Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

door de makers van Burnout.. dus dat zit wel snor  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat kun je wel merken. Vooral als de de crashes ziet.  ;)

ddejonge

#1677
Ik heb een begin gemaakt met Demon Souls. Potjandorie dat is weer eens wat anders dan "dom rond rennen en schieten op alles wat beweegt".

Mega grote RPG, met MEGA bosses! Heeeeel veel zieltjes verzamelen om jezelf, wapens, kleding, spells, ect te upgraden. De leercurve is wel ontzettend steil. Je wordt echt in het diepe gegooid: na een hele korte tutorial (kijk mamma, ik kan lopen/rennen en met mijn zwaartje hakken) wordt gelijk voor een boss gezet. Die maakt je vervolgens met 1 maai af en laat je met open mond, en je controllertje tussen de vingers geklemt, huilend achter... :(

Dat is echter ook de bedoeling  ;D Je komt terug als "ziel" en mag het spel vanuit de NEXUS voortzetten.

Dit is een spel voor de gamer met heel veel geduld en je moet het niet erg vinden om de zwakke plekken van een boss te "ontdekken" door vele malen zelf dood te gaan, en dus steeds weer opnieuw te moeten beginnen.

Door het upgraden worden de eerst onmogelijke vijanden met 1 zwaai van je nieuw aangekochte wapen vermorzeld  :headbanging:

Ik ben verslaafd!  :worship:
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Snutchz

CitaatDark Souls moeilijker dan Demon's Souls

Geschreven door Tim Moria op dinsdag 01-02-2011 17:07

From Software, de ontwikkelaar van Demon's Souls, komt met een nieuwe game: Dark Souls.

Demon's Souls was al lastig, maar de nieuwe game Dark Souls, ook van From Software dus, wordt nog moeilijker. Eerst ging de game nog door het leven met werktitel Project Dark, maar nu heeft de game dus definitief een naam. Dark Souls en Demon's Souls worden gezien als vervolg maar toch zijn de verhalen en spelwerelden van beide games niet aan elkaar verbonden. Er is nog weinig bekend over de game, maar wel is het duidelijk dat je opnieuw een eigen personage aanmaakt maar geen spelersklasse kunt kiezen. ook bestaat de wereld niet uit aparte omgevingen maar uit één groot geheel.

Ook zal Dark Souls voorzien zijn van een onlinefunctie, waarin je zowel coöperatief als competitief aan de slag kunt. Meer is hier helaas nog niet over bekend.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

ddejonge

Snutch, bedankt voor de info!  :thumbs-up:
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Snutchz

Graag gedaan.. Dirk?  :unsure:



-Hard Core Mode- finished! *1000G*

..I'm Hard to the Core, baby  8)

Mijn beloning ? >



..that goes 'pew pew', 'bang bang'  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

ddejonge

Citaat van: Snutchz op februari 19, 2011, 13:40:44
Graag gedaan.. Dirk?  :unsure:

Hmmm Dirk...bijna goed... Dennis!  :clapping:


Damn, je gaat echt superhard door DS2 zeg! Respect  :worship:
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Snutchz

Hi Dennis.. Jim ..aangenaam  ;D

Tja.. DS helemaal kapot gespeeld.. dus was al erg vertrouwd met den mechanics  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roger Black

Citaat van: ddejonge op februari 18, 2011, 14:29:51
Ik heb een begin gemaakt met Demon Souls. Potjandorie dat is weer eens wat anders dan "dom rond rennen en schieten op alles wat beweegt".

Mega grote RPG, met MEGA bosses! Heeeeel veel zieltjes verzamelen om jezelf, wapens, kleding, spells, ect te upgraden. De leercurve is wel ontzettend steil. Je wordt echt in het diepe gegooid: na een hele korte tutorial (kijk mamma, ik kan lopen/rennen en met mijn zwaartje hakken) wordt gelijk voor een boss gezet. Die maakt je vervolgens met 1 maai af en laat je met open mond, en je controllertje tussen de vingers geklemt, huilend achter... :(

Dat is echter ook de bedoeling  ;D Je komt terug als "ziel" en mag het spel vanuit de NEXUS voortzetten.

Dit is een spel voor de gamer met heel veel geduld en je moet het niet erg vinden om de zwakke plekken van een boss te "ontdekken" door vele malen zelf dood te gaan, en dus steeds weer opnieuw te moeten beginnen.

Door het upgraden worden de eerst onmogelijke vijanden met 1 zwaai van je nieuw aangekochte wapen vermorzeld  :headbanging:

Ik ben verslaafd!  :worship:


Ziet er goed uit!

ddejonge

Citaat van: Snutchz op februari 19, 2011, 13:55:03
Hi Dennis.. Jim ..aangenaam  ;D

Tja.. DS helemaal kapot gespeeld.. dus was al erg vertrouwd met den mechanics  ;)
Haaa die Jim, ook aangenaam  ;D

DS-1 heb ik ook, maar in eerste instantie de 'nodes' verkeerd ingezet en te veel wapens gekocht zonder fatsoenlijk te upgrade. Dan worden sommige boss-fights wel errugggg lastig (en ik hou niet van cheats... eigenwijs...) Eigenlijk moet ik met DS-1 maar eens opnieuw beginnen  :D

Killzone 3 ook iets voor u?

Dennis
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Snutchz

Yup.. gwn om te zien waar de PS3 toe in staat is.. verder lijkt ie me niet echt boeiend  :bored: ..zelfde release date >



..now thát's fun  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

BlackOps heb ik even aan de kant gelegd, ben nog steeds bezig met Hot Persuit (360).
Ik speel het nu al enkele dagen, en ik blijf he leuk vinden. op zijn tijd best pittig, zeker als je alle gold medals wilt hebben.
Tenminste als ik die uberhaubt kan halen ... maar ik ben op de goede weg  ;)

Ronin79

Nog 11 gouden medailles te halen (Hot Persuit), en dan heb ik ze wat de Cops betreft allemaal.
Heb er nu 36  ;) Daarnaast heb je ook nog gouden medailles voor de racers, maar die probeer ik later af te maken.

Sommige races zijn best pittig te noemen, zeker als je iets in een bepaalde tijd moet redden, zonder ook
maar ergens tegenaan te botsen (auto's, zijkanten etc.). Vaak doe je zo'n race ook een paar keer over.
Of om je eigen tijd met luttele ms. te verbeteren, om zo toch het goud in de wacht te slepen.

Voor de rest ... vind ik het nog steeds een leuke game.  ;)

Snutchz

Zojuist binnen >



..ik ben weg  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Veel plezier.

Intussen alle gouden medailes gehaald qua enforcers. (100 achievement points)
Nu nog alle racer medailles proberen te halen.

Daarnaast heb ik ook de DLC (1e pack, dus niet de nieuwste). Alleen bij 2 races lukt het mij niet om goud te halen.
Die zijn te pittig, je mag namelijk bij de enforcers niets aanraken, of schampen (krijg je straf seconden). Op zo'n hoge snelheid ...  en de drukte op de straten, kan het
haast niet anders.

Jeroen de Waal

Na Dead Space 2 uitgespeeld te hebben begonnen aan een totaal andere titel..............De Blob 2 (PS3)
Enorme verbetering in camerawerk en besturing itt deel 1 op de Wii.

Behoorlijk verslavend, blijf maar aan het verven!! ;D


Jeroen.

aMUSEd


Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op februari 27, 2011, 13:40:37
Na Dead Space 2 uitgespeeld te hebben
jij bent nog maar net begonnen
De Blob 2 (PS3)
Enorme verbetering in camerawerk en besturing itt deel 1 op de Wii.
Move support?
Citaat van: aMUSEd op februari 27, 2011, 14:00:16
En, hoe bevalt het spel?
Kirby is erg leuk.. Killzone 3 zit nog altijd in plastic
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Voor zover ik weet heeft De Blob 2 geen move support, althans zag het niet in het spel voorbij komen......zal vanavond even op het hoesje kijken.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Net even gekeken en heeft Move support. Of het goed werkt weet ik niet want heb geen Move in bezit.


Jeroen.

Ronin79

Naast BlackOps en NFS Hot Persuit .. heb ik ook BulletStorm opgepakt.

Een game dat een beetje in de stijl van The Club is/
Maar dan met GOW wannabee graphics. Hoewel het een vermakelijke game kan zijn, verwacht ik meer van
de aankomende Crysis 2 en HomeFront.

Hoe dan ook; even lekker wat gasten over de kling jagen, kan best leuk wezen ... maar voor hoelang ?

john2910

Momenteel hier killzone 3 aan het spelen

Ronin79

John ... ik wist niet dat jij een PS3 had.  ;)

Toch nog een vraag.

Ik heb wat tijden van jou verbeterd met Hot Persuit.
Heb jij de retail of had je de Demo gespeeld ? (360).
Ik kon de game namelijk niet in jouw lijst terug vinden.

john2910

#1698
Citaat van: SillentWolf op februari 27, 2011, 20:07:45
John ... ik wist niet dat jij een PS3 had.  ;)

Toch nog een vraag.

Ik heb wat tijden van jou verbeterd met Hot Persuit.
Heb jij de retail of had je de Demo gespeeld ? (360).
Ik kon de game namelijk niet in jouw lijst terug vinden.

De playstation heb ik net tweedehands gekocht voor o.a killzone 3 en omdat hij 3d bluray aankan.

Omdat ik mischien in de toekomst een 3d beamer wil.

Van hot pursuit heb ik inderdaad alleen de demo.

Ps ik ben ook benieuwd naar homefront(ik heb hem gepreorderd voor de 360) crisis vond ik de demo wat van tegenvallen.

djaxx

ook ik ben met bulletstorm bezig, leuk spelletje maar zal toch niet zo lang meegaan vrees ik. Leuke onliners en veel aktie maar het word al snel repetitief. Ook de co op modus had meer mogen zijn, nu kan je enkel met max 4 vrienden de aanvalsgolven doorstaan, er was duidelijk plaats om de single player volledig met een vriend te doorlopen. Spijtig dat dit niet benut is geweest. Maar kom, slecht is het zeker niet.
Mooie graphics alvast ook.