Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Jeroen de Waal

De "verouderde" graphics vind ik helemaal niet storend.
Het ademt een echte Duke-sfeer uit en als je de oude game kapotgespeeld hebt is dat een feest van herkenning.

De laadtijd duurt zo'n 40-50 seconden en dat vind ik prima als dat voor het laden van een level is maar vind het schandelijk dat dit zich ook voordoet als je in een level kapot gaat.


Jeroen.

Ronin79

Duke 3D heb ik vroeger helemaal kapot gespeeld, best een vermakelijke game.
Er zal dus herkenning genoeg in de nieuwe Duke zitten. Maar wat je al aangaf; de laadtijden, vind ik niet kunnen.

Wat wel weer makkelijk is; je kunt even koffie zetten, bier halen, popcorn op tafel zetten, de afwas doen, kinderen in bed leggen, de vrouw nog een ***** geven, naar de WC toe en
de hond even uitlaten, voordat de level weer start. Best handig zo'n pauze  :P

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni 17, 2011, 20:14:46
Met álles ?!  :eh: :blink: :omg:
Nee, ik vind ze niet te moeilijk  :P

Wipeout2097 en wip3out zijn nog steeds mijn favorieten in de serie.
Daarna werd het minder naar mijn gevoel.
Wipeout is overigens ook goed (heb ik ook nog) maar straft naar mijn mening te hard af wanneer je de kant raakt.
Het blijven wel toffe games  :)

Snutchz

Met HD / Fury hebben ze 't echt te bond gemaakt... al die kleuren en lijnen... word daar echt 'n partij niet goed van  :wacko: ..plus dat ik die stompzinnige wapens niet in m'n game wil hebben  >:(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni 17, 2011, 23:22:17
Met HD / Fury hebben ze 't echt te bond gemaakt... al die kleuren en lijnen... word daar echt 'n partij niet goed van  :wacko: ..plus dat ik die stompzinnige wapens niet in m'n game wil hebben  >:(
Trekt mij ook niet. Ben er een tijdje mee bezig geweest maar ben er mee gestopt.

Erik

Citaat van: aMUSEd op juni 17, 2011, 22:55:46Wipeout2097 en wip3out zijn nog steeds mijn favorieten in de serie.
Daarna werd het minder naar mijn gevoel.
De mijne ook jammer dat de graphics ondertussen zo achterhaald zijn maar heel af en toe komt de ps weer te voorschijn voor een spelletje WO97 of W3O.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aMUSEd

Citaat van: Erik op juni 18, 2011, 12:56:41
De mijne ook jammer dat de graphics ondertussen zo achterhaald zijn maar heel af en toe komt de ps weer te voorschijn voor een spelletje WO97 of W3O.
Nostalgie  ;D

blue-eyes

Citaat van: aMUSEd op juni 18, 2011, 14:35:34
Nostalgie  ;D


Ik speel daarom nog wel eens de eerste versie van Wolfenstein, uit 1992 oid :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Erik

Ook een leuke is Serious Sam HD (geupdate graphics verder hetzelfde) deel 1 en 2. Nu weer te duur maar soms hebben ze op steam van die aanbiedingen dat je ze beid voor €10 koopt en dat is leuk knallen met van die gangen waar honderden vijanden op je af komen hollen ;D
Heb me een paar maanden terug er weken mee vermaakt
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aMUSEd

Zo heb ik er ook een aantal op het verlanglijstje:
- Parappa de rapper
- Silent hill
- Metal gear solid
- Zone of the enders
- Dino crisis
... pff eigenlijk te veel om op te noemen (en te spelen)  ;D

Roger Black

Ik vind WipeEout Fury/HD wél erg gaaf! Zo gaaf dat ik mijn PS3 nog maar even hou  :D

djaxx

ja maar ook rap erg saai...

aMUSEd


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Daar heb je ze weer.. den kleine boefjes  :wub:



Ilomilo : Autumn Tale (XBLA)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Blijf met la noir bezig, leuk maar gelijktijdig ook saai bij momenten.

skyfox

Ik ben deze week begonnen met Dragon Age: Origins en Black Prophecy op de pc. Heb even geen.zin in games op de PS3.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jeroen de Waal

Ik ben bezig met F.E.A.R. 2 op de PS3. Daarna waarschijnlijk beginnen aan F.3.A.R.
Op de pc nog bezig met Dungeon Siege 3, en op de 360 bezig met Alice: Madness Returns.


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op juli 19, 2011, 11:08:27
en op de 360 bezig met Alice: Madness Returns.
Ben ik nu volledig klaar mee.. de originele 'Alice' vond ik echt niet lekker spelen... dus daar ben ik maar mee gestopt  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Citaat van: Snutchz op juli 19, 2011, 14:43:33
Ben ik nu volledig klaar mee.. de originele 'Alice' vond ik echt niet lekker spelen... dus daar ben ik maar mee gestopt  :nopompom:

Spel krijgt niet echt goede reviewscore's dacht ik? Terecht?

Snutchz

Uhm.. in het land der blinden is eenoog koning.. laten we maar zeggen ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Dead nation bezig op ps3, erg vermakelijk en dan vooral co op.

Snutchz

Ik heb nog altijd een game te goed van ze... Dead Nation lijkt mij niet onaardig  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini