Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Thx  ;)

Je gaat zeker genieten van al dat moois. De grote open wereld van Skyrim, het lekker wegknallen van COD, en het mooie avontuur in Uncharted 3.
Het worden op gamegebied; geweldige maanden.

Laten we het hopen; dat het niet alleen op gamegebied zo is.  ;)

john2910

Hier momenteel dead island aan het spelen als overbrugging voor de aankomende battlefield 3.

Ik moet zeggen ondanks de verschillende meningen dat ik dit toch een erg leuk spel vind.

Het is een zeer grote open wereld en vooral in coop mode is hij erg vermakelijk(een ontzettende hoge fun factor)

djaxx

Resistance 3 so far so good.

Jumping Jack

Ik amuseer mij nog regelmatig met Bad Company 2, en heb net Battlefield 3 gepre-ordered...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Ronin79

Toch maar eens met Forza 3 begonnen (Ultimate Edition).

Inmiddels (gisteren) 2 seizoenen uitgespeeld, en met de 3e bezig.
Tot nu toe 51 wedstrijden gereden, 51 x goud ... gaat lekker.  ;)

lestat1234

Momenteel de laatste loodjes van Fallout New Vegas aan het afronden. Oudere, maar leuke game als je van Fallout houdt :)

Tevens nog bezig met Gears of war 2, maar dit speel ik alleen als mijn broertje op visite is en zin heeft om mee te spelen in Co-op mode.

Tevens speel ik nog Brutal legend, batman arkham asylum en Guitar hero 6 als het me uit komt :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

LittleNinja

#2206
Alleen de officiele trailer al.... :-X  :o

Citaat van: john2910 op september 13, 2011, 10:44:03
Hier momenteel dead island aan het spelen als overbrugging voor de aankomende battlefield 3.

Ik moet zeggen ondanks de verschillende meningen dat ik dit toch een erg leuk spel vind.

Het is een zeer grote open wereld en vooral in coop mode is hij erg vermakelijk(een ontzettende hoge fun factor)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

john2910


Ronin79

#2208
@ LittleNinja

Nou mag ik toch zeggen, dat ik aardig wat mee krijg op oa. gaming gebied. ...
De trailer van Dead Island, was een, zo niet .... de mooiste gametrailer ooit gemaakt.

Niet alleen ik beweer dat (dat het een geweldige trailer is) of misschien John hierboven, maar de gehele game pers.

Dus dan vraag ik mij af; waar heb jij dan naar zitten kijken. Nu kan ik die vraag al voor jou beantwoorden .... de 2e trailer die uit was gekomen.  ;)

Dit is de officiele trailer:


Snutchz

Die game mag nog niet eens in de schaduw staan van den trailer  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2210
Dat is al een beter antwoord.

Je hebt gelijk; De trailer was episch. De game is echter vermakelijk, ondanks zijn foutjes.

Slecht ... niet echt, maar ook niet geweldig. Al ziet het er grafisch op de PC, best wel aardig uit.
Wat wel goed is gedaan; is het gevoel, dat je je inderdaad op een vakantie eiland bevind, waar de pleuris is uitgebroken.
Waar je moet rennen voor je leven, omdat je anders word opgevreten door hongerige dikke zombies.
Al zijn die niet altijd even intelligent, maar dat mag de pret van zombie slashen niet drukken.

Wat ik al eerder zei; een vermakelijke game voor de zombie liefhebber. Ben je dat niet, wacht dan even totdat de game in de budgetbakken ligt ...
of geef je geld uit aan een van de aankomende toppers, zoals een; Gears Of War 3 of een Rage.  ;)

john2910

Citaat van: Snutchz op september 15, 2011, 21:54:17
Die game mag nog niet eens in de schaduw staan van den trailer  :plain:

Persoonlijk vind ik dit 1 van de betere zombie slashers ooit uitgebracht.

Left for dead noem ze maar op ik heb ze allemaal gespeeld.

Maar natuurlijk ieder zijn eigen smaak.

Voor het verhaal hoef je het niet te doen maar voor de fun factor wel.(vooral multiplayer)

Er zitten wel glitches in het spel en op het ene moment is het grafisch echt mooi en daarna wat minder.

Maar dat moet je toch zelf ondervinden.

En dan ligt het nog aan je smaak. ;)


john2910

Citaat van: SillentWolf op september 15, 2011, 22:03:23
Dat is al een beter antwoord.

Je hebt gelijk; De trailer was episch. De game is echter vermakelijk, ondanks zijn foutjes.

Slecht ... niet echt, maar ook niet geweldig. Al ziet het er grafisch op de PC, best wel aardig uit.
Wat wel goed is gedaan; is het gevoel, dat je je inderdaad op een vakantie eiland bevind, waar de pleuris is uitgebroken.
Waar je moet rennen voor je leven, omdat je anders word opgevreten door hongerige dikke zombies.
Al zijn die niet altijd even intelligent, maar dat mag de pret van zombie slashen niet drukken.

Wat ik al eerder zei; een vermakelijke game voor de zombie liefhebber. Ben je dat niet, wacht dan even totdat de game in de budgetbakken ligt ...
of geef je geld uit aan een van de aankomende toppers, zoals een; Gears Of War 3 of een Rage.  ;)

Of battlefield ;)

EdjeH

Citaat van: SillentWolf op september 15, 2011, 21:52:13
@ LittleNinja
Nou mag ik toch zeggen, dat ik aardig wat mee krijg op oa. gaming gebied. ...
De trailer van Dead Island, was een, zo niet .... de mooiste gametrailer ooit gemaakt.

Wow dit is inderdaad een mooie trailer, het is bijna kunst!

On topic: ik speel voor de 3e keer Dead Space 2 op de pc. Deze blijft geweldig!
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

john2910

Citaat van: EdjeH op september 15, 2011, 22:21:22
Wow dit is inderdaad een mooie trailer, het is bijna kunst!

On topic: ik speel voor de 3e keer Dead Space 2 op de pc. Deze blijft geweldig!

Ja die is heerlijk :)

Ronin79

#2215
@ John

Wat BF3 betreft ...

Precies.  ;)

Die heb ik verleden maand al besteld voor de PC (de Limited Edition).
Wellicht daar met de tijd nog een console versie bijkomen. ;D

Ik denk serieus dat dit half jaar (tot april / mei 2012) het beste tot op heden is.
Er komen zo ontzettend veel geweldige games uit. Wat te denken van; Skyrim, COD MW3, Max Payne 3, Prey 2, etc, etc.

Elders in dit forum heb ik een lijst gemaakt, met in mijn optiek de belangrijkste aankomende titels. De echte gamer staat te kwijlen van de aankomende release lijst.
Het is gewoon absurd goed. Van Sept. t/m November heb ik bijgewerkt. Nu alleen nog Dec, en wat aankomende releases voor 2012.
Maar dat zal ik aankomende week doen (net zoals de lijst bijwerken van de HD series).
Ik kom namelijk net van een Crematie af .. anders had ik het vandaag kunnen doen.

Jeroen de Waal

Zojuist Dead Nation uitgespeeld. Net als het hersenloze Dead Island een heerlijke zombieknaller.


Jeroen.

LittleNinja

#2217
Citaat van: john2910 op september 15, 2011, 20:44:11
Hoe bedoel je? ???

Die vond ik heftig en erg mooi in elkaar gezet! Een bizarre trailer!

Mooie beelden, juiste sfeer met die muziek. Heftig gewoon.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Citaat van: SillentWolf op september 15, 2011, 21:52:13
@ LittleNinja

Nou mag ik toch zeggen, dat ik aardig wat mee krijg op oa. gaming gebied. ...
De trailer van Dead Island, was een, zo niet .... de mooiste gametrailer ooit gemaakt.

Niet alleen ik beweer dat (dat het een geweldige trailer is) of misschien John hierboven, maar de gehele game pers.

Dus dan vraag ik mij af; waar heb jij dan naar zitten kijken. Nu kan ik die vraag al voor jou beantwoorden .... de 2e trailer die uit was gekomen.  ;)

Dit is de officiele trailer:



Sorry voor de misvatting, maar ik vond die trailer juist geweldig. Ik werd er stil van zelfs. Je kunt echt de sfeer proeven.

Ik begrijp iig dat ik de game niet moet spelen om die positieve indruk niet teniet te doen....

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

Dan heb ik het verkeerd opgevat, sorry  ;)


CitaatIk begrijp iig dat ik de game niet moet spelen om die positieve indruk niet teniet te doen....

Dead Island kun je wel spelen, maar je moet je verwachtingen niet te hoog hebben.
Als dat zo is, kun je je er prima mee vermaken. Het is best wel een vermakelijke game.

Verwacht je een game, die er net zo gelikt uitziet als de trailer en daarnaast een geweldig verhaal bevat, waar menig goed boek of film nog een puntje
aan kan zuigen ... dan kun je hem misschien beter laten liggen.

blueray

Sinds tijden weer wat tijd voor een game. Heb deus ex: human revolution gekozen. Is zeker niet slecht, maar het verhaal is nog niet erg pakkend (heb nu Detroit uitgespeeld). Stealth gameplay is wel mooi uitgewerkt. Verder hoge verwachtingen van Skyrim.
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

aMUSEd

Hier een eindje op weg met killzone 3.. tot nu toe vind ik het niet geweldig.
Verder nog wekelijks Battlefield BC2 aan het spelen. Van de week naar rank 28 gepromoveerd.
Ik heb het gevoel dat ik het spel al een eeuwigheid speel en dan te bedenken dat er talloze rank 50tigers rondlopen.
Voorlopig kom ik nog redelijk mee  ;D

Volgende maand BF3  :headbanging:

Jumping Jack

^^^ik heb mij dat ook al vaak afgevraagd hoe die dat gedaan hebben. Ik ben nu level 38 en heb toch al heel wat gespeeld...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

PKfotografie

Na een aantal jaar af en toe iets aan spelletjes op de pc (en een ruim jaar wow). Maar eens een ps3 gekocht. Erg wennen de besturing. Was al weer wat jaartjes geleden dat ik een spel zonder toetsenbord en muis had gespeeld.
Veel vangrail en grindbak gezien met gt5 maar het begint nu op rondjesrijden te lijken.

Ook al een shooter gespeeld. Maar voelde alsof alles aan besturing averechts werkte. N52 en muis werkt stukken makkelijker voor mijn gevoel. Maar kan gewenning zijn.

Softpower

Citaat van: PKfotografie op september 16, 2011, 23:00:59
Na een aantal jaar af en toe iets aan spelletjes op de pc (en een ruim jaar wow). Maar eens een ps3 gekocht. Erg wennen de besturing. Was al weer wat jaartjes geleden dat ik een spel zonder toetsenbord en muis had gespeeld.
Veel vangrail en grindbak gezien met gt5 maar het begint nu op rondjesrijden te lijken.

Ook al een shooter gespeeld. Maar voelde alsof alles aan besturing averechts werkte. N52 en muis werkt stukken makkelijker voor mijn gevoel. Maar kan gewenning zijn.

Misschien moet je dan je up down look inverten.. Als ik dat niet doe dan wordt ik echt helemaal geshuffled...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E