Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Op die manier.  ;)

Gisteren wat BF 1943 gespeeld. Best wel lekker om weer eens die game op te pakken.
(al was het orgineel op de PC: BF 1942).

Misschien vandaag eens kijken wat BFBC2: Vietnam is.  ;)


Rob Eric Blank

Need For Spees Shift 2

Alleen moet nog even de instellingen van mijn Fanatec GT2 stuur aanpassen, omdat deze anders op de XBOX 360 als een dweil stuurt.

aMUSEd

Bioshock2.. wel aardig maar lijkt mij te veel op z'n voorganger.
Verder nog steeds World S in SMG2.
Volgende week hopelijk Portal 2  :pompom:

djaxx

Citaat van: aMUSEd op april 19, 2011, 21:53:01
Bioshock2.. wel aardig maar lijkt mij te veel op z'n voorganger.

Klopt wel, gelukkig waren de minigames niet zo irritant als in de eerste met die stomme pijpleidingen.
Kijk echt enorm uit naar de derde die hopelijk meer verandering brengt dan het decor.

Jeroen de Waal

Zojuist Mass Effect 2 uitgespeeld. Een mooi episch einde. Heb me er +/- 35uur mee vermaakt.


Jeroen.

aMUSEd

Citaat van: djaxx op april 20, 2011, 19:32:24
Klopt wel, gelukkig waren de minigames niet zo irritant als in de eerste met die stomme pijpleidingen.
Dat is inderdaad een verbetering.. Hiermee blijft een beetje de vaart in het spel.

Citaat van: Jeroen de Waal op april 20, 2011, 20:19:23
Heb me er +/- 35uur mee vermaakt.
goed om te weten.

Snutchz

Citaat van: djaxx op april 20, 2011, 19:32:24
Klopt wel, gelukkig waren de minigames niet zo irritant als in de eerste met die stomme pijpleidingen.
Kijk echt enorm uit naar de derde die hopelijk meer verandering brengt dan het decor.
dat vond ik juist leuk  8) ..dat hacksysteem in deel 2 was wáy too easy  :P ..constant blauw... extra stuff  :pompom:
Citaat van: Jeroen de Waal op april 20, 2011, 20:19:23
Zojuist Mass Effect 2 uitgespeeld. Een mooi episch einde. Heb me er +/- 35uur mee vermaakt.
Toch wel weten te boeien dus... ik zal 'm never nooit niet oppikken  :nowink:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Ja het heeft me wel voldoende geboeid.
Had alleen verwacht dat er wat meer upgrade/ontwikkel elementen in verwerkt zaten maar het was toch vooral een soort van FPS.


Jeroen.

skyfox

Citaat van: Jeroen de Waal op april 20, 2011, 20:19:23
Zojuist Mass Effect 2 uitgespeeld. Een mooi episch einde. Heb me er +/- 35uur mee vermaakt.


Jeroen.

Het is zoooo'n gaaf spel!! Ik heb em op m'n ps3 afgelopen zaterdag uitgespeeld. Volgens mijn savegame ben ik er zo'n 50 uur mee bezig geweest. Ik ga em nog een keertje doen om wat extra trophy's binnen te halen. Doe ik normaal nooit, maar bij dit spel is het voor mij eens een keer mogelijk om de 100% te halen  :hehe:

Ben nog aan het overdenken wat ik hierna ga spelen. Mafia 2 moet ik nog uitspelen, dus die denk ik. En daarna eens kijken of ik Heavy Rain voor een prikkie in de budgetbak kan vinden.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jeroen de Waal

Tsjezus met veel plezier begonnen aan BBC2! Single player vind ik een stuk leuker als welke CoD dan ook.
Je hebt minder het gevoel dat het scripted is en geen last van eindeloos spawnende tegenstanders.
Groot nadeel is dat de single player wel erg kort is zeg! Na 1 dag al uitgespeeld.
Multiplayer moet ik nog proberen.


Jeroen.

aMUSEd

gisteren Portal2 gespeeld tot diep in de nacht.. super verslavend.
De sfeer druipt er weer vanaf en de humor is weer top.
Jammer dat de singleplayer zo kort duurt maar de eerste coop-afspraak is gemaakt  ;D

maximus79

Net portel 2 uitgespeeld, geniaal. En het einde......kippenvel. :thumbs-up:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

aMUSEd

Citaat van: maximus79 op april 23, 2011, 11:23:36
Net portel 2 uitgespeeld, geniaal. En het einde......kippenvel. :thumbs-up:
Ben benieuwd maar valve kennende zal er wel een portal 3 in de maak zijn  ;)

Het valt me overigens op dat er toch best veel gerefereerd wordt naar gebeurtenissen in het eerste deel.

LittleNinja

Nagenoeg niets aan het spelen... De boel (PSN) ligt nog steeds plat!!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Snutchz

Ik ben zo'n beetje door m'n games heen..  :(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Battlefield 3 gepreordered :pompom: nu nog maar ruim 6 maanden wachten  :nopompom:

Ronin79

CitaatIk ben zo'n beetje door m'n games heen..

Binnenkort komt toch Alice uit, of duurt dat ng meer dan een maand.
Btw. De orginele Alice word er ook bij geleverd. 2 Games voor het prijsje van 1  ;)


Ik heb de laatste 2 weken nauwelijks tijd voor gamen ... zo word die stapel ook niet echt kleiner  ;)

LittleNinja

Niemand hier gamer online begrijp ik?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op april 24, 2011, 10:50:44
Ik ben zo'n beetje door m'n games heen..  :(
Portal2 al gespeeld?

Citaat van: LittleNinja op april 25, 2011, 06:44:30
Niemand hier gamer online begrijp ik?
Jawel. Grid, Bfbc2 en wanneer psn weer werkt portal2.

Roger Black

Ik heb gisteren weer genoten van Crysis 2, wat een topspel zeg

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op april 25, 2011, 00:41:14
Binnenkort komt toch Alice uit, of duurt dat ng meer dan een maand.
Btw. De orginele Alice word er ook bij geleverd. 2 Games voor het prijsje van 1  ;)
Héérlijke game(s)  :pompom: ..release : TBA  :(
Citaat van: aMUSEd op april 25, 2011, 09:22:28
Portal2 al gespeeld?
loop ik gek genoeg niet warm voor..  :eh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op april 25, 2011, 10:31:05
loop ik gek genoeg niet warm voor..  :eh:
Spreek je uit (speel)ervaring of vind je het concept niet interessant?

Snutchz

scared to fail.. I guess  :huh2:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op april 25, 2011, 11:07:46
scared to fail.. I guess  :huh2:
haha, leuk.. maareh even serieus, het is echt een grandioos puzzelspel.

Snutchz

Iedereen is dan ook razend enthousiast.. en toch... 't interesseert me geen fluit  :bored: ..even wat "let's plays" op Youtube bekijken.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini