoenen 1 race uit een championship onderdeel heb verloren (kwam als 2e binnen)
Deze heb ik ook overnieuw gedaan, en toen wel eerste geworden. Dat toewel ik het kampioenschap zelf toch a gewonnen had. 146 races, 146 gouden medailles.

Season 5 en 6 zullen wat langer gaan duren. Nu krijg ik waarschijnlijk dat ik per baan, een stuk of 20 rondjes, of misschien meer moet rijden.

Voor de rest heb ik nu level 37 in Forza 3, dus de 50 is in zicht  ;)

Vanavond eens kijken of ik dit verder oppik, of ondertussen ook ga beginnen met Driver: San Fransisco.

Jumping Jack

Racen is veel intenser met een stuur en eens je het onder de knie hebt, zet je ook betere tijden neer. Ik gebruikte een logitech dfgt voor gran turismo 5 en bevestigde dit op een ikea-barkruk. Het was een vreemd zicht, maar werkte wel perfect!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Tomek

Citaat van: Jumping Jack op september 21, 2011, 21:28:15
Racen is veel intenser met een stuur en eens je het onder de knie hebt, zet je ook betere tijden neer. Ik gebruikte een logitech dfgt voor gran turismo 5 en bevestigde dit op een ikea-barkruk. Het was een vreemd zicht, maar werkte wel perfect!

Er zijn talloze (soms grandioze) ideeën om het stuur op te bevestigen.
Het meest grappige vind ik toch het stuur op een strijkplank bevestigen  :clapping:

Rob Eric Blank

Citaat van: SillentWolf op september 21, 2011, 18:39:37
Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik moet zeggen dat Forza 3, waar in nu mee bezig ben ... met de pookjes ook uitstekend gaat.
Ik denk zelfs dat het eenvoudiger is met den controler. Over- en onderstuur zijn sneller te corrigeren en er is altijd ene soort assist actief als je een controler gebruikt.

Alleen is een stuur realistischer, meer beleving. (enige wat ik rij zijn time trails voor de Forza Leaderbords)

Madhouse

Vanaf vanavond hopelijk F1 2011  :pompom:

Gisteren is hij verzonden dus hopelijk vandaag binnen!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2271
Al een paar dagen bezig met: Gears Of War 3
Beast mode 2x uitgespeeld, Horde: tot level 30 gekomen. Kon wel hoger, maar het was intussen 04:45 in de ochtend. Dus ik moest
afbreken. Als we tot 50 hadden willen komen, waren we 07:00 nog niet klaar geweest.  ;)

Online Player rang: 21. Maar ik wil wel voordat we 2 weken weg zijn, tot level 25 komen.
Dat gaat vandaag of morgen zeker wel lukken. ;)

Op een later tijdstip zal ik de SP gaan spelen. Maar ook de SP van 1 en 2 moet ik nog afronden.

Alle 3 de delen heb ik wel in huis. Maar deel 1 vond ik wat tegenvallen, maar misschien kwam dat ook, omdat dat ik de MP niet goed kon.
Ik was immers COD en Halo gewend. Deel 2 heb ik echter nooit online gespeeld (behalve wat Single Player horde). Toen ik deel 3 kocht, dacht ik dat ik er wat moeite mee zou hebben, net zoals bij Gears 1.
Maar blijkbaar kan ik dat spelletje toch aardig meespelen. Ook meerdere malen gewonnen. Misschien had ik met de andere Gears, gewoon wat meer geduld moeten hebben.

Al met al is Gears 3 .. een hele goede game.
Ik ben er dan ook heel positief over. Sterker nog ... ik ben Gears leuk gaan vinden.  8)

Dus als hier nog nog wat mensen Gears spelen  ::)
Ik ben vaak later op de avond, dan wel vroeg in de nacht online te vinden.
SmokingSoul is mijn hoofdaccount (Xbox 360, PS3 en PC).

djaxx

Platina op resistance 3. Vond de singelplayer echt grandioos goed.
Wel serieus gezweet aan de superhuman playtrough  :omg: :crazy:
Topgame

Jeroen de Waal

Wow Platina, respect!


Jeroen.

Softpower

Citaat van: SillentWolf op september 29, 2011, 13:11:40
Al een paar dagen bezig met: Gears Of War 3
Beast mode 2x uitgespeeld, Horde: tot level 30 gekomen. Kon wel hoger, maar het was intussen 04:45 in de ochtend. Dus ik moest
afbreken. Als we tot 50 hadden willen komen, waren we 07:00 nog niet klaar geweest.  ;)

Online Player rang: 21. Maar ik wil wel voordat we 2 weken weg zijn, tot level 25 komen.
Dat gaat vandaag of morgen zeker wel lukken. ;)

Op een later tijdstip zal ik de SP gaan spelen. Maar ook de SP van 1 en 2 moet ik nog afronden.

Alle 3 de delen heb ik wel in huis. Maar deel 1 vond ik wat tegenvallen, maar misschien kwam dat ook, omdat dat ik de MP niet goed kon.
Ik was immers COD en Halo gewend. Deel 2 heb ik echter nooit online gespeeld (behalve wat Single Player horde). Toen ik deel 3 kocht, dacht ik dat ik er wat moeite mee zou hebben, net zoals bij Gears 1.
Maar blijkbaar kan ik dat spelletje toch aardig meespelen. Ook meerdere malen gewonnen. Misschien had ik met de andere Gears, gewoon wat meer geduld moeten hebben.

Al met al is Gears 3 .. een hele goede game.
Ik ben er dan ook heel positief over. Sterker nog ... ik ben Gears leuk gaan vinden.  8)

Dus als hier nog nog wat mensen Gears spelen  ::)
Ik ben vaak later op de avond, dan wel vroeg in de nacht online te vinden.
SmokingSoul is mijn hoofdaccount (Xbox 360, PS3 en PC).

Ik heb m al dagen liggen in het plastik.. Nog niet aan toegekomen. Misschien dat ik straks online ben.. Zoek je wel dan...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E