Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Halo Reach Limited Edition.

Gisteren wat potjes Firefight en Deathmatch gespeeld ... speelde weer heerlijk.
Mooie game.  ;)

Snutchz

Ik heb de SP van Halo 3 eenmaal doorlopen.. toen was ik 't al zat ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#1377
Halo 3 heb ik toch al een keer of 4 a 5 uitgespeeld.
De multiplayer vind ik het leukst.

Bij Halo Reach zijn sommige wapens net iets anders, als bij Halo 3.
Een leuke toevoeging vind ik de eigenschappen van de Armour.
Vooral Camo en The Jetpack vind ik leuke toevoegingen.

Verder krijg je als je de L.E. van Reach hebt, een Colonel armour voor de Elites.  8)


Maar waarom speel jij geen multiplayer Snutchz ?
Ik zie dat je al zeker een jaar, of misschien al wel langer een Silver account hebt.
Vooral bij de aankomende nieuwe games zal multplayer of Co-Op on line
erg goed gaan worden. Denk maar aan Fable III, Dead Rising 2, Nlack Ops en oa. de nieuwe Medal Of Honor.

Snutchz

zonde van m'n tijd  ..je ziet 't... dé reden waarom jij nog 'n hele stapel aan games hebt liggen  :P ..heb trouwens ook niet zo'n trek om 'n verslaving te ontwikkelen... en om stééds weer diezelfde omgevingen te moeten zien... daarnaast vind ik FPS's totaal niet boeiend genoeg voor MP.. voor -fighting games- moet je ook absurd veel tijd erin steken.. en ik speel graag steeds weer iets nieuws  8) ..ben geen HC gamer.. maar 'n HC game liefhebber.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Op die manier.

Een verslaving heb ik idd. Maar dat is koffie.
Drink het al mijn hele leven.  ;)

Wat de stapel games betreft; heb je wellicht ook gelijk. Niet alleen kost de
Singleplayer de nodige tijd. Maar tot het Max levelen in MP, de meeste wapens, outfits en andere
zaken vrij spelen ... kost idd. veel tijd. Maar leuk is het wel  ;)

Snutchz

levelen in RPG's vind ik toch net even leuker  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Zoals in oa. de Fable games.
Dat is zeker leuk. Vooral als je ook aan je character kan zien welk pad of keuze je hebt genomen.

Snutchz

geen Fable... die game is werkelijk niet om aan te zien... art direction van niveau lik-me-vestje  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik mijn console kan terug sturen.
Die voeding maakt meer geluid dan mijn 360 Elite.
Hopelijk krijg ik dan een nieuw exemplaar.

Madhouse

Deze week valt hopelijk F1 2010 in de bus en 7 oktober valt hopelijk PES11 in de bus beiden voor de PS3 (is mijn enige console nog).

Word weer lekker veel gamen de aankomende weken...  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

deze lijkt mij ook wel wat.. lekker pittig  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Lijkt mij ook pittig met die Chinese/Japanse tekst  :P


Jeroen.

Jeroen de Waal

Zojuist Bioshock 2 uitgespeeld op de ps3. Daarna nog wat multiplayer gedaan maar dat kan mijn niet bekoren.
Ga nu verder met R&C:QfB


Jeroen.

AbZ

#1388
.

Snutchz

Dead Rising 2 (360)

Bijna Lv.50 .. Ending A/C .. 46 combo kaarten .. 200G .. nog wel even te gaan  :wacko:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

R&C:QfB uitgespeeld (was maar erg klein maar toch leuk!)
Nu begonnen met R&C:CiT

PC geupgrade en daarop begonnen met Lara Croft and the Guardian of Light.
Verrassend leuk spel tot nu toe.....maar aarrwwgghhh wat blijft het toch iedere keer wennen van controller naar toetsenbord pffff.


Jeroen.

Rob Eric Blank


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

Citaat van: Madhouse op september 27, 2010, 16:17:26
Ook al  ;D

Hier de Playstation 3 versie..
Al vanaf dinsdag op de Xbox. Nu misschien toch het Xbox stuurtje de deur uit doen en voor een Fanatec gaan, alleen budget. ;)

EdSki

Citaat van: Rob Eric Blank op september 27, 2010, 16:20:58
Al vanaf dinsdag op de Xbox. Nu misschien toch het Xbox stuurtje de deur uit doen en voor een Fanatec gaan, alleen budget. ;)

F1 2010 is op dit moment sowieso niet zo een goede reden om het xbox compatible fanatec stuurtje te kopen. Het werkt bij dit stuur nog niet helemaal goed op de 360. Wordt wel aan gewerkt.

Ook is dit fanatec stuurtje niet meer te bestellen volgens mij (beperkte oplage) dus dat maakt het ook makkelijker voor je   ;)

Heb jij geen last van een beroerde framerate op de 360 trouwens? Dit verpest het spel echt voor me.  :crazy:

Snutchz

bekend is dat Codemasters deze game wat vroeger heeft gelanceerd.. vanwege de komst van GT5.. de game is daardoor gerushed... en niet geheel zonder bugs ed... hier komen nog patches voor uit.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rob Eric Blank

Citaat van: EdSki op september 27, 2010, 18:05:05
Heb jij geen last van een beroerde framerate op de 360 trouwens? Dit verpest het spel echt voor me.  :crazy:
Daarom kan ik in Monaco geen goede tijden rijden. Bij het zwembad krijg ik last van de trage framerate, waardoor je niet goed kunt insturen en dan raak je de vangrails. In timetrail gaat het wel goed, dan heb ik geen last van de frame rate.

Snutchz

Dead Rising 2 (360)
Plants vs. Zombies (XBLA)
Pinball FX (XBLA)

godnondeju, toe aan nieuwe titels  :yawnee:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

* Mafia 2 op de PC
* Dead Rising 2 op de Elite
* Fifa 11 op de Elite
* Halo Reach multiplayer, ook op de oudere Elite

Arcade games op HighFlow Forum (voor custom PC building en water koeling)


Met deze games ben ik momenteel bezig .... maar er valt nog heel wat af te werken.  ;)

Snutchz

hmmm.. ik mis GoW in dat rijtje... je loopt er gwn voor weg  :dozingoff: ..'n quitter ben je!

Citaatquitter [ˈkwɪtə]
n
a person who gives up easily; defeatist, deserter, or shirker

:P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini