Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

 ;D

Je zou ook met een BF2, heerlijk rustig rond kunnen sluipen, met een enorme Sniperrifle in je binnenzak.  ;)

Maar ik snap wat je bedoelt; zo'n verhalende game is heerlijk rustig .. om te spelen als je niet lekker bent.
Zo nu en dan ... kun je er misschien ook rustig bij in slaap vallen. Heerlijk toch  ;)

Snutchz

Beterschap Jeroen  :smile:



*Good Karma* afgerond  8) ..nu bezig met *Evil Karma*

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Hoe is de game ?

Ik moet nog steeds deel 1 afronden.

Jeroen de Waal

Dank je Snutchz.

Zoals Sillent ook al vraagt hoe is deel 2? Wat zijn de grootste verschillen met deel 1?


Jeroen.

Snutchz

Hij draait nog steeds niet helemaal lekker... de trage laser van de PS3 is zeer merkbaar.. de missies vind ik minder dan in deel 1... character models zijn soms wat slecht uitgewerkt... meer powers... kunnen grinden/hoveren vanaf de start is 'n dik pluspunt.. meer van hetzelfde... UGC voegt naar mijn idee niet zoveel toe... de camera is ronduit ruk bij sommige acties....

Ondanks dat.. toch heel veel fun te beleven  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

#2055
Ik kan het niet meer heel goed voor de geest halen gezien ik deel 1 al lang niet meer gespeeld heb....
Maar was het niet zo bij deel 1 dat je gebieden niet echt kon uitmoorden? Is dat nu anders?


Jeroen.

p.s. je hebt wel de update van IF2 geïnstalleerd?

Snutchz

Je kunt gebieden volledig enemy vrij maken.. en de update is binnen  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Ben net met deel 1 gestart.. de besturing is niet geweldig maar is wel vermakelijk (had de demo al eens gespeeld en vond deze ook best leuk).
Het spreekwoordelijke gegeven paard zeg maar. :)

Snutchz

Huh..?!? ..de besturing voelt juist heerlijk aan... soms wel wat plakkerig/magnetisch.. maar daar wen je aan.. en is goed mee om te springen... mijn voorkeur gaat uit naar het eerste deel  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

BF BC2 Singleplayer. Nog 1 of 2 leveltjes. Daarna nog een keer de laatste level op de moeilijkste stand (voor achievement) uitspelen.
Vermakelijk spel. Ik moet wel toegeven, ik heb alle cut-scenes dit keer door gespoeld.

djaxx

Citaat van: Snutchz op juni 16, 2011, 11:29:58
Huh..?!? ..de besturing voelt juist heerlijk aan... soms wel wat plakkerig/magnetisch.. maar daar wen je aan.. en is goed mee om te springen... mijn voorkeur gaat uit naar het eerste deel  ;)

x2, besturing is gewoon top! Ben ook net met eerste deel; begonnen.

Snutchz

Zo.. nu deze binnen >



"Men" was niet al te enthousiast... maar aangezien 't origineel ook is bijgevoegd.. kan het alleen maar meevallen  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2062
Staat die op dezelfde disk, of krijg je er een aparte bij ?

Ik heb die game namelijk op de custom 360 (alleen moet ik nog kijken of ik hem een aankoop waard vind)  ;)

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni 16, 2011, 11:29:58
Huh..?!? ..de besturing voelt juist heerlijk aan... soms wel wat plakkerig/magnetisch.. maar daar wen je aan.. en is goed mee om te springen... mijn voorkeur gaat uit naar het eerste deel  ;)
Het is meestal een kwestie van wennen bij games maar ik heb meer intuitieve besturing in dit genre ervaren.

Snutchz

Pure nonsens... als de besturing niet deugt.. is het nooit wennen... en de besturing in InFamous is uit de kunst.

Btw.. zojuist inFAMOUS 2 op -Hard- gefinished.. wat denk je? ..géén trophy... *100 finishers* ..géén trophy.... pauper fail station.. op 88% geëindigd  :closedeyes:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni 16, 2011, 20:36:35
Pure nonsens... als de besturing niet deugt.. is het nooit wennen... en de besturing in InFamous is uit de kunst.
u-hu  ::) :nopompom:

Snutchz

:baaa:

WipEout HD Fury vind ik trouwens geen moer aan... niets kan tippen aan WipEout Fusion (PS2)  O0
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Erik

#2067
??? Dat is juist de allerslechtste versie ooit volgens het wipeout forum.
De ps1 versies worden als de beste gezien.

En de ps3 versies als onspeelbaar, ik heb ze wel allemaal maar vind ze toch veel te moeilijk
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Loki999

Bezig met duke nukem, hail to the king baby...

Wel grappig maar, ik mis vette tussenfilmpjes dat hadden ze beter kunnen doen in al die tijd.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Jeroen de Waal

Ik vind de laadtijden echt belachelijk bij The Duke!!!


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Erik op juni 17, 2011, 12:46:38
??? Dat is juist de allerslechtste versie ooit volgens het wipeout forum.
Bijzonder... ik vind Fusion onovertroffen.. vette tracks... mogelijkheid wapens off (dik pluspunt!!) ..echt súper gaaf  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Citaat van: Jeroen de Waal op juni 17, 2011, 14:11:12
Ik vind de laadtijden echt belachelijk bij The Duke!!!


Jeroen.

Ja inderdaad daar hadden ze wat leuke filmpjes van kunnen maken, is wel een beetje een tegenvaller.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

aMUSEd

Citaat van: Erik op juni 17, 2011, 12:46:38
??? Dat is juist de allerslechtste versie ooit volgens het wipeout forum.
De ps1 versies worden als de beste gezien.

En de ps3 versies als onspeelbaar, ik heb ze wel allemaal maar vind ze toch veel te moeilijk
Helemaal mee eens!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2074
@ Jeroen,

Die game is dan ook al heel lang in ontwikkeling.
Het zou best eens kunnen wezen, toen de des betreffene studio Dune op kocht, dat hij al voor 70a 80% klaar was.

Wel vind ik dat ze dat hadden kunnen / moeten verbeteren.

Ook schijnen de graphics wat tegen te vallen. Ik kan alleen beoordelen wat ik gezien heb .. de game heb ik zelf nog niet gespeeld.
Ik heb hem wel voor de Custom 360. Maar of hij de aankoop ook waard is, weet ik nog niet.