Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

De Film stand is idd een goede stand om op te gamen.
Deze stand heeft Frank bij mij ook ISF gecalibreerd.

Hoewel het niet echt goedkoop is, raad ik het je wel aan.
(Mits je daar het geld voor over hebt).
Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee.

djaxx

Zo bulletstorm eerste keer uitgespeeld, leuk open einde voor een vervolg.
Heb me echt rot geamuseerd op dit game!

Ronin79

Hoeveel levels heeft deze ?

Ik ben gisteren bij 6-1 gebleven.


djaxx


Snutchz



1250/1250  8)

..morgen KZ3 maar 'ns uit 't plastic halen.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

@ Djaxx

Dan ben ik er bijna, nog maar een paar levels.
Vermakelijke game.

Wat dacht je van die enorme plant die je moet mollen.
Of dat enorme monster in level 5. Beetje Godzilla achtig  8)

djaxx

Ja vond het echt mooi en zeer meeslepend, vooral vanaf level 5.
Het enige dat de game geen topper maakt voor mij is de multiplayer waar veel meer had ingezeten.
Ik ga zeker nog een tweede playtrough op hard doen, jij? Very hard ga ik laten schieten denk ik, de laadtijden zijn soms wat irritant wel en ook de checkpoints niet altijd even goed uitgekozen.

Ronin79

Op dit moment ben ik op Normal bezig. Ik zou een hogere stand kunnen kiezen, moet ik nog maar even zien.
Die andere Single Player optie (met die sterren / punten halen) heb ik ook al helemaal afgerond, en online ben ik op Level 8 gekomen.

Online is een soort van Horde mode van GOW, of een andere variant daarop is de Zombie mode van Black Ops.
Best vermakelijk, maar ze hadden hem idd. wat verder uit kunnen breiden. Wellicht nog wat andere gamemodes.
Of meer afwisselende maps. Een uitbreiding van de wapens had ook niet misstaan. De wapens zijn best leuk, maar uiteindelijk zul je
maar een stuk of 4 gaan gebruiken (afgezien van the leach).

Al met al vind ik de game niet slecht. Hij is misschien niet zo hoogstaand als een gerne genoot GOW, of misschien de aankomende Crisis 2 ...
Maar vermakelijk is die wel. Dat lijkt mij toch een van de belangrijkste zaken in een game; dat het je vermaakt  ;)


Wazp

Ik heb eigenlijk jarenlang Trackmania gespeeld (online clan/tournament gebeuren), maar ben eigenlijk wel opzoek naar wat nieuws. Nu dus bezig met GRID, met xbox pad op pc. Iemand nog aanraders kwa goede racegames? Ik ben vooral op zoek naar spellen die niet hardcore sim zijn, maar toch een stuk dieper gaan dan het standaard arcade werk.

Zit ook te denken om een stuurtje aan te schaffen, dus wat ideeën daarover zijn ook welkom. Enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen was iets van €250, maar die werkte dan ook op de pc, ps3 en 360.

aMUSEd

Tijdje met logitech force feedback stuurtje grid op de ps3 gespeeld.
Het ging best aardig. De funfactor was in ekk geval hoger dan met de controller.
Online kwam ik niet veel verder totdat ik weer de controller oppakte.
Blijkbaar ben ik toch beter met de controller.

In mijn ervaring is grid nog steeds nr 1 op het moment bij de arcadeRacesims  ;D

Ronin79

Grid is idd. een hele goede racer.

Daarnaast vind ik de PGR serie ook niet verkeerd.

Snutchz



..zojuist uitgespeeld... wat 'n bagger  :whatsthat:

Allemachtig wat 'n knullige vertoning  :laugh:

Sony zou er verstandig aan doen, om voorgoed de stekker eruit te trekken.

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Is het zo slecht dan ?

Ik heb stukken van oa. de MP gezien, en dat zag er toch best wel aardig goed uit.



Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Wat ik wel bij KillZone vind, vooral online .... is die zogenaamde Blur (wazigheid) wat je de hele tijd ziet.
Als je bijvoorbeeld een shooter zoals een COD pakt, die hebben dat niet.
Daar moest ik wel aan wennen.

Snutchz

..dat vind ik dan wel weer origineel  :notify:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dus dat vind je wel geinig.
Het geeft in ieder geval een andere sfeer weer.

Wazp

Citaat van: Snutchz op maart  5, 2011, 22:51:14


..zojuist uitgespeeld... wat 'n bagger  :whatsthat:

Allemachtig wat 'n knullige vertoning  :laugh:

Sony zou er verstandig aan doen, om voorgoed de stekker eruit te trekken.



Beetje vreemd, op gamerankings krijgt ie 87%, op basis van 45 reviews  :omg:

Ronin79

Single player van BulletStorm uitgespeeld.
Daarnaast de mode; Echo ook.

Met de online mode Anarchy zit ik nu op level 13.  ;)

Wazp

Bulletstorm staat op mijn to-do list  :)

Heb nu mijn handen vol met het behalen van alle trophies in GRID op de hoogste moeilijkheidsgraad. De AI kan ik wel hebben, enige die me in de weg zit is mijn teammate. Ongelooflijk duur, maar racen kan die wel  8)

djaxx

Citaat van: SillentWolf op maart  6, 2011, 04:00:58
Single player van BulletStorm uitgespeeld.
Daarnaast de mode; Echo ook.

Met de online mode Anarchy zit ik nu op level 13.  ;)

Word die anarchy mode niet snel boring?

Ronin79

Gaat wel.

Je kunt hem met 4 man doen, of in je eentje.

Het is veel lastiger als je dat laatste doet. Dan krijg je namelijk alle 30 of 40 van die mafkezen over je heen.

Gisteren heb ik hem bij Wave 10 uitgezet .. het was inmiddels al na 4en  (s'nachts)
Tijd vliegt als je lol hebt  ;)


Snutchz

Citaat van: Wazp op maart  6, 2011, 02:21:23
Beetje vreemd, op gamerankings krijgt ie 87%, op basis van 45 reviews  :omg:
..al die Hollywood B-meuk mot ik ook niet  :bored: ..de MP zal 't best aardig doen... maar daar interesseer ik mij niet voor.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

De meeste spelen toch ook de MP van de games.
Ik weet de reden van jou wel, en op een zeker punt heb je ook gelijk.
Maar het is wel apart  :P

Nu moet ik zeggen; Ik heb COD BlackOps even weg gelegd, en in die 3 weken heb ik toch 2 grote games uitgespeeld.
Ook de meeste Online achievements heb ik daarin gehaald. Als ik door was gestoomd naar Prestige 8 of 9 ... had ik dat niet gered.

Daarnaast komen oa. Crysis 2, Duke Nukem en Homefront ook uit. De MP van Homefront lijkt me ook leuk. Dus BlackOps zal nog wel even blijven liggen.
Je kunt niet 2 of 3 MP games tegelijk gaan spelen, zeker niet bij shooters. Dat kost gewoon teveel tijd.  ;)

john2910

Citaat van: Snutchz op maart  5, 2011, 22:51:14


..zojuist uitgespeeld... wat 'n bagger  :whatsthat:

Allemachtig wat 'n knullige vertoning  :laugh:

Sony zou er verstandig aan doen, om voorgoed de stekker eruit te trekken.



Ik ben bijna op het einde van de single player,maar het is lang geleden dat ik zo iets prachtigs heb gezien kwa beeld en geluid op mijn 2.40 scherm.

Ik heb al heel wat games gespeeld van blackops,batllefield bad company etc.

De multiplayer vind ik ook geweldig met name de warzone mode met mooi opgezette maps,alleen hoop ik dat ze deze maps ook bij de andere modes vrij geven.

Want warzone heeft wel de mooiste maps.

Vooral de map highway,het lijkt wel war of the worlds online.

Bij de ene map heb je jetpacks tot je beschikking en bij een andere map weer iets anders wat het lekker afwisselend maakt.

Al met al een heerlijke game,het heeft mijn versie van blackops voor de xbox doen stil liggen.